Meillä töissä mä olen ainoa, joka tietää voivansa jonain päivänä vain lähteä ja lopettaa työt
Eikä tarvitse elellä toisten rahoilla. Mä olen ainoa, jolle se, että käy siellä paskapaikassa töissä on vain valinta. Muiden on pakko käydä, jos haluavat rahaa.
Kommentit (334)
Mutta kun mä olen. En mä sille mitään voi, että se on niille toisille pakollisempaa, kuin minulle.
Ap
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Miksi sinulla ei ole irtisanomisaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Jännä että kuitenkin käyt siellä vaikka pidät sitä paskapaikkana ja halveksit työkavereitasi.
Niin, eikö olekin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole? Voi töistä silti "vain lähteä".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
Ap
Saat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApSaat nautintoa kun voit töissä suhtautua muihin alentuvasti ja käyttäytyä ylimielisesti?
Mitä ylimielistä siinä on, että jollain meistä on varakas tausta ja pystyvät perimään paljon rahaa?
Ap
Nyt jo entinen narsistipomo järjesti toisen kirjallisen varoituksen ja oli vähän oudon näköisenä kun haukuin munattomaksi kun ei uskalla irtisanoa ja kerroin ettei mun välttämättä tarvitse olla täällä töissä. Suunnilleen arvasin mitä on tulossa ja olin jo järjestänyt lopulle asuntolainalle neljän vuoden lyhennysvapaan, korot noin 40 eur /kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
Miksi niin kuvittelet? Millainen ihminen sä oikein olet, kun kuvittelet jonkun siksi käyvän töissä? Kauhea.
Ap
Koska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.
Tässä on pieni totuuden siemen, kun ns lukee "rivien välistä" .Väitetään, että yli 70% elää ylivarojensa ja kun omalla työpaikalla kuuntelee kollegoita järjestäin he sanoo, kuinka eivät tulisi toimeen peruspalkalla (tehdään paljon ylitöitä) eikä heillä varsinkaan olisi varaa jäädä työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo entinen narsistipomo järjesti toisen kirjallisen varoituksen ja oli vähän oudon näköisenä kun haukuin munattomaksi kun ei uskalla irtisanoa ja kerroin ettei mun välttämättä tarvitse olla täällä töissä. Suunnilleen arvasin mitä on tulossa ja olin jo järjestänyt lopulle asuntolainalle neljän vuoden lyhennysvapaan, korot noin 40 eur /kk.
Heh, noin. Mäkin voin miettiä osuuko mahdollinen lähtöni jonkinlaiseen sopivaan saumaan... Jos suututtaa minut :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApKoska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.
Miten niin? Perustele kantaasi nyt jotenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
ApKoska jo aloitusviestistäsi huokuu että suhtaudut työkavereihisi alentuvasti ja olet ylimielinen. Olen vain ihminen joka tietää että ylimielisiä ja vittumaisia ihmisiä on olemassa.
Sinusta sen sijaan huokuu v*ttumaisuus ja vihamielisyys pitkälle. Pitäisikö sinun mielestäsi minun siis jatkaa töissä solidaarisuudesta työkavereihini nähden vai miten ajattelet? Ai niin anteeksi, ethän sä ajattele.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin.
Yleensä muissa ärsyttää ne piirteet, jotka haluasi eniten muuttaa itsessään. Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Suhtaudut aloittajaan ylimielesti ja yrität huonosti piilotetulla itsekorostuksella osoittaa olevasi häntä parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo miten voit "vain lähteä", jos irtisanomisajan takia ei voi noin vain lähteä.
Miksi ei voi? Sen kun ei vain tule enää töihin, jos sen niin tahtoo. Mitä pomo voi?
Ap
Asenteesi vaikuttaa viehättävältä.