Ärsyttävät asia jotka tuntuvat osuvan aina juuri sinun kohdallesi?
Aloitan:
Pullonpalautusautomaatti toimii sujuvasti kymmenen edelläsi jonottaneen kohdalla, mutta sinun vuorollasi menee jumiin
Peukku ylös jos samaistut asiaan, peukku alas jos et
Kommentit (59)
Kun lähden ostamaan lapselle kenkiä, juuri siitä mallista mikä kävisi ei ole oikeaa kokoa vaikka kaikkia muita kokoja löytyy. On hämmentävää, että tää menee näin vaikka lapsi kasvaa, aina sama juttu.
Kohdalleni osuu vähän väliä ihmisiä, jotka ovat saaneet tai saavuttaneet elämässään jotain, mitä minä en mutta mistä olen haaveillut tai mitä olisin tarvinnut.
Ihmiset tulevat avautumaan omista, joskus hyvinkin henkilökohtaisista, ongelmistaan herkästi.
En ymmärrä miksi.
Kahdesta vastausvaihtoehdosta onnistun valitsemaan sen väärän.
Olen erakko ja olisin mieluiten vain omissa oloissani, mutta jostain syystä julkisilla paikoilla ylisosiaaliset puheripuli-ihmiset tuntuvat aina lähestyvän juuri minua. Taloon muuttavat uudet naapuritkin yrittävät aina tehdä tuttavuutta juuri minun kanssani. Ääääh! Johtuu kai siitä, että olen kiltin ja harmittoman näköinen. Pitäisi opetella pitämään kasvoilla aina kiukkuista ilmettä, niin ehkä saisin olla rauhassa.
Kaupan kassa alkaa vaihtamaan kuittirullaa kohdallani todella usein. Mieheni ei ole koskaan tällaiseen törmännyt. Käymme vuorotellen kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tulevat avautumaan omista, joskus hyvinkin henkilökohtaisista, ongelmistaan herkästi.
En ymmärrä miksi.
Minulla on tuo alkoholismi ollut jo pitkään ongelmana eikä vaimoni ymmärrä minua. ;)
Pahoitteluni, oli ihan pakko.
N
Henkilö, jonka koen itse hyvin puoleensa vetäväksi ja kiinnostavaksi, aina niin paljon, että pienessä mielessäni ehdin "jo" ajatella tai paremmin haaveksia hänestä elämänkumppania. Tämän jälkeen takuulla osoittaatakuu varmasti pian, ettei hän ole minusta kiinnostunut yhtä paljon. Tai kuten Hän tai he ovat asian ilmaisseet; kuin kaverina tai ystävänä.
Ei tässä mitään arvostan sekä kunnioitan kaveruutta että vielä enemmän ystävyyttä. Ja joitain kertoja näin on myös oikeasti käynyt; meistä on tullut kaverit tai parhaimmillaan hyvät ystävät. Mutta aina, joskus toivoisi, jostain erityisellä tavalla suuremmasta ja merkittävämmsätä.
Meidän perheen teknisiin laitteisiin tulee aina joku erikoinen ja harvinainen vika tai häiriö. Korjaajatkin ihmettelee, että miten se nyt noin.
Mä seison aina väärässä jonossa. Siis siinä, mikä jumittaa, eikä liiku. :(
Väärä kassajono mullakin. Vaikka miten yrittäisin vertailla ja valita sen parhaan, niin se on se hitain. Joka ikinen kerta.
Yleisessä vessassa pyyherulla/käsipaperit loppuvat aina kohdallani ja joudun käyttämään sitä ällöä puhallinta joka ei edes kuivaa käsiä kunnolla :(
Kun aion kaataa kahviini maitoa, jääkaapissa on tyhjä tölkki tai pohjalla pari hikistä tippaa.
Kun tuntematon numero soittaa, niin kavereille se on aina jotain kivaa, tyyliin voitto jossain arvonnassa. Kun minä saan soiton tuntemattomasta, se on puhelinmyyjä.
See onn kunn eii pärjäää niin sillloin kun taarviitsisi tukea niiiin huomaaa aina etttä ympärilllä muutkiiin vähän alakuloiiisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun aion kaataa kahviini maitoa, jääkaapissa on tyhjä tölkki tai pohjalla pari hikistä tippaa.
Jääkaapissa tyhjä tölkki?
Asuuko kotonasi idiootteja vai oletko itse sellainen?
Pienipiliset miehet. Aina. Minulle.
Jonotat kassalla ja edessäsi on yksi asiakas ja jono pysähtyy sen edeltävä kohdalle, koska joko se kaivelee pennosiaan tai kortti ei toimi tai jotain muuta hässäkkää.
Kahvinkeittimen pesu, roskien vienti, pyykkien pesu, astianpesukoneen täyttö