Tähän ketjuun luetellaan seksikkäitä piirroshahmoja
Ainakin Lola Bunny eli Väiski Vemmelsäären morsmaikku.
Kommentit (22)
Marge Simpson silloin kun sen hiukset on alhaalla. Tosin inhoan sen luonnetta nykyään. On liian tiukkapipoinen ja kapaa katseinen.
Asterix ja Viikingit se viikinkiteinitypy...tuo mieleen niin yhden ex-hoidon.
Tuli jostain mieleen hahmo nimeltään Cora, tutkin googlea ja sarjakuvan alkuperäinen nimi on ilmeisesti Long Sam. Aikoinaan kait 60-luvulla se oli Avussa nimellä Cora.
Oli ilmeisesti pikkutytön idoli, pienissä shortseissaan :)))
Jessica Rabbit. Muistan miten fiiliksissä olin pikkutyttönä sen kimaltelevasta mekosta. <3
Betty Boop
Hopeanuoli (intiaani)
Lucky Luke
Vierailija kirjoitti:
Asterix ja Viikingit se viikinkiteinitypy...tuo mieleen niin yhden ex-hoidon.
Senilixin vaimo myös, en muista nimeä tähän hätään.
Osmosis Jones-leffan pääpahis Thrax. Jollain kierolla ja oudolla tavalla ihan helvetin kuuma hahmo :D
Black Cat (Spiderman) ja Dick Grayson (Batman)
En oo muuten mikään animefani, muutamat Miyazakin leffat oon nähnyt. Mut animessa tuntuu olevan usein seksikkäitä hahmoja :D olin lapsena lääpälläni Henkien Kätkemän Hakuun, siskoni rakasti Liikkuvan Linnan Calciferia. Myös Pokemonin James on kuuma. Ja yhden ainoan "oikean" animesarjan olen katsonut, Death Noten. Se L on vaan niin seksikäs! Ihmekös, että stereotypian mukaan japanilaiset on hieman perverssejä, kun jo lapsena altistuvat niin kuumille piirroshahmoille
Simpsoneista se lyhythiuksinen blondi nainen, joku juristi kai. :D Kuroshitsuji animen Sebastian Michaelis.
Jessica Rabbit