Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt ihan rehellisesti miksi sen pitäisi aina olla miehen joka tekee ne aloitteet naiselle?

Vierailija
06.11.2018 |

Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.

Vastauksiksi ei hyväksytä:

- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä hyvin usein antavat ensimmäisen signaalin, jos mies kiinnostaa. Jos mies vastaa tähän osoittamalla, että myös häntä kiinnostaa tämä nainen, kevyt silmäpeli jatkuu kunnes jompikumpi tekee tikusta asiaa ja menee juttelemaan. Aloite siis tulee varsin usein naiselta, mutta on hyvin mahdollista, että mies ei joko osaa tulkita aloitetta oikein tai ei ole naisesta kiinnostunut eikä  sen vuoksi vastaa aloitteeseen. 

Olen kuullut, että näin menis. En ole huomannut, että olisi omalle kohdalle sattunut koskaan vaikka tässä on pari vuotta baareissakin aika paljon tullut käytyä.

Ei kai nyt noita yleensä baareissa tapahdu, vaan jossain paljon luontevammassa tilanteessa, opiskelujen yhteydessä, kaveriporukassa jne.

Vierailija
62/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kovemmat tarpeet parisuhteelle.

Naiset ovat tyytyväisiä ihan itsekseenkin.

Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska ilmisesti aloitteen tekevä ja kiinnostunut nainen ei ole viehättävä vaan ahdistava. Kai miehet haluaa saalistaa tai jotain ihme pelejä pelata.

Vierailija
64/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikealle miehelle ole ongelma, että nainen tekee aloitteen. Pojille korkeintaan. Kasvattakaa kaikki selkäranka ja tehkää aloite jos kiinnostaa tai jos joku tekee aloitteen, niin olkaa kohteliaita kaikissa tapauksissa.

Vierailija
65/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aloitteellisista miehistä ja tuntuu ettei mies oikeasti halua minua, jos se olen minä joka ”yrittää häntä” :) ja tähän joku sanoo ”no mieskin ehkä pitää aloitteellisista naisista ja hänestä tuntuu tuolta” sitten emme vain sovi yhteen.

Vierailija
66/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä hyvin usein antavat ensimmäisen signaalin, jos mies kiinnostaa. Jos mies vastaa tähän osoittamalla, että myös häntä kiinnostaa tämä nainen, kevyt silmäpeli jatkuu kunnes jompikumpi tekee tikusta asiaa ja menee juttelemaan. Aloite siis tulee varsin usein naiselta, mutta on hyvin mahdollista, että mies ei joko osaa tulkita aloitetta oikein tai ei ole naisesta kiinnostunut eikä  sen vuoksi vastaa aloitteeseen. 

Olen kuullut, että näin menis. En ole huomannut, että olisi omalle kohdalle sattunut koskaan vaikka tässä on pari vuotta baareissakin aika paljon tullut käytyä.

Baarit eivät ehkä olekaan tähän parhaimpia paikkoja, koska usein naiset menevät baareihin ystäviensä kanssa pitämään hauskaa eivätkä etsimään seurustelukumppania. 

Vierailija
67/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että aloitteita tekevät vain maksulliset. Niin se on aina ollut ja on aina oleva. Naisen kuuluu olla se jota mies tavoittelee, jos nainen tavoittelee miestä on yleensä kyseessä liiketoimi jossa nainen tavoittelee mieheltä rahaa. 

Jos ihan rehellisesti miehetkin tätä asiaa miettii, niin kyllä he leimaavat ne naiset jotka kiertävät tekemässä aloitteita miehille kyläpyöriksi ja jakorasioiksi. 

Ja kun miehet toitottavat sitä kuinka he haluavat aina seksiä, niin se on noloa jos vaimo joutuu ruinaamaan sitä mieheltään, se alentaa naisen alimpaan kastiin naisten joukossa. 

Vierailija
68/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon laki on että uros tekee aloitteen naaraalle. 

Vierailija
69/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmesti tehnyt, kahdet pakit. Nyt viimeisin juttu meneillään, mutta miestä ei tunnu kiinnostavan tarpeeksi. Pitää varmaan antaa sen saalistaa, joten eiköhän tää juttu kuihdu nyt tähän.

NÄIN! Kiitos! Siinä tuli se ultimaalinen pointti. Ton takia en enää nykyään tee ainoatakaan aloitetta miehille. Jos tekee miehelle aloitteen, ei saa tietää ajoissa, että kiinnostaako sitä tarpeeksi paljon, vaan se saattaa "ottaa sut paremman puutteessa" tai koska oot helposti saatavilla, vaikka et olisi hänen tyyppiään tai hänestä tarpeeksi viehättävä tai kiinnostava. Sitten sä roikut löysässä hirressä ties kuinka kauan, kunnes älyät itse lähteä. Mulla on juuri suorittamieni laskelmien mukaan ainakin 8 tällaista mieskokemusta viimeisen 7 vuoden ajalta. Kokemuksen rintaääni sanoo jo, että on parempi antaa miehen metsästää.

Ennemmin odotan, että luokseni tulee mies, joka pommittaa minua aloitteilla helv*tin aggressiivisesti, ja osoittaa todella selkeästi olevansa kiinnostunut musta, ja annan sen metsästää ihan kunnolla. Sitten lopulta antaudun pieni palanen kerrallaan. Jos mies on kiinnostunut, se tekee sen kyllä selväksi. Jos se ei ole tarpeeksi kiinnostunut, ei aloitetta tule sen puolelta. Näin on näreet. Kiitti ja kuitti.

70/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesti tehnyt, kahdet pakit. Nyt viimeisin juttu meneillään, mutta miestä ei tunnu kiinnostavan tarpeeksi. Pitää varmaan antaa sen saalistaa, joten eiköhän tää juttu kuihdu nyt tähän.

NÄIN! Kiitos! Siinä tuli se ultimaalinen pointti. Ton takia en enää nykyään tee ainoatakaan aloitetta miehille. Jos tekee miehelle aloitteen, ei saa tietää ajoissa, että kiinnostaako sitä tarpeeksi paljon, vaan se saattaa "ottaa sut paremman puutteessa" tai koska oot helposti saatavilla, vaikka et olisi hänen tyyppiään tai hänestä tarpeeksi viehättävä tai kiinnostava. Sitten sä roikut löysässä hirressä ties kuinka kauan, kunnes älyät itse lähteä. Mulla on juuri suorittamieni laskelmien mukaan ainakin 8 tällaista mieskokemusta viimeisen 7 vuoden ajalta. Kokemuksen rintaääni sanoo jo, että on parempi antaa miehen metsästää.

Ennemmin odotan, että luokseni tulee mies, joka pommittaa minua aloitteilla helv*tin aggressiivisesti, ja osoittaa todella selkeästi olevansa kiinnostunut musta, ja annan sen metsästää ihan kunnolla. Sitten lopulta antaudun pieni palanen kerrallaan. Jos mies on kiinnostunut, se tekee sen kyllä selväksi. Jos se ei ole tarpeeksi kiinnostunut, ei aloitetta tule sen puolelta. Näin on näreet. Kiitti ja kuitti.

Mulla on kyllä useampikin kokemus, että naiset tekee tuota ihan samaa. Roikotetaan varalta jos kuitenkin löytys joku parempi. Suoraan ei voida sanoa ettei kiinnosta oikeasti.

Ei paljon huvittaisi enää myöskään tehdä, mutta sitten on ainakin takuulla yksin jatkossakin.

Vierailija
71/108 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä ja tuntuu hyvältä kun mies tekee eikä ite ns. tyrkytä itteensä. Miehet tekevät niitä ihan tarpeeksi. Itse osoitan kiinnostusta katseella, ilmeellä, eleellä ja sitten mies tekee aloitteen jos tekee. En kauheesti tykkää jos joku mies tulee ihan yllättäen juttelemaan tmv. Parempi tapa että on katsekontaktia ym. ensin että miehellekkin on selvää että kiinnostus molemminpuolista. Tietyissä tilanteissa kuitenkin ihan ok yllätyksetkin.

Vierailija
72/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee kokea, että mies haluaa hänet. Jos nainen aloittaa suhteen, koko homma lähtee heti väärällä jalalla liikkeelle. Ja en itse naisena pidä miestä miehekkäänä, jos hän ei kykene aloitetta tekemään. Sen verran pitää uskaltaa ottaa riskiä, että tavoittelee naista. Minulle sopii aavistuksen konservatiivisempi suhde, jossa mies johtaa hommaa. En kuitenkaan ole tahdoton, mutta maskuliinisuus vetoaa.

Vierailija
73/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan: nainen voi antaa paljonkin vihreätä valoa ja fiksu mies osaa sen perusteella lähestyä. Hymy hymy hymy.

Vierailija
74/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en tee aloitetta, koska saan pelkkää paskaa niskaani.

Vierailija
75/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kovemmat tarpeet parisuhteelle.

Naiset ovat tyytyväisiä ihan itsekseenkin.

Siksi.

Näin se on etenkin nykypäivänä kun naiset ovat taloudellisesti riippumattomia. Monelle naiselle sinkkuelämä on helpompaa ja parempaa elämää. Harva sinkkumies sanoo elävänsä mieluummin yksin kuin kumppanin kanssa mutta naisilla se on yllättävän yleistä, jopa puolet elää mieluiten yksin.

Vierailija
76/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen niin mies "tyytyy" naiseen, eli jos parempi tulee kiikariin niin se on morjens.

Vierailija
77/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, ettei naisen tekemä aloite johda kuin korkeintaan kertapanoon/panosuhteeseen, jos siis ei niitä pakkeja tule suoriltaan. Sen sijaan miehen tekemä aloitteesta on myös mahdollisuus oikeaan parisuhteeseen noiden kahden edellä mainitun lisäksi.

N41

Vierailija
78/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kai siitä että miehet ovat vähemmän vastahakoisia tähän epämiellyttävään siirtoon.Jenkkijournalisti(nainen) kuvaili sitä että kuin kompastuisi kouluruokailussa tarjottimen kanssa koko koulun nähden.

Vierailija
79/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ensin aloitetta mihin?

Pääsääntöisesti jonkinlaiseen seurusteluun, mutta periaatteessa mihin tahansa.

Aloite seurusteluun? Oletko 15 v?

Mitättömiin sivuseikkoihin takertuminen auttaakin aina...

Vierailija
80/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, ettei naisen tekemä aloite johda kuin korkeintaan kertapanoon/panosuhteeseen, jos siis ei niitä pakkeja tule suoriltaan. Sen sijaan miehen tekemä aloitteesta on myös mahdollisuus oikeaan parisuhteeseen noiden kahden edellä mainitun lisäksi.

N41

Väärin, moni johtaa pitkään aviolittoon. Itse tiedän monta tapausta jossa nimenomaan nainen on tehnyt aloitteen kun mies on ollut ujo.