Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava 16-vuotias tyttö

Vierailija
10.11.2018 |

Luulisi jo tuon ikäisellä pahimman murkkuiän olevan ohi, mutta tyttö on edelleen hyvin vitutta*a. Aina ollut hankala, mutta 12-vuotiaana puhkesi jokin kapina kaikkea ja kaikkia kohtaan. Alkoholia menee viikonloppuisin ja joskus viikolakin, ei noudata kotiintuloaikoja ja kun ei saa tahtoaan läpi, niin haukkuu minut v*tun hu*oraksi ja tavarat lentelevät pitkin seiniä. Olen niin kyllästynyt tähän p*skaan, ikinä mikään ei kelpaa eikä voida tehdä mitään toisten hyväksi, oma napa tärkein. Huoh. En todellakaan tiedä mikä tuota lasta riivaa, mutta en jaksa pian enää. Kun meille tuli viikko sitten riitaa, niin tyttö kävi minuun käsiksi ja minä sitten suutuspäissäni laitoin tytön kädet hänen selän taakse ja taivutin molempia keskisormia. Se taisi tehota, kun lapsi irvisti siihen malliin. Tietenkin tuo oli väärin, enkä ennen ole kajonnut tyttöön millään tavalla, mutta teini lopetti ja meni huoneeseensa. Paiskaisematta oveaan perässään kiinni. Emme ole puhuneet siitä sen illan jälkeen, mutta teinistä on tullut vielä entistäkin kurittomampi. Eilen näin vilaukselta jotain pintanaarmuja tytön ranteessa. Ihan pieniä, mutta pitäisikö silti ottaa se puheeksi? Mitä muuta voisin tehdä, että lapsi saataisiin ruotuun. Tekisi joskus, niin kamalta kuin se kuulostaakin, soittaa sossut hakemaan hänet pois. Isä ei ikinä ole kuvioissa ollut.

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Aira Samulinkaan ei hoitanut ja kasvattanut tytärtään itse, kun sulki ressukan laitokseen koko elämänsä ajaksi? Kauhea akka tämä Samulin ja vielä mässäili tyttärensä poismenolla, lehteen hinnalla millä tahansa. Tai Pirkka - Pekka Petelius? Hänkin on tyttärensä laitokseen sulkenut. Kauhea ukko. Ja hymyssä suin esiintyy telkkarissa kuin mitään lasta olisikaan, koskaan ollutkaan.

Vierailija
142/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinilla varmaan on ratkaisu tähänkin ongelmaan, miten parannetaan ADHD, ADD, Asberger ja kaikki maailman käytöshäiriötkin :'D

Sitä odottellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa rahat ryyppäämiseen? Vakava, rauhallinen keskustelu, ei uhkailua. Rahat pois ja sossuihin yhteys. Ei lasta niin vaan laiteta yhtään minnekään, mutta selvästi tarvitte apua ja sen saamiseen voi olla pitkä tie. Saattaa nopeutua kun oot yh ja lapsi käynyt jo käsiksikin

16v tyttö...mistä saa rahat ryyppäämiseen

Vierailija
144/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytitkö välityspalvelinta viestiä kirjoittaessasi? Muussa tapauksessa poliisi saa henkilöllisyytesi selville, ja sinua tullaan syyttämään pahoinpitelystä, jonka myönsit avausviestissä. Tutkintapyyntö on tehty.

Juuri sinunlaisesi idiootit kasvattajat saavat aikaiseksi tuollaisia hirviöitä.

Vierailija
145/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aira Samulinkaan ei hoitanut ja kasvattanut tytärtään itse, kun sulki ressukan laitokseen koko elämänsä ajaksi? Kauhea akka tämä Samulin ja vielä mässäili tyttärensä poismenolla, lehteen hinnalla millä tahansa. Tai Pirkka - Pekka Petelius? Hänkin on tyttärensä laitokseen sulkenut. Kauhea ukko. Ja hymyssä suin esiintyy telkkarissa kuin mitään lasta olisikaan, koskaan ollutkaan.

Olet ilmeisesti hoitanut 24/7 psyykosissa olevaa ja harhaista ihmistä?

Vierailija
146/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita se laitokseen, oppiipahan olemaan.

Oppii tosiaan. Sen, ettei hänellä ole mahdollisuuksia elämässä. Oppii toisilta laitosnuorilta kaiken huumeista mktä ei vielä tiennyt. Oppii sen että aikuiset voi simputtaa koska vaan voi, mutta nuori ei mahda mitään millekkään.

Oppii vihaamaan auktoriteettejä entistä enemmän.

Oppii miltä tuntuu kun on hylätty eikä hyväksytä.

Hitto!!!!

Minun tyttäreni joutui 16 vuotiaana laitokseen. Tiedän mistä puhun.

Nyt hän on 18. Ja aivan hukassa.

