Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOTUHISIJAT vko36 ...LA+SU...

08.09.2007 |

Aloitinpa tämän ketjun, mutta tuli mieleeni kysyä, että miksei me voitaisi kirjoitella yhteen isoon ketjuun kokonaista viikkoa? Ehkä teillä on ollut tästä puhetta, kun olen aika uusi mukana. Minusta olisi kätevämpi, ja mitäs se haittaa, vaikka tosi pitkä ketju tulisikin?

Nyt on se kauan odotettu 6DPO. Viime yönä nipisteli hieman mahan oikealla puolella. Alaselkä vähän on kipeä, mutta edelleen voi johtua muustakin. Mulla on kanssa ollut sitä, että nopeasti noustua huippaa jonkin aikaa, mutta ei ole mitään uutta se mulle. Se on kyllä huomattava juttu, että viime öinä olen nähnyt mielettömästi unia. Mä olen aina ollut sellainen, että näen aika paljon unia ja muistan ne jne, mutta viime aikoina en niitä muista nähneeni ja siksipä nyt huomasinkin eron, kun taas ne ovat palanneet. Ehkä tämä mieletön kuumeilukin sitä aiheuttaa?

Vaihdoinpa mustat pikkuhousut vaaleisiin, jotta näen, jos tulee vaikka kiinnittymisvuotoa :) Hitsi, kun en aiemmin hoksannut. Kaikenlaista! ;)

Ja muiden viikonloppukuulumiset?

Seiskaseiska kp27/25-37 (pitkä kierto nyt), yk3 (mut eka tosissaan)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Annique, niinkö siinä taas kävi, että täti tulla tupsahti :( Sais jo sullakin onnistua, puoli vuotta jo yritystä... :( MiSa81 oli myös saanu ikävän vieraan :( Pahoittelut molemmille, ja varmaan saatte täältä kohta seuraa :(

Lastwishille onnea oviksen bongauksesta :D

Itellä taitaa olla kanssa täti tulossa, tuhruttaa jo pikkasen :( Varmaan kohta alkaa vuotaa :(

- bee kp29 tai 1/27-29 -

Vierailija
2/26 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee, mä luulin jo että sä oot plussannut ja leijut seitsemännessä taivaassa etkä kerkiä tänne raportoimaan. Tai sitte mietin että oisko täti tullut ja vitutus on niin kova ettet oo halunnut sitä tulla kertomaan. Itellä nimittäin oli välillä niin, että oli pakko odottaa pari päivää, että pystyi sen " myöntämään" että sieltä se täti taas tuli. Menin ihan kananlihalle kun luin että täti on sinnekin löytämässä. Niinkö siinä sitten kävi ettei meistä kumpaakaan onnistanut. Höh...

-Annique kp 3/27-29, yk 7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nippailee vasemmasta muinasarjasta ja ovistikkuun tuli jälleen melkein yhtä tumma viiva kun eilen jotta jotakin kuitenkin mun kroppani tekee ;)

Töitä kuitenkin oon paiskinut tässä että toivotaan että on pupuilut kohdillaan. Lämpöjen uskon olevan tuommosia kun unirytmi on mitä on yötyöläisellä.

Lastwish kp 17/25

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
4/26 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin typoni jos voisin :DD Muinasarjasta xDD okei pyydän anteeksi kirotus vihreitäni ;)

Vierailija
5/26 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoista. Varman nuo muutaman päivän pinot on kätevämpiä, kun väkeä on enemmän. Kun on enää loppukuun väki jäljellä, ei viikossakaan luultavasti pino kasva mahdottomaksi.

Omiin kuulumisiin ei uutta. Jos olisi jotain järisyttäviä merkkejä plussasta, testaisin. Nythän siis kaikki merkit viittaa enemmän tätiin =(.

Oireet voi tosin sovittaa mitenpäin vaan haluaa. Joka kierrossa olen löytänyt ihan omia oireita vastaavat oireet esim. täältä: http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=7825&postdays=0&post… Toivottavasti linkki onnistui.

Ja aina se täti on vaan silti löytänyt perille...

AnniHelen@ kp23/22-? dpo9 (mitä luultavimmin) ja yk on 7

Vierailija
6/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa kohta testiaika olla lähellä. Tältä kuulta en kyllä plussaan usko, peitonheilumiset on jääneet vaan pariin kertaan johtuen siitä, että mies on parin sadan kilometrin päässä töissä ja vapaapäivillekin yleensä on tullut keskellä yötä, eli ensimmäinen yö on mennyt hukkaan. Tänään onneksi yöllä tulee ja on tiistaihin asti, joten loppukiri on otettava. Minkäänlaisia oireitakaan ei ole, joten huonolta näyttää..

t. Kapa kp 24/28-35 (30) yk 5

7/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moih!

Mulla pitäis kai olla ovis nyt ihan tässä lähiaikoina.. Lämpöjä olen mittaillut yleensä ollut 36.0-36.3 mutta tänä aamuna oli 36.7 ja vähä runsaampaa limaa bongailin mielestäni ku tähän päivään ei ole limoja ollut minkäänlaisia.. joten toiveet korkealla! laskurin mukaan ovis olis kyl vasta ke 12.9 mutta ku tämä mun kierto on ollu niin sekava että en tiedä... mutta yritellään nyt touhuilla tää viikko ahkeraan =) pääsis sitten tuloksia jännittelemään.. nyt lenkille mars =)

kp 19 (32-37?) yk 2

-RouvaK-

Vierailija
8/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä klassiset ovisoireet nippailuineen ja se veriviirukin tuli eilen :D Lämpöihini ei voi luottaa kun olen yötyöläinen ja tulen kotiin vasta noin 3-4 aamuyöllä. Oikein näkee miten viikonloput vaikuttaa käyrääni :D

Toiveikkaana pitkästä aikaa :)

Lastwish kp18/25 dpo1 yk8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
9/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aavistelinkin, tärppi ei käynyt tässäkään kierrossa. Täti kurvasi paikalle. Parempaa onnea teille muille!

AnniHelen@ kp1 yk8

Vierailija
10/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita kaikille! Menossa 7DPO ja viikko ainakin pitää vielä odotella. Saatan viikon päästä sunnuntaita testailla, jos vielä on tarvetta. JOS nyt kovasti oiretta pukkaa, niin vähän ennemmin sitten voin testata.

Oireiden puutetta kyllä on. No, selkäjuttuja välillä, nyt juuri yläselkä " puutunut" . Mulla ihan hyvä juttu nuo selkäjutut, koska mulla oli samat ensioireet tytön kanssa. Mieheltä kysyin eilen, että olenko hänen mielestään viime aikoina ollut pahemmalla päällä, kuin yleensä. Sain ivaisen naurun: " Vain vähän!" . Olen tuon itekin huomannut. Tosin olen normaalistikin sellainen miehen mukaan oman sadepilveni alla kulkeva, mutta nyt on kyllä huomattavasti ollut pinna extrakireällä. Koitin miehelle selittää, miten hyvä juttu se on! :) Jotenkin olen myös sellaisella saamattomalla, masentuneella, väsyllä päällä.

Aamulämmöt oli oviksen jälkeen 36.4C, siitä sitten noussut päivittäin melkein ja tänä aamuna jo 36.9C. Mittausolosuhteeni ei ole mitenkään täydelliset, mutta mielenkiintoista mitata silti. Noussut on siis mukavasti, kun nyt pysyisi koko ensiviikonkin vielä koholla ja senkin jälkeen. Harmi, kun en muista, että mikä mun normaalilämpöni on, mutta ei se nyt 36.9C ainakaan ole, johan pidän 37C melkein kuumeena ;)

En muista, mistä tämän linkin löysin, varmaan täältä Vauvan sivuilta, mielenkiintoisia juttuja ensioireista:

http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=7825&postdays=0&post…

Menen nyt toisen kerran läpi tytön vanhoja vaatteita, joita on kauhean paljon ja koitan luopua osasta. On mahtavaa, että seuraaville lapsille on vaatetta valmiiksi, mutta kuitenkin heille tulee ostettua vähän uuttakin ja aina tulee vähän lahjaksikin jne. Se on vaan niin vaikeaa, kun tulee katseltua niitä ja ajateltua, että voi tuollekin olla käyttöä ja tuolle, vaikkei nyt niin mahtava vaate olekaan. Pitäisi olla vaan rohkeampi, olenkin koittanut tehdä niin, että olen miettinyt, että ostaisinko tämän vaatteen kirpparilta, jos eteen tulisi. Ellen ostaisi, niin silloin siitä voisi luopuakin.

Aurinkoista päivänjatkoa ja sorit kaikille, jotka ovat joutuneet avaamaan tädille oven. Kyllä se pian lähtee :)

Seiskaseiska kp28/25-37 (pitkä kierto) yk3, mut eka tosissaan :)

Vierailija
11/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lauantaina alkoi tuhruttelu ja tänään aamulla täti iski sitten kunnolla niskaan. Huoh, on kyllä tosi paha mieli. Saa nähdä jaksanko tässä kierrossa edes pinoutua vai yrittäiskö välillä rajoittaa vauvaunelmointia.

Pahoittelut myös muille tippuneille!

dharmian kp1/26-27 yk4

Vierailija
12/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin iltapäivällä haalean plussan, eli haamuko se nyt sitten on. Ensi torstaina vasta menkkojen pitäisi alkaa. Eli nyt dpo 11.

Harmittelut kaikille tädin kohdanneille, parempaa onnea.

Meillä tämä oli viimeinen mahdollinen kierto tulla raskaaksi, miehelle aloitettiin lääkitys perussairauteen, joka tuhoaa simppoja...

seppäskä kp?

Vierailija
13/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten kiitän ja kumarran, vaiko niiaan näin naisena. Ja siirryn eteenpäin :(

AnniHelen ja Dharmian: tekö nyt sitte kanssa tipuitte :(

Seppäskä: Superonnittelut :DD

- bee kp1/27-29, yk4 -

Vierailija
14/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Dharmian! :( Tsemppiä ensi kiertoon!

Perään onnittelut Seppäskä! :) Älä nyt innosta meitä muita testaileen niin aikasin ;) Ite tosiaan koitan kärvistellä sinne 14DPO asti, koska mä niin kovasti haluaisin plussan heti ekasta testistä. Jos tulisikin väärä nega, niin se masentaisi mua kovasti ja veisi uskomusta tärppiin, mutta jos odottelen pidempään, niin tuntuu, että toivo ei olisi vielä menetetty, saa jännittää loppuun asti kunnolla.

Tämä on siis vaan mun ajatukseni ja tosiaan kokemustahan mulla on viime kerralta väärästä negasta, joka haamun kautta tuli plussaksi. Oli jotenkin hämmentävää se koko prosessi, miettiä, että olenko vai en ole raskaana ja se vei jotenkin hohtoa varsinaiselta plussalta ja itse asiassa aika paljonkin. Kun kunnon plussa tuli, niin harmitti, kun ei ollut enää sellaista kattoon-hyppimis-iloa, vaan enemmänkin toteamus, että se siis oli plussa. En siis ollenkaan halua motkottaa toisille, jotka haluavat aikaisin testailla ja eivät välitä kunnon plussaa ennen tulevista negoista ja haamuista jne! :) Ja onhan siinäkin se jännitys tietty, että vaihtuuko ne plussaksi pian.

Mulla vaan on nyt sellainen kutina, että olisi tärpännyt. Oireita tähän asti on ollut seuraavanlaisia: (kaikki oireet ei siis päällä jatkuvasti)

-Tosi paljon unia (tätä ennen ei pitkään aikaan)

-Tuntemuksia mahassa, ei tunnu normaalilta

-Nivuskipua oviksen puolella

-Selkäkipua, yleensä alaselkä

-Todella äkäinen

-Hieman hengästymistä/väsymistä

-Pistelyä yhtenä yönä (kiinnittyminen?)

-Niistäessä keltaisia tolloja (SORI!) päivittäin

-Ehkä täyteläisemmät tissit

" Toivotaan, toivotaan, toivotaan...." Lalalaaa..

Seiskaseiska edelleen 7DPO, kp28/kp25-37 (pitkä kierto)

Vierailija
15/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut teille joille täti tupsahti kylään!Iso halaus ja voimia jatkaa eteepäin vauvan yrityksessä!

Itse täällä tuskailen noiden kolmen haalean plussan kanssa!Eli tein keskivikkona ja perjantaina testit apteekin omalla ja vähän testiajan jälkeen tuli haamu joka tummeni siitä todella ohueksi punaiseksi viivaksi ja tämä siis kumpanakin testau päivänä aamu pissasta. kp:t oli 35 ja 37.No tänänä tein aamulla taas testin kun en jaksanut odottaa tiistaihin eli tänään kp39 ja sain 5 min päästä testiin TODELLA haalean plussan mutta kuitenkin selvästi erottuvan.Ja se tässä huolestuttaa että miksi se viiva ei ole yhtään vahvistunut tässä viikon aikana vaikka kyllähän se jo tänään aika nopeasti tuli siihen.Pitää varmaan huomenna soitella neuvolaan....Tulee vaan mieleen että onko kaikki nyt varmasti hyvin tuolla pikkuisella elämän alulla vai voiko vielä muutua negaksi ei jaksaisi kok ajan tehdä niitä testejä ja rahaakin niihin menee.Haluaisin vaan jo pystyä iloitsemaan raskaudesta taidan olla sellainen ihminen jolla hormoonia kehittyy sitten hitaasti kai.Tänään on kyllä mahaa vhän sillai menkkamaisesti jomottanut mutta taitaa kuulua asiaan mitään muita oireita ei oikeastaan ole....No katsotaan mitä tapahtuu toivottavasti kaikki menee hyvin enkä iloitse liian aikaisin!

Terv:Sweety kp39/32-35

Vierailija
16/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui listasta:

-Lämmöt nousseet oviksesta tasaisesti, ollen tänäaamuna 36.9C, joka ei ole mulle normaalilämpö

Sweety, toivottavasti tilanne selviää pian!!!

Nyt nukuttelemaan tyttöä...

Vierailija
17/26 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin jo toisen negan, kummallista... On vaan kierto niin omituisen pitkällä eikä mitään tätioireitakaan ole. Perjantaina testasin apteekin omalla, tänään Analyz Exactilla (aamulla kumpikin). Rupesinkin miettimään et voisko olla mahollista et oli ovis paljon kuviteltua myöhemmin...? Oon pitäny jonkinlaista päiväkirjaa ja viime viikon torstaina bongasin vielä jonkinlaista limaa (en mitenkään kuvaillu sitä) ja samana päivänä pupuiltiin. Eli jos vaikka hedelmöityminen tapahtui noin viikko sitten ni eihän sitä hormonia vielä välttämättä erity, vai...?? Joka tapauksessa, huomenna menen labraan et näkee verikokeesta ainakin varmasti. Tää epätieto on ihan älytöntä, eikä mulla ikinä oo ollu näin pitkää kiertoa, tavallisimmin 29-32 päivää.

Suzie kp35/?? yk1 (isona kysymysmerkkinä, toivottavasti huomenna saa vastauksen...)

Vierailija
18/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihmeellisessä välissä menkkakipuja, eli menkkakipuja kp 26 niin kovat että jouduin särkylääkkeen ottamaan, no illalla tuntu kohtu kauhean " painavalta" ja väsyneeltä. 27 ei mitään oireita/kipuja. kp28 ei mitään. nyt kp 29 ei mitään oireita. Sinäänsä kummallista kun yleensä ennen menkkoja oireet kyllä tulee mutta ne alkaa päivää paria ennen menkkoja ja kestää ekat menkkapäivätkin. Eihän kiinnittymis kivutkaan voi ollaa noin myöhään!? Onko muilla aikaisemmin jo odottaneilla ollut tuommosia oireita ennen plussaamista..

Mariatar 29/28-31

Vierailija
19/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 19/29 meneillään ja jännitys senkun tiivistyy. Alavatsalla jomottelee ihan omituisesti. Ärsyttävää kun pitää odottaa...pitkä piina edessä vielä.

Edellinen plussa on vielä tuoreessa muistissa ja silloin kyllä jomotteli jo heti hedelmöittymisen jälkeen ja oli sellainen hassu painon tunne alavatsalla. Ihan toiveikkaana täällä siis piinailen.

Toinen merkittävä oire oli kehon lämpö. Minua kun tuppaa normaalisti palelemaan jatkuvasti...kun tulin raskaaksi, minulla oli koko ajan suloisen lämmin olo, suorastaan hehkuin lämpöä (ei ollut kuitenkaan hiki), kädet ja jalat olivat ihan lämpöiset :)

On tämä kauheata...haluaisin harpata sellaiset 10 päivää pikakelauksella eteenpäin...testit suorastaan huutavat testaamista tuolla piirongin laatikossa, niitä ei todellakaan kannattaisi ostaa, ennen kuin on oikeasti kiertopäivät täynnä ja vähän ylikin. ;)

Jaksetaan, jaksetaan, jaksetaan...vielä muutama päivä...

Kanelisokeri

Vierailija
20/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin satunnaisesti taustaillut ja käynyt lukemassa sekä huhtikuisten että nyt toukotuhisijoiden keskusteluja. Yk2 siis menossa ja pikku kakkosesta haaveillaan. Nyt kuitenkin sattui sweety20:n kirjoitus niin omaan tilanteeseen että halusin kommentoida asiaa. Itse olen myös testannut kaksi haaleaa plussaa apteekin omalla testillä kp 30 ja 33. Olen myös miettinyt, onko kaikki ok vai mistä johtuu tuo haalea viiva. Ensimmäisen kohdalla (05/05) tuli heti ensimmäisellä testauksella vahva plussa. Ei oikein tiedä osaisiko jo iloita raskaudesta.

Oireita on kyllä ollut, pahaa oloa, väsymystä ja palelua.

t. Kikka_kakkonen kp34/28