Kriisi hovissa? Jo kolme henkilöä on irtisanoutunut Harryn ja Meghanin palveluksesta häiden jälkeen – ”Alkaa vaikuttaa joukkopaolta”
Prinssi Harrylta ja herttuatar Meghanilta on irtisanoutunut yllättävän monta työntekijää viimeisen puolen vuoden aikana. Viimeisimpänä työpaikkansa jätti Meghanin henkilökohtainen assistentti.
Kommentit (695)
Veikkaan, että Philip on sairas. Siksi myös kuningatar oli niin synkkä muistotilaisuudessa. Ei ehkä jaksa velvollisuuksiaan ilman Philipiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriisi syvenee. M on hymyillyt perhepotretissa. Skandaali.
Charlesilta aikamoista propagandaa taas se rennon kuvan julkaisu.
Kuningatar on varmaan sairas tms. kun charlesin julkisuuskuvaa kiillotetaan niin rajusti tällä hetkellä, ja enteillään sen nousua valtaistumeille.
Ukn lehdet on täynnä juttua siitä millainen kuningas charles tulee olemaan.
Johtuisiko siitä, että Charles täyttää tänään 70 vuotta? Vai eikö häntä saa juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä 80-luvulla on pitänyt olla neitsytkuningatar! Onhan tuo nyt ihan naurettavaa että nelikymppinen mies ja 18-v neitokainen menevät naimisiin (Charles ja Diana) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen yms. En tiedä onko Dianalla ollut sananvaltaa mutta olisihan hän voinut itsekin ymmärtää että suhde ei välttämättä tulisi toimimaan.
Ei se Charles ihan nelikymppinen ollut. Oli 33v. naimisiin mennessään ja Dianakin oli 20v. eikä 18v. Toki nuori, mutta toisaalta tiesi (piireihin kuuluvana) tasan tarkkaan mihin oli ryhtymässä. Kyllä se oli Diana joka ihan itse valitsi kuninkaallisen perheen, ei häntä siihen kukaan pakottanut. Diana halusi kuningattareksi. Tykkäsi huomion keskipisteenä olemisesta. Ei Diana edes halunnut lopullista avioeroa, hänelle olis riittänyt asumusero. Kuningatar se lopulta päätti sen avioliittofarssin mahtikäskyllään.
Olen seurannut heidän tarinaansa alusta loppuun saakka (tyttäreni Williamin ikäinen), ja kyllä minä vain näin suorastaan sekaisin rakkaudesta olevan naisen, halusi huomiota tai sitten ei. Ja ei, aika ei nyt kultaa muistoja. Prinssi tai ei, Diana oli myyty. Ja ihan varmasti olisi ollut todella hyviä, kuuluisia ja rikkaita miehiä tarjolla. Meinaan vaan, kun tämä rakkaus tuntuu jostain syystä usein unohtuvan. Charleshan ei häntä rakastanut. Ja se näkyi myös ulospäin. Taisi olla Diana ainoa, joka ei sitä huomannut.
Diana oli erittäin naiivi kaksikymppinen ja todellakin rakastunut. Myös kyllä asemaan prinssin lisäksi.
Niin, tätä tarkoitan. Mutta yleensä vain ja ainoastaan opportunistiksi häntä syytellään. Luuli rassu saavansa "sen oikean" kuin tuhkimosadussa, eli vuosisadan rakkauden, prinssin ja puoli valtakuntaa. Olisi melkein hänelle ollut parempi olla pelkkä tunteeton onnenonkija. Särki sydämensä pahemman kerran. Ja koko maailma seurasi sitä farssia. Mikä kohtalo, vaikka itse olikin "syyllinen".
Ja olen huomannut IRL, että ei iällä ole suurtakaan merkitystä, kun rakkaus iskee. Naiivi voi olla nuori tai vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomatonta, että vielä 80-luvulla on pitänyt olla neitsytkuningatar! Onhan tuo nyt ihan naurettavaa että nelikymppinen mies ja 18-v neitokainen menevät naimisiin (Charles ja Diana) muutaman kuukauden seurustelun jälkeen yms. En tiedä onko Dianalla ollut sananvaltaa mutta olisihan hän voinut itsekin ymmärtää että suhde ei välttämättä tulisi toimimaan.
Ei se Charles ihan nelikymppinen ollut. Oli 33v. naimisiin mennessään ja Dianakin oli 20v. eikä 18v. Toki nuori, mutta toisaalta tiesi (piireihin kuuluvana) tasan tarkkaan mihin oli ryhtymässä. Kyllä se oli Diana joka ihan itse valitsi kuninkaallisen perheen, ei häntä siihen kukaan pakottanut. Diana halusi kuningattareksi. Tykkäsi huomion keskipisteenä olemisesta. Ei Diana edes halunnut lopullista avioeroa, hänelle olis riittänyt asumusero. Kuningatar se lopulta päätti sen avioliittofarssin mahtikäskyllään.
Olen seurannut heidän tarinaansa alusta loppuun saakka (tyttäreni Williamin ikäinen), ja kyllä minä vain näin suorastaan sekaisin rakkaudesta olevan naisen, halusi huomiota tai sitten ei. Ja ei, aika ei nyt kultaa muistoja. Prinssi tai ei, Diana oli myyty. Ja ihan varmasti olisi ollut todella hyviä, kuuluisia ja rikkaita miehiä tarjolla. Meinaan vaan, kun tämä rakkaus tuntuu jostain syystä usein unohtuvan. Charleshan ei häntä rakastanut. Ja se näkyi myös ulospäin. Taisi olla Diana ainoa, joka ei sitä huomannut.
Diana rakasti tai pikemminkin oli ihastunut luomaansa mielikuvaan Charlesista, ei todelliseen Charlesiin. Todellinen Charles oli liian tylsä Dianalle. Diana myös ilmeisesti luuli kuninkaallisen elämän olevan hohdokasta ja loistavaa. Putosi maanpinnalle aika rajusti, kun tajusi, että suurimmaksi osaksi sen on tylsää puurtamista. Siirtymistä paikasta toiseen. Lisäksi Dianalla oli aika pahoja mt-ongelmia. Mikä johtuu osittain hänen karusta lapsuudestaan.
On aika naiivia kuvitella, että avioeroon on vain yksi syyllinen. Jos Charles oli paska, niin ei Dianakaan toiminut kovin rakentavasti heidän liitossaan. Mietipä itse mitä miehesi tuumaisi jos raskaana ollessasi heittäytyisit portaita alas vain nähdäksesi miehesi ja anoppisi reaktion. Viis lapsesta. Pääasia että itse saat huomiota oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana rakasti tai pikemminkin oli ihastunut luomaansa mielikuvaan Charlesista, ei todelliseen Charlesiin. Todellinen Charles oli liian tylsä Dianalle. Diana myös ilmeisesti luuli kuninkaallisen elämän olevan hohdokasta ja loistavaa. Putosi maanpinnalle aika rajusti, kun tajusi, että suurimmaksi osaksi sen on tylsää puurtamista. Siirtymistä paikasta toiseen. Lisäksi Dianalla oli aika pahoja mt-ongelmia. Mikä johtuu osittain hänen karusta lapsuudestaan.
On aika naiivia kuvitella, että avioeroon on vain yksi syyllinen. Jos Charles oli paska, niin ei Dianakaan toiminut kovin rakentavasti heidän liitossaan. Mietipä itse mitä miehesi tuumaisi jos raskaana ollessasi heittäytyisit portaita alas vain nähdäksesi miehesi ja anoppisi reaktion. Viis lapsesta. Pääasia että itse saat huomiota oikein kunnolla.
Dianalla oli tosiaan hienosta sukutaustastaan huolimatta traumaattinen lapsuus. Isähän oli väkivaltainen äitiä kohtaan ja lapset todistivat tämän. Sitten äiti jätti isän ja katkera huoltajuuskiista ratkaistiin oikeudessa lopulta isän eduksi. Jopa äidinäiti Lady Fermoy (kuningataräidin ystävätär ja toimi amorina kuningataräidin kanssa Charlesin ja Dianan romanssissa) todisti tytärtään vastaan ja vävyn puolesta. Väkivaltaisen vävyn. Kyse oli siitä, että tytär oli rikkonut koodistoa ja halusi pois kulissista. Olisi pitänyt vaan kököttää siellä Spencerin sukukartanossa kreivittärenä ja kestää kaikki hymyssä suin.
Diana rakastui ajatukseen kuninkaallisista. Lukenut liikaa Harlekiineja ja tietysti vanhassa aatelissuvussa kuningasperhe oli sitä hienointa. Charles oli Charles, sivistynyt ja ajatteleva mies. Hassua, että Charlesia pilkattiin 80-luvulla monista asioista, jotka on nykyään pinnalla. Esim. jätteistä ja ilmastomuutoksesta Charles jaksoi intoilla, vaikka häntä pidettiin kummallisena painotuksiltaan. Minusta Charles on vahva. Hän kautta vuosikymmenten ollut rohkea pl. tuo Diana-kuvio. Charles on uskaltanut olla epämuodikas ja ajatella itse. Hän on uskantanut ottaa kaiken paskan niskaansa ja kestänyt sen. Hän on hyvä isä pojilleen ja perheen ahkerin duunari eläkeiässä. Tekee enemmän töitä kuin poikansa ja Catharine yhteensä... Siis vuonna 2017, viimeisen tilaston mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Diana tiesi mitä hänen päässään liikkui. Rakastunut voi olla mielenterveysongelmainenkin. Kaikenlaista käyttäytymistä tapahtuu, viiltelyä, heittäytymistä, väkivaltaa jne. kun ihminen päätyy "pimeälle puolelle".
Uskoisin kyllä, että "toinen" jalka hovissa pienestä pitäen aristokraattina syntynyt tiesi mitä monarkia pitää sisällään. Mutta rakkaus meni kaiken yli. Halusi "pitää huolta" Charlesista. Kaipa se sellaista eräänlaista ruusunpunaista rakkaudentunnetta oli. Perhosia vatsanpohjassa. Komea prinssi ja kaunis Diana, katsokaa kaikki mikä onni minua onkaan kohdannut! Sai sentään kokea lyhyen elämänsä aikana aika setin laidasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Philiphän on jäänyt eläkkeelle
En tarkoittanut sitä, vaan että Philipillä saattaa olla viimeiset hetket edessä ja kunigatar tietää sen. Ehkä hän haluaa väistyä Philipin kuollessa.
Mä kyllä ihmettelen syvästi mitä nuori-Diana näki reilusti vanhemmassa Charlesissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ihmettelen syvästi mitä nuori-Diana näki reilusti vanhemmassa Charlesissa.
Kruununprinssin?
Vierailija kirjoitti:
3 ihmistä? kenen mielestä 3 on paljon? ehkä ihan pikkuisen liioittelua ilmassa, kolme ihmistä ei ole yhtään mitään eikä oikeasti myöskään kerro mistään. Suurin osa tällaisista jutuista on tehty täysin tyhjästä.
Voi myos olla etta haiden jalkeen ei tarvittu kaikkia naita ihmisia. Harryllahan on jo omat avustajansa.
Vierailija kirjoitti:
Unelmiensa prinssin. Hänellähän oli Charlesin julisteitakin joka paikassa.
Diana oli kyllä silloin alussa oikeasti ihan rakastunut Charlesiin. Ja Charles oli ihastunut Dianaan. Ihan selkeästi noissa vanhoissa kuvissa näkyy ihastuneen miehen katse. Ei rakastunut mutta ihastunut. Hänellä oli kuitenkin koko ajan ihan julkinen ystäväsuhde Camillan kanssa ja minulle ainakin on mieleen tullut että kun Camilla näki Charlesin ihastuneen Dianaan niin hän varmaan tuli hieman mustasukkaiseksi ja alkoi punomaan omia juoniaan. Varsinkin kun hänen oma avioliittonsa osoittautui pelkäksi kulissiksi, aviomies paineli muiden naisten perässä. Kertoohan sekin jotain että hän antautui suhteeseen Charlesin kanssa tämän ollessa Dianan kanssa naimisissa. Olisi vaan pysynyt ystävänä.
Diana ei varmastikaan ollut mikään pyhimys hänkään mutta Williamin syntymään asti hän eli selkeästi jossakiin euforisessa rakkauden tilassa ja silmien valo hävisi tuon jälkeen. Miten helppo onkaan toisen naisen kiemurrella miehen sänkyyn silloin kuin tämän pikku vaimo on raskaana. Ilmeisesti seksi loppui kokonaan Harryn teon jälkeen koska kruunun perivillä kuninkaallisilla on varmuuden vuoksi tapana tehdä vähintään kolme lasta ja Dianalle ja Charlesille niitä siunaantui vain kaksi. Dianan tunteista varmasti kertoo sekin ettei hän vuosienkaan saatossa pystynyt hyväksymään miehensä suhdetta vaikka itse löysi myös lohduttajia. Jos hän ei olisi alunperinkään rakastanut Charlesia niin hän olisi voinut elämänsä loppuun asti elää mukavaa elämää ja piristellä sitä pienillä suhteilla silloin tällöin ja julkisuuteen esittää hyvää pariskuntaa. Sitähän Charles häneltä loppujen lopuksi halusi.
Dianahan oli onneton jo ennen häitään ja hääpäivänäkin olisi halunnut perua koko jutun, koska hänelle oli jo selvinnyt Camillan merkitys Charlesille. Tämän hän kertoi tv-dokumentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kruununprinssin?
Saattoi nähdä kruununprinssin, mutta miksi ei voinut vaan oikeasti myös rakastua, kuten nyt on kerrottu asian menevän Camillan suhteen, eli puhutaan vuosisadan rakkaustarinasta. Miksi ei Camillalla voinut olla päähänpinttymää kruununprinssistä...kovan työn ainakin teki saadakseen miehen. Likainen rakkaustarina suorastaan. -ohis
Mä luulen, että eniten Dianaa haittas Charlesin pettämisessä se, että kumppanina oli ruma nainen. Diana oli kaunis ja nuori ja silti Charles petti häntä ja vieläpä ruman ja vanhemman naisen kanssa. Se jos mikä kävi Dianan jo valmiiksi huonon itsetunnon päälle. Hän ei kelvannut Charlesille. Mutta Camilla kelpasi. Vanha, kahden vai peräti kolmen lapsen äiti. Diana oli aina kakkonen. Kansakunta ja lehdistö palvoi sydänten prinsessaa, mutta silti siellä taustalla oli aina se että Charles ei häntä palvonut. Ilman kuningatarta ja prinssi Philipiä Dianasta ei olisi tullu Charlesin vaimoa. Mä luulen, että jos Dianan eläisi vielä, niin hänen olis edelleen hyvin vaikea sulattaa sitä, että Camillasta on tulossa kuningatar. Tuo ruma ja kauhea nainen oli silti se jonka prinssi halusi. Vaikka olisi voinut valita lähes kenet tahansa.
Vaikka oikeesti, Charles ja Camilla kuuluu yhteen, sen näkee jo kauas. Ja suhde on kestänyt jo nelisenkymmentä vuotta. Se jos mikä on todellinen rakkaustarina. Ikävä, että soppaan piti sekoittaa Diana. Charlesia en osaa silti asiasta syyttää. Hän teki sen mikä hänelle oli opetettu, oli kuuliainen vanhemmilleen ja varmasti ajatteli voivansa rakastua Dianaan. Charles oli aika pitkälti uhri kuten Dianakin. Hän halusi miellyttää etäiseksi jäänyttä äitiään, on tehnyt niin pienestä pitäen. Oikeastaan vasta nyt vanhempana ja Camillan kanssa Charles on tuntunut saaneet otteen omasta elämästään ja roolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 ihmistä? kenen mielestä 3 on paljon? ehkä ihan pikkuisen liioittelua ilmassa, kolme ihmistä ei ole yhtään mitään eikä oikeasti myöskään kerro mistään. Suurin osa tällaisista jutuista on tehty täysin tyhjästä.
Voi myos olla etta haiden jalkeen ei tarvittu kaikkia naita ihmisia. Harryllahan on jo omat avustajansa.
Yksi näistä eronneista oli Harryn pitkäaikainen avustaja. Pariskunnan molempien osapuolien assarit on siis ottaneet loparit. Joo, ehkä he ei heitä tarvinneet. Ja nämä on siis kaikki kolme eronneet itse, ei erotettu.
Ja mitä tulee Camillaan, niin eiköhän hällekin olis ollut helpompaa vaan jättää Charles. Camilla jos kuka on saanut ämpäritolkulla päähänsä paskaa viimeiset parikymmentä vuotta. Pitää olla kyse ihan oikeasta rakkaudesta, jos tuohon jää ja sen kaiken kestää. Paljon helpompaa olis ollut nostaa kytkintä ja hautautua jonnekin mummonmökkiin maaseudun rauhaan.
Ei Camilla ole pahannäköinen ollenkaan. Yli 70, ikäisekseen hoikka ja skarppi ja paljon paremman näköinen kuin esim joker face Silvia.
Charlesilta aikamoista propagandaa taas se rennon kuvan julkaisu.
Kuningatar on varmaan sairas tms. kun charlesin julkisuuskuvaa kiillotetaan niin rajusti tällä hetkellä, ja enteillään sen nousua valtaistumeille.
Ukn lehdet on täynnä juttua siitä millainen kuningas charles tulee olemaan.