Olen kaikkeni halunnut tehdä. Ei voi olla kotona kun mulla on vauva eikä täällä voi paiskoa ja huutaa ja tapella.

Hän voi huonosti. On voinut pitkään. Eikä kukaan tai mikään taho häntä auttanut, vaikka kaikki kyllä paperilla "asiakas suunnitelmassa" hienolta näytti juupajuu.

Suurimman virheen mitä ikinä tein, oli soittaa "apua" sosiaalitoimesta kun ensin olin muut, eli koulukuraattorit, lanut, jne käynyt läpi.

ÄLÄ IKINÄ SIELTÄ HAE APUA. Sen opin. Yritä sinnitellä. Enää pari vuotta. Mutta jos rakastat älä vain mihinkään laitokseen laita. Hän halusi kotiin, minä halusin hänet kotiin, mutta systeemi on armoton kun sinne nuori päätyy.

Rakastan tyttöäni yli kaiken. En tiedä missä hän on nyt. Hän käyttää huumeita eikä ole koulussa tai töissä.

Joka ikinen hetki sattuu..tuska ja suru ja on ikävä häntä. Oikeaa häntä, ennenkuin hän "meni rikki" jotenkin ja muuttui..

Joka yö valvon ainakin pari tuntia yleensä enemmän, kun en pysty nukkumaan kun herään. Siis Jokaikinen yö.

Lapseni rakas, suojelusenkeli matkaasi. Täällä olen. Rakastan sinua.

Anteeksi.

Tule kotiin.

Lapsesi ei rakasta sinua...

Miehesi ei rakasta sinua..

Unohda..elä vaihteeksi itseäsi varten..

Päästä irti HETI

Vierailija
147/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasta sitä lasta enemmän. Kehu hyviä asioita äläkä huomioi huonoja.

Hänellä nyt jokin kriisi ja tarvitsee hyväksyntää. Ei ihme että paha olo jos äitikin kiukuttelee.

Ymmärrän kyllä ettei tuota jaksa mutta minä ainakin tekisin toisin jos pääsisin ajassa takaisin.

Minun lapset näyttivät pahan olonsa enkä osannut heitä lohduttaa. Nyt ovat laitoksessa neljän seinän sisällä.

Ikävä on kova.

Pentusi ovat suljetulla osastolla?

Rakkaus..tuo ihmeistä suurin?

Mitä se on

Äiti: rakastan sinua

16v tyttö: haluun uuden puhelimen

Äiti: äidillä ei ole rahaa

16v tyttö : miks sä käyt sit töissä?

Äiti : et ois asunto ja ruokaa

16v tyttö : maijan porukat ei käy ja niil on hima ja ruokaa

Äiti: ?????

Vierailija
148/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITÄ SAA MITÄ TILAA!!! ELÄKÖÖN VAPAA KASVATUS!!!!

Vierailija
149/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä poika käyttäytyy eikä se johdu äitipuolesta, isästä, eikä laitoksesta.

Se johtuu äidistä ja äidin kyvyttömyydestä olemaan johdonmukainen vanhempi, kyvyttömyydestä asettaa rajoja, sääntöjä, kuria ja opettamaan käytöstapoja.

Ellet nyt sitten itse ole jälleen tämä äitipuoli, niin ihmeen sinisilmäisesti täällä on nielty tarina äidin välinpitämättömyydestä ja kyvyttömyydestä ja äidin tarpeesta kieltää isän osallistuminen kasvattamiseen.  Edelleen, isä olisi voinut varmasti kieltäytyä äidin väitetystä syrjään työntämisestä. Jos on koko lapsen alkuelämän pysytellyt poissa tämän elämästä koska äiti on niin "vaatinut", niin on siinä kyllä omaakin vikaa. Ja yhä meillä on vain tämä katkeran äitipuolen versio tarinasta, kuinka äiti ei ole asettanut rajoja ja opettanut käytöstapoja, hoh hoijaa. 

Vierailija
150/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt jokaisen vanhemman pitää itse hoitaa jälkikasvunsa, olivat he millaisia tahansa. Ei laitos ole kenenkään paikka.

Vierailija
151/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä nyt jokin kriisi ja tarvitsee hyväksyntää. Ei ihme että paha olo jos äitikin kiukuttelee.

Ymmärrän kyllä ettei tuota jaksa mutta minä ainakin tekisin toisin jos pääsisin ajassa takaisin.

Minun lapset näyttivät pahan olonsa enkä osannut heitä lohduttaa. Nyt ovat laitoksessa neljän seinän sisällä.

Ikävä on kova.

Mitä se on

16v tyttö: tarviin Adidaksen housut

Äiti: ostin just sulle uudet housut prismasta

16v tyttö : KAIKILLA ON ADIDAS!!!

Äiti: Jos kaikki hyppäisivät kalliolta hyppäisitkö perässä?

16v tyttö: ???????

Vierailija
152/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt jokaisen vanhemman pitää itse hoitaa jälkikasvunsa, olivat he millaisia tahansa. Ei laitos ole kenenkään paikka.

Veikkaan että omasi eivät muuta koskaan kotoa:)

Vierailija
153/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä on kova.

Mitä se on

ÄITI: Nyt riittää..saat kotiarestia..ja et saa viikkorahaa

16v: wathever mä meen nyt

Äiti: sähän haiset viinalle ja röökille???

16V : so whaat?

Äiti: ja sulla on uudet Adidaksen housut?

16v paiskaa ulko oven kiinni

Vierailija
154/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä on kova.

Mitä se on

Poliisi soittaa: rouva hyvä tyttärenne jäi kinni yrittäessään näpistää ADIDAKSEN reppua.

Äiti: voi voi..mitäs nyt?

Poliisi : Ei mitään tyttö on ala-ikäinen.

Vierailija
155/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä poika käyttäytyy eikä se johdu äitipuolesta, isästä, eikä laitoksesta.

Se johtuu äidistä ja äidin kyvyttömyydestä olemaan johdonmukainen vanhempi, kyvyttömyydestä asettaa rajoja, sääntöjä, kuria ja opettamaan käytöstapoja.

Ellet nyt sitten itse ole jälleen tämä äitipuoli, niin ihmeen sinisilmäisesti täällä on nielty tarina äidin välinpitämättömyydestä ja kyvyttömyydestä ja äidin tarpeesta kieltää isän osallistuminen kasvattamiseen.  Edelleen, isä olisi voinut varmasti kieltäytyä äidin väitetystä syrjään työntämisestä. Jos on koko lapsen alkuelämän pysytellyt poissa tämän elämästä koska äiti on niin "vaatinut", niin on siinä kyllä omaakin vikaa. Ja yhä meillä on vain tämä katkeran äitipuolen versio tarinasta, kuinka äiti ei ole asettanut rajoja ja opettanut käytöstapoja, hoh hoijaa. 

Hoh hoijaa ja tsiisus vain itsellesi. Taidat olla itse jotenkin katkera joko isällesi tai ex-miehellesi, kun on sinut hyljännyt ja yksin jättänyt.

Tuo sinun äitipuolen syyllistäminen ja haukkuminen ei anna sinusta fiksua kuvaa, päinvastoin. Olet itse katkera jollekin joka on ehkä myös sinun lapsesi käytöksestä huomauttanut, ehkä opettaja tai päikyn täti.

Kun argumentit loppuvat kesken, aletaan menemään sitten henkilökohtaisuuksiin.

Kuten tuolla joku sen sanoikin. Mielenterveysongelmat tulevat jos ovat tullakseen ja niihin ei löydy syyllistä kenestäkään. Ja vielä vähemmän isä- ja äitipuolista. Ne ongelmat ovat olleet esillä jo paljon aikaisemmin, jätetty hoitamatta ja tässä on lopputulos.

Mutta jatka vain äitipuolen syyttämistä, jos se sinun olosi tekee paremmaksi ja pääset hänen yläpuolelleen.

Sinäkin olet huonosti kasvattanut lapsesi, jos hänelläkin on ADHD.

Vierailija
156/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä runkkaus hetkiä pojalle vaan

Vierailija
157/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä on kova.

Mitä se on

Poliisi soittaa: rouva hyvä tyttärenne jäi kinni yrittäessään näpistää ADIDAKSEN reppua.

Äiti: voi voi..mitäs nyt?

Poliisi : Ei mitään tyttö on ala-ikäinen.

Ja tyttö käy äidin kimppuun. Äiti on huono kasvattaja, huono ihminen. Äitiä pitää syyllistää kaikin keinoin.

Vierailija
158/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti tuo 15v poika, miksei voida myöntää että jotku vaan ovat päästä sä aivan lahoja, eivätkä sopeuduttava tähän yhteiskuntaan. Laitokseen vaan muita häiritsemästä.

Vierailija
159/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamakkara perhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että omasi eivät muuta koskaan kotoa:)

Äitii nosta mun kalsarit lattialta...

ville mathjuw ei saa olla pili paljaana

äti: tuon tuon, tässä!

Äiti: ville kohta on ne sun synttärit

Äiti: oot jo 40 v..ootko miettinyt sitä vuokrakämppää

Äiti: heti!

Vierailija
160/327 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti tuo 15v poika, miksei voida myöntää että jotku vaan ovat päästä sä aivan lahoja, eivätkä sopeuduttava tähän yhteiskuntaan. Laitokseen vaan muita häiritsemästä.

Älä muuta sano. Ja en kyllä ymmärrä, että ihminen, joka ei ole pojan kasvattaja eikä mitään muuta kuin isän uusi puoliso, haukutaan paskaksi, kun on huolissaan vauvan turvallisuudesta ja on järkyttynyt pojan tekemistä asioista, mikä on täysin luonnollista normaalille ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä