Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät asia jotka tuntuvat osuvan aina juuri sinun kohdallesi?

Vierailija
07.11.2018 |

Aloitan:

Pullonpalautusautomaatti toimii sujuvasti kymmenen edelläsi jonottaneen kohdalla, mutta sinun vuorollasi menee jumiin

Peukku ylös jos samaistut asiaan, peukku alas jos et

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto-automaatti sanoo hämmentävän usein "sopivia seteleitä on liian vähän"

Vierailija
22/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen bussiin, kukaan ei anna minulle paikkaa. Olen tietääkseni ihan normaalin näköinen ihminen. Jotkut jopa laittavat laukkunsa viereiselle paikalle etten pääse istumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövikaiset autot ja muutkin vikapesäautot

Narsistimiehet

Vierailija
24/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa on aina 1 oikein. Sen ainoan kerran, kun oli 5 oikein, tuplaus unohtui.

Vierailija
25/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lentokoneeseen jonottaa lapsiperheitä, ne ovat joka kerta edessä, takana ja sivulla. Joka kerta! Joku lapsista oksentaa, ja selkänojaa potkitaan koko lennon ajan. Vanhemmilla ei ole homma ollenkaan hanskassa, häiritsevää toimintaa ei kielletä millään lailla. Bonuksena joskus mukaan sattuu sylivauva, joka itkee lohduttomasti korviaan nousun ja laskeutumisen aikana.

Vierailija
26/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen pesu, roskien vienti, pyykkien pesu, astianpesukoneen täyttö

WCn pesu

Vierailija
27/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit lähipiiriin, joiden ongelmat vaikuttavat minuun asti...

Vierailija
28/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon jotain positiivista jostain asiasta, tilanne muuttuu muutaman päivän kuluessa huonompaan suuntaan.

Olen oppinut aika negatiiviseksi.

Vierailija
29/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä tilaus tai minut unohdetaan kokonaan! 😀 viimeksikin lomareissulla kaksi kertaa pysähdyttiin ja molempina kertoina moka. Ensimmäisessä tilasin kanaa sain jotain kebabia ja sitten seuraavassa paikassa muut oli jo syöny, kun kysyin, että anteeksi meneeköhän vielä kauan? Näin kuinka se tarjoilija sitten vasta muisti minut ja valehteli jotain ja taas odotettiin.. Olen varmaan niin huomaamaton tai jotain, mutta tähän on tottunu! Tosi ärsyttävää, käy monesti

Vierailija
30/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden ostamaan lapselle kenkiä, juuri siitä mallista mikä kävisi ei ole oikeaa kokoa vaikka kaikkia muita kokoja löytyy. On hämmentävää, että tää menee näin vaikka lapsi kasvaa, aina sama juttu.

Tämä! Joka vuosi, riippumatta kaupasta

Vierailija
31/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuvalo sammuu kohdallani. Mainitsin tästä ystävälleni, kun kävelimme rautatieasemalle, ja samalla vieressä olevan liikkeen näyteikkunan valo sammui ja syttyi taas, kun olin ohittanut liikkeen. Hieman pelottavaa.

Vierailija
32/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä kassajono mullakin. Vaikka miten yrittäisin vertailla ja valita sen parhaan, niin se on se hitain. Joka ikinen kerta. 

Minä valitsen aina parhaimman näköisen kassaneidin, silloin ei haittaa jonon jumittaminen.

Vierailija
33/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen vessa on aina vetämättä, kun menen sinne asioimaan. >:(

Vierailija
34/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eteen sattuu usein hitaita kävelijöitä niin, etten pääse ohi. Muu hidastelu ei haittaa, mutta vihaan kävellä hitaasti.

