Mikä on sinun syysi olla liikkumatta ja syömättä terveellisesti?
Kommentit (21)
Anna jo olla. Ties kuinka mones aloitus. Yksi ketju riittänee.
Syön ja liikun kuntosalilla. Olen kasvissyöjä. Jouluna tosin tuli mässäilyä. Ei ylipainoa.
Masennus jota edesauttaa tinnitus ja PTSD.
Syön terveellisesti mutta liikkuminen on minimaalista terveydentilan takia
Oon krapulassa. Nyt on oleellista vain syödä jotain ja olla juomatta ainakaan paljoa alkoholia. Ennen kuin aloin juoda liikuin kyllä ja söin terveellisesti ja vielä juodessakin liikuin vähän.
Yksinäisyys. Olen laiha mikä pahentaa yksinäisyyttäni, koska naiset eivät laihaa miestä huoli.
Suomen ilmasto. Ei viitsi tonne mennä liukumaan. Toki hyvillä säillä liikun.
Väsyneenä ja ahdistuneena en jaksa keskittyä mihinkään terveelliseen, ihan vaan tunnista toiseen selviytymiseen. Työssä liikun, olen jaloillani koko työajan. Vapaapäivinä kun olen hyvin levännyt, jaksan syödä terveellisesti. Mitään hyppyjä, juoksua, salilla rehkintää en kestä. Siitä tulee päänsärkyä, paha olo ja huono tuuli koko loppupäiväksi. En saa liikunnasta hyvää oloa koskaan.
Epäterveellisesti syöminen on niin kivvaa, liikkuminen ei!
Vierailija kirjoitti:
Syön ja liikun kuntosalilla. Olen kasvissyöjä. Jouluna tosin tuli mässäilyä. Ei ylipainoa.
Miten teet tuon ekan lauseen homman?
Rahan- ja ajanpuute + masennus.
Joku lääkäri taannoin pohti, että laihuus ja terveys ovat kohta vain rikkaiden etuoikeus, koska he ovat ainoita, joilla on resursseja ja aikaa näiden ylläpitoon.
Muut kuollaan töitä tehdessä.
Koska tulee hiki ja puuskuttaa jo sohvalta jääkaapille.
Olen laiska ja annan helposti periksi mielihaluille. Olen onneksi kuitenkin pysynyt normaalipainossa. Kuitenkin nyt, kun nelikymppiset lähestyy niin huomaan, että lihaskuntoa pitäisi ehdottomasti parantaa. Vaan kun laiskottaa niin ei saa aikaiseksi.
Olen jo niin sairas, ettei siitä ole mitään hyötyä.
Nälkä.