Kertokaa nyt ihan rehellisesti miksi sen pitäisi aina olla miehen joka tekee ne aloitteet naiselle?
Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.
Vastauksiksi ei hyväksytä:
- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.
Kommentit (108)
No osa on yksinkertaisesti vanhanaikaisia eli on kasvatettu ja opetettu tapaan jossa nainen ei aloitetta tee. Nykyään sillä ei ole merkitystä kuin korkeintaan henkilökohtaisesti ja eiköhän se ole jokaisen oma ongelma jos ei ole itse valmis mitään tekemään?
Minä olen lopettanut aloitteiden teon. Rukkasia ei kovin paljon ole tullut, mutta muutaman kuukauden seurustelun jälkeen miestä alkaa aina ahdistaa, kun olin kuulemma liian helppo. En edes harrasta seksiä ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan.
Pitäkööt tunkkinsa kun kerran joka asiasta pitää väkisin tehdä niin vaikeaa.
En tee mitään semmoisella miehellä, joka ei halua/osaa tehdä aloitetta. Semmoinen on minulle vääränlainen tyyppi.
En myöskään tee mitään miehellä, joka osaisi tehdä aloitteen, mutta ei tee sitä periaatteen vuoksi. Semmoinenkin on minulle vääränlainen tyyppi.
Näen, että tämä on ehdoton win-win, että jätän minulle vääränlaiset tyypit rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään semmoisella miehellä, joka ei halua/osaa tehdä aloitetta. Semmoinen on minulle vääränlainen tyyppi.
En myöskään tee mitään miehellä, joka osaisi tehdä aloitteen, mutta ei tee sitä periaatteen vuoksi. Semmoinenkin on minulle vääränlainen tyyppi.
Näen, että tämä on ehdoton win-win, että jätän minulle vääränlaiset tyypit rauhaan.
Totta, alotteiden tekeminen naisille on erittäin hyödyllinen taito parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen, että tämä on ehdoton win-win, että jätän minulle vääränlaiset tyypit rauhaan.Totta, alotteiden tekeminen naisille on erittäin hyödyllinen taito parisuhteessa.
Se kertoo miehestä paljon. Onko aloitteellinen vai perässä vedettävä, onko itseluottamusta vai ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen, että tämä on ehdoton win-win, että jätän minulle vääränlaiset tyypit rauhaan.Totta, alotteiden tekeminen naisille on erittäin hyödyllinen taito parisuhteessa.
Ja sinä voit rauhassa odottaa sitä naista. Ja meillä naisilla on yhtä suuri oikeus odottaa aloitteita miehiltä. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta niitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kumpi tahansa voi tehdä 'aloitteen', mutta miehellä on paremmat henkiset resurssit asioiden kuljettamiseen eteenpäin. Todisteena tästä on arkipäivän elämä.
Käyttäisitkö omaa arkielämääsi esimerkkinä "eteenpäin" menemisenä? Olet jauhanut vuosikausia samaa kakkaa ja kertonut kuinka elämäsi on samaa kakkaa.
Minä olen tehnyt voitavani ollakseni kiinnostava mies. Kohtaamisongelma on enää jäljellä ja siihen kuuluu myös se, että toisia ei voi raahata sinne omalle tasolle, vaan kohtaaminen vaatii myös naiselta itseluottamusta ja seikkailumieltä, jotta voi jättäytyä miehen vietäväksi.
Huomattava osa naisista yksinkertaisesti vain ei osaa tehdä aloitetta vaan kuvittelevat että joku silmäpeli tai viereen istuminen ja hiusten avaaminen on aloite oikeassa elämässä eikä vain heidän omassa päässään.
Aloite vaatii aina kommunikointia.