kun mies ei vastaa puhelimeen
onko muilla kokemusta kun oli mikä riita hyvänsä, iso tai pieni, niin mies ei vastaa puhelimeen. Tätä jatkunut jo 3v.Mietin mitä sillä haetaan. Miksi näin tekee. En. ole ymmärtänyt 3v.Musts se kertoo jostain valtataistelusta.. Laittanut monta tekstiviestiä. Sairastan myös ahdistusta niin tämmönen pahentaa omaa hyvinvointia samalla..
Kertonut että haluaa mun kanssa olla, mutta jaksa anna tämmöstä, kun jostain sanoo ja suuttuu niin vastaa päiviin puhelimeen..
Kommentit (12)
Juu en olisi mahdollistanut tuollaista käytöstä.
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Mitä mies sanoi kun kysyit häneltä syytä moiseen?
Etsi sellainen mies joka vastaa :)
Teitä tuntematta, se kertoo minusta että hän ottaa etäisyyttä mäkätykseesi. Ei välttämättä jaksa kaiken aikaa kuunnella inttävää riitelyäsi.
Mä antaisin olla, enkä vastaisi enää ikinä moisen miehimysken puheluihin tai viesteihin. Olisin niin kuin koko tyyppiä en olisi koskaan tuntenutkaan.
Minä vähensin kerran yhdelle naiselle vastaamista. Hän kertoi vain omista asioistaan ja minä kuuntelin niitä ja sitten vastailin. Hän ei koskaan kysynyt tai ollut kiinnostunut minun asioista. Tuntui oudolta.
Voi tietysti olla, että naiset eivät edes kysele miesten asioista vaan haluavat vain puhua omista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Mä antaisin olla, enkä vastaisi enää ikinä moisen miehimysken puheluihin tai viesteihin. Olisin niin kuin koko tyyppiä en olisi koskaan tuntenutkaan.
Niin, pitäähän sinun päästä riitelemään just silloin kun sillä tuulella olet. Riippumatta lainkaan siitä haluaako kumppanisi riidellä.
Minä deittailin 1,5 vuotta tuollaista tyyppiä, jatkuva mykkäkoulu aiheesta kuin aiheesta kun herra pahoitti niin mielensä....
Pistin vaihtoon koska suhde ei koskaan edennyt mihinkään ja aina sai olla sanomisistaan varpaillaan, kun ei koskaan tiedä milloin mistäkin voisi loukkaantua. Mitään keskustelua ei jälkeenpäin käyty, koska mies kieltäytyi.
Suosittelen AP:lle samaa, arvostan kärsivällisyyttäsi mutta eihän tuollaisen kanssa kommunikaatio toimi, ja kuten joku jo sanoin, lähentelee henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Teitä tuntematta, se kertoo minusta että hän ottaa etäisyyttä mäkätykseesi. Ei välttämättä jaksa kaiken aikaa kuunnella inttävää riitelyäsi.
Miksi luulet että ap mäkättää ja riitelee? Älä oleta mitään vieraista ihmisistä.
Ap kuulostaa vaikealta ja rasittavalta. En itsekään vastaisi miehen asemassa puhelimeen.
Mies vaihtoon. Itse katselin moista kiukuttelijaa vaan muutaman kuukauden kun alkoi vastaavat elkeet. Henkistä väkivaltaahan tuo on. Mies oli ihmeissään kun jätin ja jopa peruin maksetun matkan.