Kriisi hovissa? Jo kolme henkilöä on irtisanoutunut Harryn ja Meghanin palveluksesta häiden jälkeen – ”Alkaa vaikuttaa joukkopaolta”
Prinssi Harrylta ja herttuatar Meghanilta on irtisanoutunut yllättävän monta työntekijää viimeisen puolen vuoden aikana. Viimeisimpänä työpaikkansa jätti Meghanin henkilökohtainen assistentti.
Kommentit (695)
Vierailija kirjoitti:
Onko Harry oikeasti lopettanut metsästyksen? :o
Ei varmasti ole. Kuningatar käskee nuorison Balmoraliin lintujahtiin niin Harry lähtee sinne viivana. Meghanille voi selitellä, että pakko oli mennä kun isoäiti käski. Ja jos Ellu haluaa Meghanin paikalle myös niin Meghan menee. Siinä menee periaatteet romukoppaan samointein. Ellulle ei parane ryppyillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia tästä ?
Ton linkin mukaan pelkästä katseesta voi tulkita toisen ihmisen psykiatrisen diagnoosin. Tarviiko ees sanoa mitä roskaa tuollainen "analyysi" on?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005899037.html
Tuossa on onnistuneita yhteiskuvia suvusta, mutta kai te löydätte taas jotain vikaa Meghanista. Mä kiinnitin huomiota hänen treenattuihin käsivarsiin. Prinssi Louis on niin suloinen nauraessaan, odotan innolla hänen kasvamistaan. ❤️
Hoikaksi naiseksi Meghan on ihmeellisen vyötärötön. Tasapaksu. Joka kuvassa.
Jjgffggg kirjoitti:
Muistan kun olin innoissani kun Kate ja William meni naimisiin, pidin Katea mahtavana piristysruiskeena kuningasperheeseen ja odotin innolla näkeväni hänet useissa edustustilaisuuksissa.
No mutta pettymys oli suuri kun katosi vallan julkisuudesta, näyttäytyi vain harvoin, lähinnä gaaloissa ja muissa iltatilaisuuksissa. Vaikka upea nainen onkin, meni maku hänestä.
Nyt oli kiva kun Meg tuli mukaan, tosin hänestäkään en pidä niin paljon kuin alkuun. Ehkä puheet pyrkyristä pitävät paikkaansa..
No, joka tapauksessa seuraan kuningashuoneen tapahtumia edelleen vaikkakin maku noista prinssien puolisoista on mennytkin.
,
Kate on keskittynyt siihen perheen perustamiseen. Kyllä se meno muuttuu. Nytkin uutisia koko ajan, vaikka nuorimmainen vasta puolivuotias.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kuningattaren suosiminen on lehdistön keksintö. Meghan ei ole toistaiseksi saanut mitään erityiskohtelua. Ja palatsin sisältä on oiottu näitä kehuja niin etteivät ne jutut joita on julkisuuteen kerrottu nyt ihan niinkään ole olleet. Mun mielestä näyttää ennemminkin siltä että Catherineen ja hänen viralliseen näkyvyyteensä on yhtäkkiä alettu panostamaan ihan eri tavalla ja hän edustaa usein Kuningattaren kanssa.
Meghanin sijaan olen keskittynyt viime aikoina seuraamaan Harrya, hän näyttää siltä kuin häntä oltaisiin kampeamasta sisäpiiristä ja hän ei suostu siihen. Eipä ole ollut rentoa hymyä sukulaisten keskuudessa hällä viime aikoina. Ehkä se Williamin lohkaisu siitä että jospa Harry nyt pysyttelee poissa hänen jääkaapiltaan olikin sellainen piikki jossa oli takana paljon muutakin. Harry on ehkä pikkuveljen ominaisuudessa käyttänyt hyväkseen Williamin etuja ja jossain vaiheessa alkanut ajattelemaan että ne kuuluvat hänellekin. Nyt kun hän on naimisissa niin pitäisi pysyä omassa lestissään. Meghan varmaan kuiskuttelee korvaan koko ajan että sulle kuuluu kaikki mitä Wiltsullekin kuuluu. Tässähän voidaan nähdä ihan aito kuninkaallinen välirikko kohta.
