~*~ENSIKOT keskiviikkona 10.5~*~
Kommentit (23)
koitin olla tarkkana, mutta täällä on niin aktiivista porukkaa, että en bongannut sitä sieltä pinosta! Koitan huomenna ehtiä päivittämään teidän tiedot listalle! :)
Laitankin tähän nyt taas uusinta nimilistaa listan päivitystä varten. Jos joku ei itseääni siitä löydä, hihkaiskoon!
+Adette
+Afternoon
+Anskuliini82_
+Aurora@79
+Avecos
+Bianco
+desejo
+EmmaAnna
+Essi-78
+fayfiorina
Haavemaa -ilm. että siirtyy vilttiketjuun!
+Han_
+hapö2
+Hiljamaari
+hoyt
+Iisa25
+jessica2
+Juliaana-82
+kathy@
+Keiju78
+Killa
+Lisbet81
MaijaAurora
+Mairanne
+masu06
+mooli
+-Naksu-
+Nea81
+Nellamaija
+nuka84
+Paju-82
+pajuska83
+poppiupau
+sabam
+Sara-Maria
+Serenity
+siru85
+Tappert
+TiggerX
+Titi-uu84
+trixie2
+Tuiskutiusku
+Viipuli82
Kiirettä pitänyt viime päivät ja pitää edelleen... Huomenna varmaan enemmän.
Nellamaija: Mökkiviikonloppu meni ihan mukavissa merkeissä - upea sää oli.
Huomiseen tytöt!!
Ja niin, plussanneille onnea hirmuisesti!
KILLA: Juu, ohi sulta on menny mun esittely, se oli eilisessä pinossa, mutta nou hätä! Tässäpä tulee esittely uudestaan. Eli mun tietoihin voi lisätä seuravaa:
Olen 21-vuotias opiskelija, mieheni 24-vuotias ja työelämässä. Samassa matkassa ollaan kohta 6 vuotta kuljettu. Ensimmäistä yritetään. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla omakotitalossa. Pillerit jätetty pois vasta vajaa kuukausi sitten (pitkän harkinta-ajan tuloksena).
OVISOIREISTA kun oli täällä keskustelua, niin kun mulla oli oletettu ovis 8.5 niin lämpö oli silloin 37.5 ja oikean puolen munasarjaa vihloi jonkun aikaa. Lima oli maitomaista. Eilen lämpö vielä 37.2 (muistaakseni) ja kivut oikealla puolella jatkuivat ajoittaisena. Tänään lämpö 37.4 ja kivut oikeassa munasarjassa jatkuvat edelleen ajoittaisina. VOIKO NÄMÄ YHÄ OLLA OVISOIREITA? Kun luin joskus jostain että myös hedelmöittynyt munasolu voi kasvaessaan aiheuttaa kipuja. Eli voisko olla mahdollista että munasolu olis hedelmöittynyt 8.5 oviksen aikaan ja nyt kun se on munanjohtimessa niin kipu vois johtua siitä? Vai onko vaan meikäläisen toiveajattelua...