Pois aitiyspakkaukset - aloite eduskuntaan!
Eiko olisi parasta lopettaa koko pakkauksen tehtailu, arsyttaa niin suunnattomasti teidan pikkuaitien valitus milloin on haalari ruman varinen tai pakkauksessa vaaria tuotteita.
Jaisi pitka penni kun pakkausten jako lopetettaisiin, hemmotellut
suomalaisaidit saisivat itse ostaa mita haluavat kaupoista tai kirppiksilta. Namakin rahat, joita ilmaisksei Suomessa jaetaan
voitaisiin sijoittaa paremmin sita tarvitseville esim. vammaisille lapsille tai sairaaloiden ajanmukaisten tarvikkeiden hankintaan.
Olenko ainoa, joka on tata mielta? Itse olin erittain tyytyvainen pakkaukseen ja kaytin vaatteita todella paljon.
Kommentit (29)
suhteessa ole vikaa jos puhutaan vain ulkoisista seikoista kuten esim. vaatteiden ulkonäöstä, koska ne on vähintään siedettäviä. Ottakaa rahana jos urputatte. terv.ä
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että tämän vuoden sininen haalari sopii tytölle siinä missä pojalle? Jos värejä ei saa arvostella, mitä sanoisitte siihen, jos saisitte pojallenne vaaleanpunaisen haalarin äitiyspakkauksesta? Vai onko niin, että tyttö voi kyllä pitää " poikaväriä" mutta pojalle ei voi missään nimessä pukea vaaleanpunaista?
Ulkomaalaiset tutut ovat vihreinä kateudesta kun olen kertonut mistä siinä on kyse ja mitä se sisältää. Olkaamme siitä ylpeitä.
Mitä vaatteisiin tulee, niin koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Itse olen ollut tyytyväinen 2005 pakkauksen vaatteisiin ja vaikkei ne väreiltään ehkä niin nättejä ole, niin käyhän ne kotioloissa vaihtovaatteina kun vauva puklailee eikä koko ajan jaksa pestä pyykkiä.
Mutta onhan pakkauksessa paljon muita hyödyllisiä tuotteita kuin vaatteet, esim. kynsisakset, hiusharja, kylpyveden lämpömittari ym. mitä ei itse esikoista odottavana ehkä olisi tajunnut/ehtinyt ajoissa hankkia.
Vierailija:
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että tämän vuoden sininen haalari sopii tytölle siinä missä pojalle? Jos värejä ei saa arvostella, mitä sanoisitte siihen, jos saisitte pojallenne vaaleanpunaisen haalarin äitiyspakkauksesta? Vai onko niin, että tyttö voi kyllä pitää " poikaväriä" mutta pojalle ei voi missään nimessä pukea vaaleanpunaista?
Kaltaistesi takia kiroan välillä hyvinvointiyhteiskunnan alinpaan helvettiin. Mites minulla sitten, kun tytölleni sopii parhaiten tumman vihreä. Kyllä pakkauksia pitäisi olla erilaisia myös lasten tukan ja silmien värien mukaan.
Totta puhuen kaltaistesi vuoksi kiroan välillä hyvinvointiyhteiskunnan alinpaan helvettiin. Miten muuten joku voi olla vielä nykypäivänä niin ulalla, että pitää sinistä poikien värinä. Minun tummalle tytölleni sopii sininen ainakin erittäin hyvin. Vaaleanpunainen ei yhtään.
se on niin pirun tarkkaa, minkä väriset potkarit sillä on. Onneksi minun vauvani on niin nätti, että hän on söpö missä vaatteissa vaan.
on pähkähullua ajatella, että olisi olemassa tyttö- ja poikavärejä erikseen.
Mitä hirviätä sille poikavauvalle mahtaa tapahtua, jos sillä on punainen myssy? Tai tyttövauvalle, jos sillä on siniset sukat? hohhoijaa.
Jos suunnitteltaisiin, että laitetaan tyttö- ja poikapakkaukset erikseen, minä olisin jo pistämässä pystyyn miekkaria eduskuntatalon eteen ...
Näin myös pakkauksen sisältöön olisi varaa satsata enemmän myös laadullisesti.
valittaa, minimiäitiyspäivärahalla ja opintotuella ei pahemmin uusia hepeniä ostella. Että kyllä se pakkaus turvaa monessa tapauksessa lapselle hyvinvointia. Sepä kai sillä on se ensisijainen tarkoitus, eikä se, että muotitietoiset idiootit saisi tilata mieleisiänsä vaatteita. Onko niin vaikeaa olla vaan kiitollinen siitä mitä saa?? Joskus tuntuu että saa olla onnellinen siitä, että on näin köyhä, ei ainakaan muutu noin röyhkeäksi.