Valtavan hienoa spekulaatota. Ehkä ja varmaan sitä ja tätä
Onko tällaisia kirjoittavilla jotain sisäpiiritietoa. Tai ennustajan kykyjä? Vai pakkomielle ja oma pieni prinsessakuvitelma. Tunnen nämä kuninkaalliset ja luen heidän ajatuksensa
Kai ymmärrät ettei kukaan julkisuuden henkilö ole sama kuin julkisuuskuva. Ja nämä kuninkaallisetkin ovat ihan vaan ihmisiä. Heillä on hyvät ja huonot puolensa
Tai ehkä maailma on mustavalkoinen ja se oikeuttaa haukkumasn ihmistä. Kiusaajataipumus
Vierailija kirjoitti:
Harrya, hän näyttää siltä kuin häntä oltaisiin kampeamasta sisäpiiristä ja hän ei suostu siihen. Eipä ole ollut rentoa hymyä sukulaisten keskuudessa hällä viime aikoina.
Oletteko nähneet sen pätkän siitä, kun zara tindall sanoo harrylle ja meghanille eugenien häissä jotenkin, että your wedding was louder, teidän häänne olivat äänekkäämmät? Samalla zaran mies ja joku muu on selin harryyn ja meghaniin, ne pyörittelee silmiään ja yrittää olla nauramatta.
Ihan selvästi harrysta on tullut pilkan ja naurun aihe niiden suvussa, se ei varmaan itse tajua mitä tapahtuu.
Hovi ilmoitti, että Kate pitää äitiyslomaa syksyyn asti ja edustaa vähän. Ihan riittävästi Kate on tapetilla ollut. Vauvaan keskittyminen on ihan järkevä ratkaisu, eikä juosta kissanristiäisistä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä 80-luvulla on pitänyt olla neitsytkuningatar! Onhan tuo nyt ihan naurettavaa että nelikymppinen mies ja 18-v neitokainen menevät naimisiin (Charles ja Diana) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen yms. En tiedä onko Dianalla ollut sananvaltaa mutta olisihan hän voinut itsekin ymmärtää että suhde ei välttämättä tulisi toimimaan.
Ei se Charles ihan nelikymppinen ollut. Oli 33v. naimisiin mennessään ja Dianakin oli 20v. eikä 18v. Toki nuori, mutta toisaalta tiesi (piireihin kuuluvana) tasan tarkkaan mihin oli ryhtymässä. Kyllä se oli Diana joka ihan itse valitsi kuninkaallisen perheen, ei häntä siihen kukaan pakottanut. Diana halusi kuningattareksi. Tykkäsi huomion keskipisteenä olemisesta. Ei Diana edes halunnut lopullista avioeroa, hänelle olis riittänyt asumusero. Kuningatar se lopulta päätti sen avioliittofarssin mahtikäskyllään.
En lukenut ketjua kuin puoleenväliin, jos tämä on jo mainittu, niin anteeksi...
Muistan pariltakin brittisivustolta lukeneeni, että nimenomaan kuningatar olisi painostanut Harrya hankkimaan itselleen värillisen puolison. Ja niinhän tuo näyttää työtä käskettyä tehneen...
https://img.ilcdn.fi/MC490r_bHJR8Eowr93U6-hFEHXc=/full-fit-in/612x/img-…
Järkyttävä tää muikkelin meikkityyli khyl.
Eikö Meghan ole hieman vanhempi Williamia ja Kateakin?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua kuin puoleenväliin, jos tämä on jo mainittu, niin anteeksi...
Muistan pariltakin brittisivustolta lukeneeni, että nimenomaan kuningatar olisi painostanut Harrya hankkimaan itselleen värillisen puolison. Ja niinhän tuo näyttää työtä käskettyä tehneen...
Minun käsittääkseni kuningatar ei ole elämässään painostanut ketään naimisiin kenenkään kanssa. Miehensä ja äitinsä ovat saattaneet painostaakin, mutta Elisabet ymmärtääkseni nimenomaan on aika yksityinen ihminen. Toki odottaa hyvää käytöstä.
Kuningatar on saanut aika paljon kuraa päälleen siitä, että pyysi silloin joskus ihmisikä sitten Margaretia odottamaan Townsendin kanssa. Tosin sekin on voinut olla Elisabet vanhemman mestarointia. Mutta Margaret itse päätti erota.