Vierailija
35/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä tilaus tai minut unohdetaan kokonaan! 😀 viimeksikin lomareissulla kaksi kertaa pysähdyttiin ja molempina kertoina moka. Ensimmäisessä tilasin kanaa sain jotain kebabia ja sitten seuraavassa paikassa muut oli jo syöny, kun kysyin, että anteeksi meneeköhän vielä kauan? Näin kuinka se tarjoilija sitten vasta muisti minut ja valehteli jotain ja taas odotettiin.. Olen varmaan niin huomaamaton tai jotain, mutta tähän on tottunu! Tosi ärsyttävää, käy monesti

Aah ihanaa kun kerroit tuon, mulle on myös käynyt näin yhdellä Ranskan-reissulla. Meille tarjottiin jotkut croissantit ja jotain juotavaa, no minä ainoana en saanut croissantia. Olisi ollut ihan kiva, kun oli päässyt tulemaan nälkä. Kysyin sen perään oppaalta, ja hän lupasi hoitaa asian, muttei sitten hoitanutkaan. Kyllä oli pöhkö olo. Ei siinä sitten enää ehtinyt ruveta jonkun leivänpalan takia riitelemään kun piti lähteä muualle.

Sama reissu alkoi kummasti kun istuimme bussissa lentokentältä kaupunkiin, ja opas sanoi että jos haluatte jäädä kaupunkiin niin sanokaa siitä, ettemme turhaan odottele ketään takaisin bussiin. No minä tietysti sanoin, että aion jäädä kaupunkiin. Mutta seuraavaksi kun kokoonnuimme bussiin jotain kiertokäyntiä varten, niin opas tuli haukkumaan minua että miksen sanonut jääväni. Tuntui silti hölmöltä vaikka hehän siinä mokasivat enkä minä. Että miinusta sille matkafirmalle.

Vierailija
36/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden ostamaan lapselle kenkiä, juuri siitä mallista mikä kävisi ei ole oikeaa kokoa vaikka kaikkia muita kokoja löytyy. On hämmentävää, että tää menee näin vaikka lapsi kasvaa, aina sama juttu.

Tämä! Joka vuosi, riippumatta kaupasta

Miksi ette tilaa netistä? En minä ole kaupoista etsinyt kenkiä enää moneen vuoteen kun monella kaupalla on ilmainen toimitus ja palautus ja parempi valikoima.

Vierailija
37/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy katsomassa mun nettiprofiilia muttei ota yhteyttä (joskus jokunen sexivonkaus).

Suatana!

Vierailija
38/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin käyn yleisessä vessassa ellei ihan pakko ole. Mutta aina kun käyn, niin eikös joku tule repimään kopin ovea JA SE AUKENEE (huonoja lukkoja vähän kaikkialla). Luulisi että kaikki repijät ovat värisokeita, kun eivät näe punaista merkkiä kopin ulkopuolella.

Vierailija
39/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, jonka koen itse hyvin puoleensa vetäväksi ja kiinnostavaksi, aina niin paljon, että pienessä mielessäni ehdin "jo" ajatella tai paremmin haaveksia hänestä elämänkumppania. Tämän jälkeen takuulla osoittaatakuu varmasti pian, ettei hän ole minusta kiinnostunut yhtä paljon. Tai kuten Hän tai he  ovat asian ilmaisseet; kuin kaverina tai ystävänä.  

Ei tässä mitään arvostan sekä kunnioitan kaveruutta että vielä enemmän ystävyyttä.  Ja joitain kertoja näin on myös oikeasti käynyt; meistä on tullut kaverit tai parhaimmillaan hyvät ystävät. Mutta aina, joskus toivoisi, jostain erityisellä tavalla suuremmasta ja merkittävämmsätä.    

Minusta taas eivät ole kiinnostuneita kavereinakaan...

Vierailija
40/59 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheelliset tuotteet. Viimeksi jouduin vaihtamaan kolme paria ovh n.200e hyvämaineisia lenkkareita, ennen kuin sain sellaisen parin, jossa päälineulos ei ole kierossa, nasta valmiiksi poikki tai pitkää liimajuovaa kyljessä.

Olen vuosien aikana palauttanut mm. juoksutrikoot, jossa toinen lahje lähes 2cm pidempi ja PoP:n takin, jossa toinen olkasauma huomattavasti pidempi kuin toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan