Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
41/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen ihmisiä, jotka vielä nykypäivänäkin lähtevät liikenteeseen tyhjällä akulla. Vai vahdataanko siellä baarissa koko yö jotain youtubevideoita, että se täysi akku tyhjenee, vai mitä ihmettä näille muka tapahtuu? Nykyään on niin paljon kiinni siitä puhelimesta, matkaliput, bussiaikataulut, kartat jne, että vain idiootti päästää akun täysin tyhjäksi leikkimällä sillä tuntikausia. 

Vierailija
42/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen ihmisiä, jotka vielä nykypäivänäkin lähtevät liikenteeseen tyhjällä akulla. Vai vahdataanko siellä baarissa koko yö jotain youtubevideoita, että se täysi akku tyhjenee, vai mitä ihmettä näille muka tapahtuu? Nykyään on niin paljon kiinni siitä puhelimesta, matkaliput, bussiaikataulut, kartat jne, että vain idiootti päästää akun täysin tyhjäksi leikkimällä sillä tuntikausia. 

Oikein kovassa pakkasessa noin voi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin täältä katosi se kommentti, missä todettiin että vanha ketju? :D Itsekin muistan aivan identtisen otsikon.

Jos tositapahtuma tällä kertaa, niin olen hirveän pahoillani, mutta rohkenen silti epäillä.

Tämä pettäminen on osattu jo vuosikymmenet, että mitä uutta ajattelit sen olevan?

Vierailija
44/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää niin miksi jäädä aamuun asti nukkumaan??? Eikö voi pettää nopeasti ja mennä kotiin iltauutisille??

Vierailija
45/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin sohvallani on joskus nukkunut kavereita joilta on akku loppunut. Pitää vaan muistaa käydä ostamassa sohva jos tulevat joskus kylään naisystäviensä kanssa.

Sulla ei ole sitten ollut laturia, jolla olisi saanut puhelimen käyntiin ja laitettua viestiä

Unohtui töihin ;)

Vierailija
46/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se akku loppua eikä kenttää ole. Luottamus ennen kaikkea.

Vierailija
47/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi niin, että sammuin kaverin sohvalle JA kännystä loppui akku. Aamulla sitten kun sain sen virtoihin näin, että vaimo oli soittanut yön aikana puolen kymmentä kertaa :/

Oli siinä kyllä aikamoinen anteeksi pyytely edessä, muttei se vaikealta tuntunut kun olin oikeasti pahoillani. Toinen luuli, että mulle oli sattunut jotain.

Mutta siis en mä ollut pettänyt vaan mokannut ja aiheuttanut huolta. Ei me kaikki miehet olla sikoja vaikka typeriä ollaankin.

Vierailija
48/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi niin, että sammuin kaverin sohvalle JA kännystä loppui akku. Aamulla sitten kun sain sen virtoihin näin, että vaimo oli soittanut yön aikana puolen kymmentä kertaa :/

Oli siinä kyllä aikamoinen anteeksi pyytely edessä, muttei se vaikealta tuntunut kun olin oikeasti pahoillani. Toinen luuli, että mulle oli sattunut jotain.

Mutta siis en mä ollut pettänyt vaan mokannut ja aiheuttanut huolta. Ei me kaikki miehet olla sikoja vaikka typeriä ollaankin.

Hyvähän se on että uskoi, kun totta kerran oli. Sitten kun vaimolle käy näin, niin tottahan sinäkin samantien uskot miten siinä oikeasti kävikään.

Vierailija
49/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se valehtelu, selittely ja tyhmänä pitäminen on oikeasti ainakin mulle pahempaa, kuin jos mies vaan tunnustaisi mokansa, pyytäisi anteeksi ja yrittäisi hyvittää asiaa. Sitten voitaisiin keskustella niin kuin aikuiset, että mikä mättää, oliko kyseessä vaan arvostelukyvyn pettäminen kännin seurauksena vai jotain muuta, ja mitä asialle voisi tehdä. Sen sijaan valehdellaan epäuskottavasti ja syyllistetään sitä puolisoa, joka kehtaa kyseenalaistaa selittelyn.

En ole ap, vaan yksi aiemmista vastanneista.

Näkisin, että on kahdenlaista pettämis-valehtelu -yhdistelmää. Suunnitelmallinen pettäminen ja huolella sävelletty peitetarina, jossa on todisteita ja looginen juoni harkitun pettämisen salaamiseksi. Sitten on tätä kännisähellystä ja hätiköiden peittely, jossa siis valheet on keksitty lennossa ja siksi typeriä ja ristiriitaisia. Ensimmäisestä versiosta kannattaa aina vakavissaan olla. Jälkimmäisessä on mahdollista että pettäjä on itsekin hädissään ja järkyttynyt toilailuistaan eikä känni-/krapulapäissään muuta keksi kuin yrittää jotenkin välttää akuutti kärähtäminen. Kaikille ei tule heti mieleen pohtia pitkäjänteisemmin rehellisyyden merkitystä parisuhteessa ja ylipäänsä, vaan pelottaa ehkä ensimmäisenä se, mitä tapahtuu jos mokailu tulee ilmi. Hätäinen valehtelu voi siis olla toisen tyhmänä pitämisen tai muun arvostuksen puutteen sijaan ihan vain selkärangasta vedetty suojautumisreaktio ilman suurempia hankintoja tai merkityksiä, kun häpeä ja katumus on suurimmillaan.

Vierailija
50/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, nää on niin nähty. Vinkki jatkoille meneville: tajutkaa nyt edes laittaa se valehteluviesti yöllä puolisolle, ja painelkaa sitten vieraan perseen perään. On kyllä tosiaan melkoista aliarvioimista tuollainen aamulla selittely.

Vierailija
51/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vedä hernettä nenuun...äijäs on omasta mielestään keksinyt täydellisen selityksen.

Vierailija
52/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on että uskoi, kun totta kerran oli. Sitten kun vaimolle käy näin, niin tottahan sinäkin samantien uskot miten siinä oikeasti kävikään.

Vaimo on vielä rehellisempi kuin minä. Siksi se minua uskoikin. Toisaalta keskusteltiin aika perusteellisesti siitä miten mjulku temppu toi oli (mitä se kyllä oli). Tietenkin uskon häntä vaikka se ei kyllä tommosta temppua mulle tekisi. Jos mä en katsoisi että hänen puheisiin voi luottaa olisi ongelma tosi paha ja en tiedä mitä perusteita liitolle sitten olisi. Ollaan molemmat aika epäileväisiä ihmisiä ja ollaan alusta asti sovittu, että jos ei mitään muuta niin toisillemme ollaan aina rehellisiä. Ei tämä muuten toimisi yhtään.

Vierailija
53/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, nää on niin nähty. Vinkki jatkoille meneville: tajutkaa nyt edes laittaa se valehteluviesti yöllä puolisolle, ja painelkaa sitten vieraan perseen perään. On kyllä tosiaan melkoista aliarvioimista tuollainen aamulla selittely.

Jos kumppani laittaisi sen valehteluviestin jo yöllä, niin hän joutuisi siinä tilanteessa pohtimaan sen että mitä nyt on oikeasti menossa tekemään. Kun antaa pettämisen "vain tapahtua", niin on itsellä pikkaisen puhtaampi se omatunto sitten aamulla. Näin sitä ihminen itselleen valhtelee.

Meillä on miehen kanssa sellainen sääntö, että itsestä ilmoitetaan aina nukkumaan mennessä. Myös sellainen sääntö on, että sellaiseen känniin asti ei juoda, jossa sammumisia tapahtuu. 

Nämä kaksi asiaa yhdessä varmasti vähentävät hätäisiä pettämisiä, koska niitä joutuu pohtimaan matkan varrella. Pohtiminen johtaa siihen että tietää että on menossa nyt pettämään, ja siitä tuleekin sitten moraalinen dilemma. Voisi olla kiva vain "sutaista" jotain toista, mutta koska ei ole juonut itseään niin känniin ettei ymmärrä tekojaan(muka) ja nukkumaan mennessä tulee kuitenkin laitettua se hyvää yötä viesti toiselle, niin yhtäkkiä se sutaisu tuntuukin aika pieneltä jättämättätekemiseltä siinä vaiheessa, kun miettii että huomennakin olisi kiva katsoa sitä omaa puolisoa silmiin.

Vierailija
54/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhki sen kalsarit

Vierailija
55/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tuossa, jos penis on pistäytynyt vieraassa vaginassa. Ei pitäisi vaikuttaa perus fundamentteihin mitenkään. Elämä jatkuu.

Luotettavuus kärsii valehtelusta. Itse voisin jopa kokeilla avointa suhdetta joskus, kyse ei siis ole seksistä toisen ihmisen kanssa. Mutta valehtelu ja yhteisten pelisääntöjen rikkominen kertoo kunnioituksen puutteesta, ja se on ehdoton deal braker.

Vierailija
56/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi muija viime yönä panemassa duunikaveriaan ja tuli kotiin puoli kuuden aikaan. Oli soittanut varmistussoiton että nukun viiden maissa kun tietää että laitan aina puhelimen äänettömälle kun menen nukkumaan.

Nyt nukkuu tuolla makkarissa ja minä mietin mitä sanon kun herää.

Vierailija
57/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mentiin toimistolle jatkoille ja nukuin siellä" on kanssa usein kuultu selitys. Työpaikka vaihtuu, mutta uusissa työpaikoissa on aina toimisto johon voi ilmeisesti mennä :D

Ei mulla vaan ikinä.

Vierailija
58/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi muija viime yönä panemassa duunikaveriaan ja tuli kotiin puoli kuuden aikaan. Oli soittanut varmistussoiton että nukun viiden maissa kun tietää että laitan aina puhelimen äänettömälle kun menen nukkumaan.

Nyt nukkuu tuolla makkarissa ja minä mietin mitä sanon kun herää.

Kuuntele ensin sen selitykset. Ja sitten lataa kunnolla syytökset pöytään.

Vierailija
59/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee miten osa naisista (suurinosa) kaipaa ryyppääviä luusereita elämäänsä, ainakin jossain kohtaa matkaa kiinnostaa. Mikään ei ole ihanampaa kuin kännilläisen valehtelu ja yölliset baarireissut, saa epäillä ja olla huolissaan, sen jälkeen riidellä.

Vierailija
60/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen selitys aikanaan. Sain klamydian kaupan päälle. Ja tämä on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän