Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava joi n. 3dl punaviiniä ja rupesi vaikuttamaan känniseltä :D! Miten tämä voi olla mahdollista?

Vierailija
10.11.2018 |

😂😂😂😂

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pullo ihan kevyesti edes ilman kunnollista humalaa, olen pienikokoinen nainen ja en ammattilainen. Viina menee päähän, jos on muutenkin hermoheikko tai yleensäkkin vähän "herkkä kaikelle". Kyllä yhden pullon pitäisi pystyä juomaan, vaikka tyhjään vatsaan. 158cm ja 54kg.

Vierailija
22/39 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen humalaan jo yhdestä viinilasillisesta tai yhdestä oluesta nykyään. Juon harvoin alkoholia, saattaa olla syy tähän nopeaan humaltumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, syömättömyys, ketoosi, kipeä, tottumattomuus, pieni koko, matala verenpaine, onhan noita syitä.

Vierailija
24/39 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi-intoleranssi, keho ei kestä alkoholia. Mulla on se, mutta mulle riittää yksi viinilasillinen.

Vierailija
25/39 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mulle tulee tuosta määrästä jo krapula. Olen ylipainoinen, mutta en kestä alkoholia. Juon viiniä silloin tällöin, lähinnä erittäin kuivaa kuohuviiniä ja valkkaria.

Vierailija
26/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun ei käytä alkoholia säännöllisesti! Itse harjoittelin ennen häitäni maistamalla viinilasin edeltävinä viikonloppuina, etten olisi ihan kukkuu sitten kilistelyn jälkeen... jos puoli vuottakin on maistamatta mitään niin kyllä se humala yllättää helposti

Vierailija
27/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kuvitella että itse varmaan sammuisin tuosta. Ehkä. Hankala sanoa kun en ole koskaan eläissäni juonut yhtään alkoholia. Olen 30-vuotias pienikokoinen nainen.

Vierailija
28/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sinusta sinun mielestäsi "huono" viinapää on irvailun arvoinen asia? Ylpeiletkö omalla kännäämiskyvylläsi sitten vastavuoroisesti?

Vierailija
29/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nauratte?

Joidenkin ihmisten maksa ei pilko alkoholia kuin hyvin hyvin hitaasti, vaikka maksa muuten olisikin terve. Olen its tällainen ihminen ja 3 dl viiniä humalluttaa minut ja jos siihen juo vielä desin päälle, niin tulee alkoholimyrkytysoireita. Sanomatta lienee selvää, etten käydä alkoholia lainkaan. Olen ollut tällainen aina.

Asia ei ole mikään menetys. Elämää on ilman alkoholiakin lol

Vierailija
30/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Ilmeisesti kaltaisesi rapajuoppo tarvitsee paljon enemmän alkoholia eikä  ole perehtynyt siihen miten alkoholin imeytymisen nopeus riippuu sen vahvuudesta. Vedätkö itse aina pullon  tiukkaa viinaa ennen  baariin menoa?

Vierailija
31/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee pullo ihan kevyesti edes ilman kunnollista humalaa, olen pienikokoinen nainen ja en ammattilainen. Viina menee päähän, jos on muutenkin hermoheikko tai yleensäkkin vähän "herkkä kaikelle". Kyllä yhden pullon pitäisi pystyä juomaan, vaikka tyhjään vatsaan. 158cm ja 54kg.

No kuule ei todellakaan pitäisi pystyä. Oikea wt-kommentti tuo. Elämäm_koulun käynyt selittelee taas mutua ilman tietoa. Hermoheikko  on housuissas - tuolla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Sen  sijaan maksan kyky polttaa alkoholia on tässä se juttu.

Että ketuttaa tuollaiset tietämättömät juntit kuin sinä. Humalan ihannointi on ollut pois muodista jo pitkään.

Vierailija
32/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut myös, että kuukautiskierron ajankohta vaikuttaa paljonko voin juoda/kestän alkoholia.

Vierailija
33/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullo sisältää noin kuusi annosta alkoholia. Naisen kertakulutuksen riskiraja on viisi. Jos koko pullon juominen ei tunnu juuri missään, on kyllä jo todella tottunut alkoholinkäyttäjä... Ts alan ammattilainen.

Vierailija
34/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole alkkis.

Vierailija
35/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä alkoholisti.

Vierailija
36/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasia viiniä on mulle aika normi ravintola annos ja nousee kyllä päähän. Ei sillä nyt kännissä olla, mutta vähän huppelissa. Ihmisten sietokyvyt on erilaisia. Lopulta se menee alkoholistilla siihen, että maksa ei polta enää alkoholia, joten känni tulee jo yhdestä siideristä. Mutta se on jo sitten vaarallinen tila.

Vierailija
37/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut myös, että kuukautiskierron ajankohta vaikuttaa paljonko voin juoda/kestän alkoholia.

Mihin aikaan kuusta tulet helpoiten känniin ja milloin hitaimmin?

Vierailija
38/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on alkoholisti ja siitä huomaa jo ekan kaljan jälkeen että on ottanut.

Vierailija
39/39 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinipullo sisältää noin kuusi annosta alkoholia. Naisen kertakulutuksen riskiraja on viisi. Jos koko pullon juominen ei tunnu juuri missään, on kyllä jo todella tottunut alkoholinkäyttäjä... Ts alan ammattilainen.

Hohhoijaa taas. Itse olen 148 cm ja pienikokoinen, hoikka. Tulen todellakin humalaan kolmesta viinilasillisesta! Koska en ole alkkis jolla on toleranssia, ja koska rasvaa on kehossani suht vähän. Koska lihavat yleensä sietää myös alkoholia enemmän kuin hoikat.