Joskus muinoin (1300-1500-luvuilla) Meghan olisi saattanut yrittää manipuloida Harryn myrkyttämään veljensä pojan ja yrittänyt näin saada oman jälkeläisensä kuninkaaksi. Nyt ehkä vain kuiskutellaan korvaan ikäviä vertailuja siitä kuka on suosituin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä 80-luvulla on pitänyt olla neitsytkuningatar! Onhan tuo nyt ihan naurettavaa että nelikymppinen mies ja 18-v neitokainen menevät naimisiin (Charles ja Diana) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen yms. En tiedä onko Dianalla ollut sananvaltaa mutta olisihan hän voinut itsekin ymmärtää että suhde ei välttämättä tulisi toimimaan.
Ei se Charles ihan nelikymppinen ollut. Oli 33v. naimisiin mennessään ja Dianakin oli 20v. eikä 18v. Toki nuori, mutta toisaalta tiesi (piireihin kuuluvana) tasan tarkkaan mihin oli ryhtymässä. Kyllä se oli Diana joka ihan itse valitsi kuninkaallisen perheen, ei häntä siihen kukaan pakottanut. Diana halusi kuningattareksi. Tykkäsi huomion keskipisteenä olemisesta. Ei Diana edes halunnut lopullista avioeroa, hänelle olis riittänyt asumusero. Kuningatar se lopulta päätti sen avioliittofarssin mahtikäskyllään.
Olen seurannut heidän tarinaansa alusta loppuun saakka (tyttäreni Williamin ikäinen), ja kyllä minä vain näin suorastaan sekaisin rakkaudesta olevan naisen, halusi huomiota tai sitten ei. Ja ei, aika ei nyt kultaa muistoja. Prinssi tai ei, Diana oli myyty. Ja ihan varmasti olisi ollut todella hyviä, kuuluisia ja rikkaita miehiä tarjolla. Meinaan vaan, kun tämä rakkaus tuntuu jostain syystä usein unohtuvan. Charleshan ei häntä rakastanut. Ja se näkyi myös ulospäin. Taisi olla Diana ainoa, joka ei sitä huomannut.
Arvelisin Margaretin muuttaneen mielensä sen takia, kun ei olisi ollut enää prinsessa ja hänestä olisi tullut tavallinen kotirouva, joka olisi joutunut pyytämään rahaa mieheltään. Ei enää shamppanjaa aamupalalla.
Kuninkaallisten asiat ei kyllä kiinnosta, mutta olisi hauskaa, jos lapsi syntyisi hyvin, hyvin tummaihoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut heidän tarinaansa alusta loppuun saakka (tyttäreni Williamin ikäinen), ja kyllä minä vain näin suorastaan sekaisin rakkaudesta olevan naisen, halusi huomiota tai sitten ei. Ja ei, aika ei nyt kultaa muistoja. Prinssi tai ei, Diana oli myyty. Ja ihan varmasti olisi ollut todella hyviä, kuuluisia ja rikkaita miehiä tarjolla. Meinaan vaan, kun tämä rakkaus tuntuu jostain syystä usein unohtuvan. Charleshan ei häntä rakastanut. Ja se näkyi myös ulospäin. Taisi olla Diana ainoa, joka ei sitä huomannut.
Diana oli erittäin naiivi kaksikymppinen ja todellakin rakastunut. Myös kyllä asemaan prinssin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Charleshan ei häntä rakastanut. Ja se näkyi myös ulospäin. Taisi olla Diana ainoa, joka ei sitä huomannut.
Youtubessakin on se videopätkä pönttöpää charlesista, jossa se selittää "whatever love means".
Charles ei todellakaan rakastanut dianaa ja näytti sen, diana taas oli vielä todella nuori ja kasvanut lukemalla harlekiiniromanssi tyylisiä kirjoja, uskoen johonkin oikeaan rakkauteen.
Sillähän ei ollut esim. äitiä neuvomassa miten aatelisavioliitoissa toimitaan, eli lasten jälkeen se vaimo saa hyppiä sängystä sänkyyn ja mies koko ajan. Se uskoi oikeaan rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisten asiat ei kyllä kiinnosta, mutta olisi hauskaa, jos lapsi syntyisi hyvin, hyvin tummaihoisena.
Se kyllä nostaisi vain niiden suosiota, vaikka korostaisikin meghanin leikkauksia ja etnisyyden häivytystä.
Kriisi syvenee. M on hymyillyt perhepotretissa. Skandaali.
VMP