Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit rikkaat ja rahattomat-ohjelmassa

Vierailija
12.10.2024 |

Olisitko rikas vai köyhä? Paljon sinun viikkobudjettisi on? Itse olisin köyhä ja viikkobudjettini on 100 e.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ikinä olisi niin nolossa ohjelmassa mukana. 

Vierailija
2/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas, viikkobudjetti 1800 euroa. Siihen kuuluu asuminen, ruoka, muut menot ja sijoitukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä. Viikkobudjetti 0 euroa. Siitä on hyvä lähteä miettimään mistä kerää ruokansa.

Vierailija
4/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin keskituloinen noin. 500e viikkobudjetilla eli 2000e nettokuukausituloilla. Jos olisi lapsi tai pari, niin sitten päästäisiin köyhiksi.

Vierailija
5/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, nyt budjetti nolla euroa, jossain vaiheessa toivottavasti 35€. Jos siis puhutaan asumiskulujen jälkeen jäävästä käyttö rahasta.

Vierailija
6/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin se rikas. Olen tosin ymmärtänyt, että viikkobudjetti on käyttörahojen mukaisesti, ei siis sijoituksiin, vastikkeisiin, veroihin jne. menevää rahaa. Silloin se kanssani kotia vaihtava köyhä saisi 120 e  ja 400 neliön asunnon. Tuon enempää minulla ei viikossa mene ruokaan, vaatteisiin, terveydenhoitoon jne.

Vierailija
7/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä hyvävarainen, mutta en rikas, ja viikkobudjetti olisi aika pieni. Rikas on se, jolla miljoonia rahaa, ja pystyy tuhlaamaan joka viikko.

Vierailija
8/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kokeilla 50e budjettia. Luultavasti siitä säästyisi puolet, kun ostaisin soijarouhetta, makaronia, porkkanoita ja kahvipaketin.

Vierailija
9/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on epäselvää kuinka tuo viikkobudjetti lasketaan. Pelkkä nettotulo/4 olisin lienee rikas mutta kun poistetaan asuntolaina, työsuhdeauto, vastike, sijoitukset niin sitten olisin tuossa välissä varmaan. Oma viikkobudjetti on n. 400-500 euroa. 

Vierailija
10/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisin superrikas, eikä kodissani olisi mitään hävettävää, niin miksipä ei. Näissä ahtaissa köyhän olosuhteissa, joissa nyt asun, en saisi heniklökohtaisia tavaroitani minnekään piiloon tai muualle siksi aikaa, joten en voisi kenenkään antaa asua nykyisessä kodissani sen takia.

Vierailija
11/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin kokeilla 50e budjettia. Luultavasti siitä säästyisi puolet, kun ostaisin soijarouhetta, makaronia, porkkanoita ja kahvipaketin.

Tarvitseeko tämän takia päästä televisioon?

Vierailija
12/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en menisi tuollaiseen ohjelmaan mistään summasta. Mutta totta kai olisin mieluiten se rahaton, koska silloin saisin viikoksi tuhlattavaksi reilusti enemmän rahaa kuin nyt, vaikka nytkin tulen oikein hyvin toimeen!

Vierailija
13/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ns. "sikarikas", sillä ohjelmassa draaman kaaren saattamiseksi vain hieman parempituloisista tehdään keinotekoisesti rikkaita vähättelemällä menopuolta. Todellisuudessa olemme ihan "tavis"-perhe n. 0,5M bruttovuosituloilla. 

Vierailija
14/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, viikkopudjetti 50 euroa.

Vierailija
15/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin rikkaa puolella koska minulla jää enemmän rahaa kun köyhällä. Viikkobudjetti ois ehkäpä 400 euroa. Eli keskituloinen olen. 

Vierailija
16/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on epäselvää kuinka tuo viikkobudjetti lasketaan. Pelkkä nettotulo/4 olisin lienee rikas mutta kun poistetaan asuntolaina, työsuhdeauto, vastike, sijoitukset niin sitten olisin tuossa välissä varmaan. Oma viikkobudjetti on n. 400-500 euroa. 

Minä taas ajattelin niin, että kuinka paljon olisi varaa törsätä. Käytän vähän rahaa, kun ei ole mitään lainoja ja asumiskustannukset pienet, joten suurin osa nettopalkasta menee säästöön.

Vierailija
17/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti "rikas" kun tässä Suomi-versiossa ne "rikkaat" ovat lähinnä keskituloisia kuten itsekin. Käytettävissä oleva viikkobudjetti on 1750 €, mikä on aika tyypillinen tuossa ohjelmassa oleville "rikkaille".

oikeampi nimi olisi köyhät ja keskituloiset

Vierailija
18/18 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin rahaton. En ikimaailmassa menisi ohjelmaan ellei olisi todella kova rahan puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi