Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (213)
Se valehtelu, selittely ja tyhmänä pitäminen on oikeasti ainakin mulle pahempaa, kuin jos mies vaan tunnustaisi mokansa, pyytäisi anteeksi ja yrittäisi hyvittää asiaa. Sitten voitaisiin keskustella niin kuin aikuiset, että mikä mättää, oliko kyseessä vaan arvostelukyvyn pettäminen kännin seurauksena vai jotain muuta, ja mitä asialle voisi tehdä. Sen sijaan valehdellaan epäuskottavasti ja syyllistetään sitä puolisoa, joka kehtaa kyseenalaistaa selittelyn.
En ole ap, vaan yksi aiemmista vastanneista.
100 varmasti on vedetty kaverin kanssa suklaajunaa koko yö.
Vierailija kirjoitti:
Juuri vähän aikaa sitten täällä mies ylpeänä esitti että tällaisessa tilanteessa miehen kaverit valehtelee silmät kirkkaina että juu nukkui tuossa sohvalla yön ja keksii ihan oma-aloitteisesti pari valhetta lisää. Miehet ovat sillä lailla hienoja ihmisiä.
Naisethan eivät tunnetusti pettämistä ja valehtelemista harjoita lainkaan.
Tai sitten näitä ketjuja vain tulee tänne useampia koska... elämä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten näitä ketjuja vain tulee tänne useampia koska... elämä tapahtuu?
Plaah lainaus epäonnistui, tää meni 18/27:lle
En usko, että missään tilanteessa tuo kerrottu olisi se mitä oikeasti tapahtui.
Kysy loppuiko kaverinkin puhelimesta akku, ja jos ei niin kaverilla on vissiin laturi tai jopa useampi, ja missä se nyt on ladannut puhelimensa.
Onko hän miehesi vai lapsesi? Miksi hänen pitäisi saapumisiaan ilmoitella? Mene sinä nukkumaan vaan.
Mulle on itelle käynyt varmaan 5-6 kertaa, että rankan juhlinnan (=ryyppäämisen) jälkeen olen nukahtanut kaverin sohvalle. Ei mitään pettämistä tai muutakaan seikkailua. Ihan vain että kuppi on maistunut.
Meillä taas molempien kaverit ja ystävät ovat sellaisia jotka laittavat viestiä, tai soittavat jos jotain sellaista tapahtuu että toinen ei pysty sitä itse tekemään.
Miehellesi on käynyt vaan vahinko jos on vieraissa käynyt. Ei sille voi mitään, annat anteeksi ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on itelle käynyt varmaan 5-6 kertaa, että rankan juhlinnan (=ryyppäämisen) jälkeen olen nukahtanut kaverin sohvalle. Ei mitään pettämistä tai muutakaan seikkailua. Ihan vain että kuppi on maistunut.
Silloin et varmaan juoksekaan kotiin selityksiäksi jo tuulikaapista huutaen, ja keksi mahdollisimman epätodennäköisiä mutta yksityiskohtaisia perusteluja sille, miksi et mitenkään voinut viestiä jääväsi sinne? Bussi ajoi ojaan, ja taksista puhkesi rengas ja gps-signaalia häirittiin ja kaverin piti lähteä töihin ja mun vahtimaan sen taloa, jossa oli säilytyksessä naapurin kultakaloja...
Vierailija kirjoitti:
Minunkin sohvallani on joskus nukkunut kavereita joilta on akku loppunut. Pitää vaan muistaa käydä ostamassa sohva jos tulevat joskus kylään naisystäviensä kanssa.
Sulla ei ole sitten ollut laturia, jolla olisi saanut puhelimen käyntiin ja laitettua viestiä
Vierailija kirjoitti:
Kai sä jätät sen?
Puolisoton suohirviö toivoo, että lisää miehiä vapautuisi markkinoille.
Minua ei haittaisi, jos mies lähtisi kostean illan päätteeksi muhinoimaan, mutta tuollainen päin naamaa valehtelu ja minun aliarvoimiseni olisi kyllä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?
Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.
Mulla ex gimmakaveri teki just noin. Akku loppu. Oikeasti sammuttanut puhelimen. Aamulla himaan selittelee akkuaan, niin sanoin että kyllähän frendilläs on luuri, niin miks et soittanu siitä. Ei tullu mieleen kovassa kännissä.. Sanoin, että sano se kaveri kenellä olit yötä, niin soitan nyt heti sille... Josatin kumman syystä ei tullu nimeä, niin sanoin et olisit yrittäny edes vähän enemmän koska mua sä et vaan pysty vedättää ja lähdi kiitää siitä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä jätät sen?
Kuka haluaisi tyhmän, pettävän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä jätät sen?
Kuka haluaisi tyhmän, pettävän miehen?
Puolisoton suohirviö.
No mikä tuossa, jos penis on pistäytynyt vieraassa vaginassa. Ei pitäisi vaikuttaa perus fundamentteihin mitenkään. Elämä jatkuu.