Ambulanssin tilaaminen itselle
Minulla oli illalla oireita jollaisia voisi kuulua sydänkohtaukseen. Kipu ei ollut kova (tosin mulla on korkea kipukynnys) vaan lähinna painon/puristuksen tunne rinnalla. Se ei ollut selkeästi sydämen kohdalla vasemmalla vaan enemmän keskellä eikä se ollut normaalia närästystä. Verenpaine oli koholla muttei mitenkään älyttömästi. Otin somacin närästyksen poissulkemiseksi ja myöhemmin vielä disperinin. Jossain vaiheessa nukahdin ja olin aamulla vielä hengissä =)
Mietin siinä sängyssä maatessani että ellei olo kohta helpotu, mun on tilattava ambulanssi itselleni. Mutta miten älyttömän korkea kynnys siihen on ellei ole ihan selvää näkyvää syytä(raaja poikki/valtimo auki/pää irti)
Toivottavasti ei tarvitse kokea uudelleen.
Kommentit (3)
Soita nyt ainaki terveyskeskukseen ja mene tänään lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulois pää irti tuskin pystyisit mitään lanssia tilaamaan. Mitä ihmeen miettimistä tossa ees on, jos tarvii apua sitä on pyydettävä.
Onko sulla mahdollisesti asperger vai ootko muuten vaan täysin huumorintajuton tosikko?
Jos sulois pää irti tuskin pystyisit mitään lanssia tilaamaan. Mitä ihmeen miettimistä tossa ees on, jos tarvii apua sitä on pyydettävä.