Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät asia jotka tuntuvat osuvan aina juuri sinun kohdallesi?

Vierailija
07.11.2018 |

Aloitan:

Pullonpalautusautomaatti toimii sujuvasti kymmenen edelläsi jonottaneen kohdalla, mutta sinun vuorollasi menee jumiin

Peukku ylös jos samaistut asiaan, peukku alas jos et

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen bussiin, kukaan ei anna minulle paikkaa. Olen tietääkseni ihan normaalin näköinen ihminen. Jotkut jopa laittavat laukkunsa viereiselle paikalle etten pääse istumaan.

Tähän auttaa suun aukaiseminen ja pyydät urpoa siirtämään laukun syliinsä. Jollei siirrä, istu kylmästi laukun päälle.

Vierailija
42/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ostavani jonkun vaatteen nettikaupasta, menen nettikauppaan ja huomaan, että alennusmyynnin takia, mistä en tiennyt, kaikki koot ovat loppu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan voittanut työpaikan bingossa. Kirjaimellisesti kaikki muut ovat voittaneet. Yksi sama tyyppi tuntuu vielä voittavan jatkuvasti.

Vierailija
44/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaikki tasaisen varmasti päin vittua, ihan kaikki.

Pitempään on jo ollut olo että tekisi mieli heittää pyyhe kehään ja antaa kaiken olla.

Vierailija
45/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä tie. Vaellan sen laitaa 5 min ja päätän sitten ylittää. Jostain kurvaa paikalle auto ja joudumme arpomaan kumpi väistää toista. Tilanteen jälkeen jälleen tyhjä tie, vaellan sen laitaa 5 min, eikä yhtään autoa näy.

Vierailija
46/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden ostamaan lapselle kenkiä, juuri siitä mallista mikä kävisi ei ole oikeaa kokoa vaikka kaikkia muita kokoja löytyy. On hämmentävää, että tää menee näin vaikka lapsi kasvaa, aina sama juttu.

Tämä! Joka vuosi, riippumatta kaupasta

Miksi ette tilaa netistä? En minä ole kaupoista etsinyt kenkiä enää moneen vuoteen kun monella kaupalla on ilmainen toimitus ja palautus ja parempi valikoima.

Kenkien palautus on vaivalloista ja hudit on liian kalliita säilyttää kaapissa.

Vierailija
47/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallitan naista ensin somessa ja sitten treffeillä. Meillä synkkaa, mutta nainen paljastuu lopulta frigidiksi pihtariksi.

Vierailija
48/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsin parkkipaikkaa täydessä hallissa/parkkialueella näen yhden vapaan ruudun ja intoillen ajan sinne. Vastakkaisesta suunnasta tulee auto ja parkkeeraa juuri siihen. Etsintä alkaa alusta.

Vierailija
49/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotava roskapussi ja se kun olet tehnyt umpisolmun pussiin, sinne löytyy heti lisää laitettavaa.

Vierailija
50/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuvat sellaiset miehet, jotka eivät itseäni kiinnosta oikein pätkääkään. Siis silloin harvoin kun joku kiinnostuu, se on joku mua 20 vuotta vanhempi tai päihdeongelmainen peräkammarin poika.

Siis eihän siinä toki mitään muuten, mutta tyyppi vaan jatkaa viestittelyään ja minä ahdistun, koska en ikinä tiedä miten sanoa kauniisti, ettei kiinnosta. Myönnän olevani vähän miellyttäjä-tyyppiä, enkä haluaisi koskaan pahoittaa kenenkään mieltä.

Miksei minusta kiinnostu tavalliset ja mukavat, vaan aina vedän puoleeni vähän reppanoita?

Vierailija
51/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin niin vain maailmanrauhaa, mutta tietenkin täytyy syntyä aikaan jolloin hölmölässä pilataan kaikki ja järjestetään sota.

Vierailija
52/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein onnistun ostamaan tuotteen, joka olisi heti tarkoitus ottaa käyttöön,viallisena 👌

Viimeksi ostettiin pyykinkuivausteline, sellainen kolmen tason, ja oli pyykkikonekkin jo laulanut että saadaan pyykit kuivumaan kun päästään kaupoilta kotiin. Niin eiköhän se perkele ollut vääntynyt eikä pysynyt pystyssä. Ja oli niin kasaan pakattu ettei päältäpäin nähnyt 🙄 Palautusprosessit on niiiin ärsyttäviä.

Vierailija
53/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kun olen muka vaivalla laittautunut ja valinnut vaatteet ja kotona todennu itseni hyvän näköiseksi, niin heti kun pääsen ulos kotoani, peilistä katsookin joku nukkavieru puliakka.

Jotkut näyttävät hyviltä ja laittautuneilta vaikka kävelisivät kaatosateen ja viiman läpi tai heräisivät krapula-aamuna maakuopasta.

Pahinta on, jos joku ottaa ryhmäkuvia. Jotkut onnistuvat aina näyttämään hyviltä, mutta minä näytän oudosti irvistelevältä friikiltä ja jostakin kuviin ilmestyy raskausmaha ja kaksoisleuka, vaikka olen hoikka ja en todellakaan vatsakas. Sitten just nää hirveät kuvat päätyy someen.

Vierailija
54/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan rauhallisessa kerrostalossa, eikä naapureista ole valittamista. MUTTA juuri niinä aamuina kun pääsen kotiin yövuorosta ja yritän nukkua, pitää jollakin olla jäätävät porrasjuoksutreenit menossa rapussa, yläkerran naapureilla äänekäs lapsiperhe kylässä, toisilla naapureilla remontti ja vähintäänkin roska-auto ja lumiaura piiputtavat pihassa toista tuntia. Tai siltä se ainakin tuntuu. Talo on vanha ja äänieristys todella huono, joten kaikki äänet kuuluvat.

Vierailija
55/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiinnostuvat sellaiset miehet, jotka eivät itseäni kiinnosta oikein pätkääkään. Siis silloin harvoin kun joku kiinnostuu, se on joku mua 20 vuotta vanhempi tai päihdeongelmainen peräkammarin poika.

Siis eihän siinä toki mitään muuten, mutta tyyppi vaan jatkaa viestittelyään ja minä ahdistun, koska en ikinä tiedä miten sanoa kauniisti, ettei kiinnosta. Myönnän olevani vähän miellyttäjä-tyyppiä, enkä haluaisi koskaan pahoittaa kenenkään mieltä.

Miksei minusta kiinnostu tavalliset ja mukavat, vaan aina vedän puoleeni vähän reppanoita?

En siis halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta pakko lisätä. Baarissakin saan jonkun 6-kymppisen Reiskan itselleni flirttailemaan (örisemään), mutta kukaan tavallinen ja varteenotettava ei kiinnostu. Mulla näin ihan silloin jo nuorena 18-vuotiaana.

Muista naisista kuitenkin tuntuu kiinnostuvan ja heille juttelevat ihan mukavat ja mukavan näköiset miehet. Mulle aina pölähtää jostakin se Reiska, ihan sama missä käyn.

Vierailija
56/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu just munkohdalla. Talouspaperi rullasta, vessapaperi vessasta, maito maitopurkista,.... just aina mun kohdalla.

Vierailija
57/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein käy niin, että ostamani punalappuinen tuote onkin myyty täydellä hinnalla. Huomaan tämän kotona vasta, eikä kannata ajaa euron parin vuoksi takaisin markettiin...

Vierailija
58/59 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina juuri silloin kun on käynyt kävellen kaupassa ja kävelee painavien kassien kanssa kotiin, jokaisessa tienylityskohdassa juuri mun kohdalla risteykseen tulee vähintään yksi auto, välillä jopa kolme neljä. Sitten siinä saa hidastella ja odotella autojen menemistä painavien kassien kanssa ennenkuin pääsee tien yli.

Sama pyöräillessä, aina juuri mun kohdalla risteykseen pölähtää jostain tyhjästä auto mun eteen. Ja taas hidastellaan.

Vierailija
59/59 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina juuri silloin kun on käynyt kävellen kaupassa ja kävelee painavien kassien kanssa kotiin, jokaisessa tienylityskohdassa juuri mun kohdalla risteykseen tulee vähintään yksi auto, välillä jopa kolme neljä. Sitten siinä saa hidastella ja odotella autojen menemistä painavien kassien kanssa ennenkuin pääsee tien yli.

Sama pyöräillessä, aina juuri mun kohdalla risteykseen pölähtää jostain tyhjästä auto mun eteen. Ja taas hidastellaan.

Tää käy ihan joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi