Kertokaa nyt ihan rehellisesti miksi sen pitäisi aina olla miehen joka tekee ne aloitteet naiselle?
Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.
Vastauksiksi ei hyväksytä:
- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.
Kommentit (108)
Koska naisena olen tottunut siihen, että jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen. En oikeastaan edes ajattele mahdollisuuksiani miehiin, jotka eivät tee aloitteíta, koska niitä aloitteen tekijöitäkin riittää. Ajattelen automaattisesti, että jos mies ei tee aloitetta, hän on kiinnostunut minusta vain kaverina, ja koska se on minulle se ihan normaali asioiden tila, omaa kiinnostusta miestä kohtaan ei koskaan kehity, vaan voin hyvin olla ihan vain kaveri tai unohtaa koko tyypin. Kiinnostun miehistä ja alan punnita heitä mahdollisina kumppaneina vasta silloin, kun he osoittavat kiinnostuksensa. En ole ikinä ihastunut, ellei minuun olla ihastuttu ensin, koska en vain tajua sitä mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Selitäpä itse tämä kuvio:
- miestä ei ole tarkoitettu biologisesti yksiavioiseksi ja ootte ihan kahjoja jos luulette että joku mies oikeasti haluaa isot häät jne
- te naiset ootte ihan liian nirsoja ja prinsessaharhoissanne kun ei edes hyvä mies kelpaa jneNo, näistä oletuksista voisi arvella seuraavan ajatus, että sivuraiteella roikkuvan miehen kannattaisi kehittää itseään minkä ikinä ehtii, ja kaivaa itsensä ylös poterostaan ennen hukkumistaan lentohiekkaan. Perse ylös penkistä ja opettelemaan, mitä voisi tehdä jotta kelpaisi naisille, jotka määritelmän nojalla ovat nirsoja.
Mutta ei, prinssiharhainen sankarimme päättelee premisseistään, että koska hänellä ei ole mitään toivoa kelvata aktiivisena koska joku on kuitenkin vielä aktiivisempi, niin hänen on paree heittäytyä passiivisuuden huippuyksilöksi, ja odottaa prinsessaa, joka on poimimassa sammakoita.
Ja kuitenkin suunnilleen jokainen nainen on tehnyt aloitteita, kuka hienovaraisemmin kuka suoremmin. Ne eivät vain ole kohdistuneet sammakkoon, joka piileskelee perimmäisen kamarin kätkössä.
Huoh...
En vain jaksa. En vain.
Ap
Mies kestää pakit paljon paremmin kuin nainen, ja se on vanha perinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ensin aloitetta mihin?
Pääsääntöisesti jonkinlaiseen seurusteluun, mutta periaatteessa mihin tahansa.
Aloite seurusteluun? Oletko 15 v?
Jaa aapee, kyllähän minä lähestyin, mutta enhän minä nyt röyhkeä ole. Mistä minä ymmärsin ettet sinä ymmärrä vihjeitä. Aattelin, ettei kiinnosta. Varmaan olisit huomannut, jos olisit ollut riittävän kiinnostunut ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteita. Ja olen nähnyt naispuolisten kaverieni tekevän aloitteita.
Olen lukenut palstalta miesten valituksia siitä, miten heitä ei kukaan lähesty koskaan. Sitten hetken kuluttua paljastuu, että naiset eivät vain ole kelvanneet.
Tällä keskustelulla ei ole mitään väliä tosielämässä. Jos sinua ei lähestytä, sinun pitää se tehdä tai olla yksin. Sen huomasin itsekin enkä jäänyt itkemään, miksi kauniita naisia lähestytään ja minua ei.
Olen yksin, ei siinä mitään ongelmaa ole. Se mikä vain välillä harmittaa, on se, että jälkeenpäin kuulee mutkien kautta kuinka se ja se nainen oli niin kiinnostunut minusta. Noh, myöhäistä se enää on. Ihmettelen vain että missä ne aloitteet olivat?
Miksi sinua harmittaa se, että joku nainen josta et itse ole ollut erityisen kiinnostunut, ei ole tehnyt aloitetta sinulle? Mikä siinä harmittaa? Sekö ettet päässyt antamaan pakkeja?
Koska miehet tekevät meille aloitteita koko ajan. Ei tarvitse itse lähteä etsimään kiinnostuneita miehiä. Jos et tee meille aloitteita, olet meille näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
- miestä ei ole tarkoitettu biologisesti yksiavioiseksi ja ootte ihan kahjoja jos luulette että joku mies oikeasti haluaa isot häät jne
- te naiset ootte ihan liian nirsoja ja prinsessaharhoissanne kun ei edes hyvä mies kelpaa jneNo, näistä oletuksista voisi arvella seuraavan ajatus, että sivuraiteella roikkuvan miehen kannattaisi kehittää itseään minkä ikinä ehtii, ja kaivaa itsensä ylös poterostaan ennen hukkumistaan lentohiekkaan. Perse ylös penkistä ja opettelemaan, mitä voisi tehdä jotta kelpaisi naisille, jotka määritelmän nojalla ovat nirsoja.
Mutta ei, prinssiharhainen sankarimme päättelee premisseistään, että koska hänellä ei ole mitään toivoa kelvata aktiivisena koska joku on kuitenkin vielä aktiivisempi, niin hänen on paree heittäytyä passiivisuuden huippuyksilöksi, ja odottaa prinsessaa, joka on poimimassa sammakoita.
Ja kuitenkin suunnilleen jokainen nainen on tehnyt aloitteita, kuka hienovaraisemmin kuka suoremmin. Ne eivät vain ole kohdistuneet sammakkoon, joka piileskelee perimmäisen kamarin kätkössä.
Vai eletään prinsessaharhoissa? Jokainen nainen haluaa tuntea itsensä prinsessaksi mutta moni ei uskalla sitä myöntää. Siksi otinkin arabimiehen jolle oon todellinen prinsessa jota hemmotellaan. Parasta on se että meidän tytöistä on kasvatettu prinsessoja. Sen jälkeen en ole ikävöinyt suomalaista miestä joka ei osaa olla herrasmies kuten mieheni. Enemmän oon kuullut suomalaisten naisten raivoavan ovea avaavalle miehelle "Avaan itsekin sen v***n oven". Jos tuo teistä on prinsessaharhoissa elämistä niin ok.
Perusjuttu taitaa olla se että suurempi osa naisista on ihan tyytyväinen ilman parisuhdetta. Jos siis on paljon enemmän parisuhteen perään haikailevia sinkkumiehiä kuin vastaavia naisia, niin tietenkin siinä aloitteenteossa on epäsuhta.
Kaikki palautuu lopulta biologiaan, lisääntyminen on naiselle niin paljon kuluttavampaa kuin miehelle, että naaraan nyt vaan ei kannata olla aloitteellinen.
Minä olen tehnyt kaikki aloitteet miessuhteissani.
Tätä vaatausta ap ei kuitenkaan hyväksy, koska hän haluaa oitää kiinni omasta totuudestaan. Hän on palstan vakkarina naisvihaajamiehenä päättänyt, milkaisia naiset ovat, eikä suostu edes harkitsemaan sitä, että olisikin väärässä.
Ymmärrän kyllä, että hänelke ei tehdä aloitteita, koska asenne naisia kohtaan paistaa läpi niin kauas. Muille aidosti mukaville miehilke kyllä tehdään.
MUN kohdalla siksi, että olen itse aloitteeni tehnyt ja aina saanut pakit. Enää ei pysty ottamaan vastaan sitä nöyryytystä. Menen sitten vaikka ikisinkkuna hautaan, mutta mä en todellakaan aio lähestyä enää yhtäkään miestä.
En jaksa lukea kenenkään muun vastauksia.
Miehen täytyy tehdä aloite koska miehet laiskistuvat ja tulevat suhteessa erittäin nopeasti mukavuudenhaluisiksi ja rutinoituvat. Siksi miehen pitää edes suhteen alussa nähdä jotain vaivaa naisensa eteen.
Loppuelämä (tai ainakin niin kauan kun nainen jaksaa) meneekin sitä äijää passatessa.
Kompensaation vuoksi siis.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kenenkään muun vastauksia.
Miehen täytyy tehdä aloite koska miehet laiskistuvat ja tulevat suhteessa erittäin nopeasti mukavuudenhaluisiksi ja rutinoituvat. Siksi miehen pitää edes suhteen alussa nähdä jotain vaivaa naisensa eteen.
Loppuelämä (tai ainakin niin kauan kun nainen jaksaa) meneekin sitä äijää passatessa.
Kompensaation vuoksi siis.
Aika ontuva perustelu mielestäni. Toisaalta jos tuohon uskoo että aloitteellisuuden määrä on vakio niin eikös sellainen mies joka ei tee aloitetta suhteessa saattaa yllättää? Laiskistumisen ja mukavuudenhaluisuuden sijaan ehkäpä paremmin huomio, pitää hyvänä?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kolmesti tehnyt, kahdet pakit. Nyt viimeisin juttu meneillään, mutta miestä ei tunnu kiinnostavan tarpeeksi. Pitää varmaan antaa sen saalistaa, joten eiköhän tää juttu kuihdu nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteita. Ja olen nähnyt naispuolisten kaverieni tekevän aloitteita.
Olen lukenut palstalta miesten valituksia siitä, miten heitä ei kukaan lähesty koskaan. Sitten hetken kuluttua paljastuu, että naiset eivät vain ole kelvanneet.
Tällä keskustelulla ei ole mitään väliä tosielämässä. Jos sinua ei lähestytä, sinun pitää se tehdä tai olla yksin. Sen huomasin itsekin enkä jäänyt itkemään, miksi kauniita naisia lähestytään ja minua ei.
Olen yksin, ei siinä mitään ongelmaa ole. Se mikä vain välillä harmittaa, on se, että jälkeenpäin kuulee mutkien kautta kuinka se ja se nainen oli niin kiinnostunut minusta. Noh, myöhäistä se enää on. Ihmettelen vain että missä ne aloitteet olivat?
Ne aloitteet olivat niitä viipyviä katseita, hymyilyä, hiusten koskemista/heiluttelua jne. Alitajuista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
MUN kohdalla siksi, että olen itse aloitteeni tehnyt ja aina saanut pakit. Enää ei pysty ottamaan vastaan sitä nöyryytystä. Menen sitten vaikka ikisinkkuna hautaan, mutta mä en todellakaan aio lähestyä enää yhtäkään miestä.
Ongelma on että te teette aloitteet miehille a) joka on varattu. B) mies jolla on varaa valita naisista. Tee aloitteet tavis sinkkumiehille. Mieheni sai sinkkuna olla rauhassa mutta nyt 4v avioliiton jälkeen olen huomannut et naiset yrittävät häntä kun näkevät sormuksen, tekisi joskus mieli huutaa että minä kerkesin ensin ja hanki oma. T: 28n
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat yleensä tylympiä ei-toivotuille ihailijoille. Nainen säälii miestä, jolle antaa pakit, ja yrittää olla ystävällinen, jos mies ei ole joku perverssi takapuolen puristelija.
P-skat, ihan toisinpäin baareis
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.
Vastauksiksi ei hyväksytä:
- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.
Syynä on teidän miesten ihan oma kaksoisstandardi. Te pidätte aloitetteen tekevää naista halpana ja helppona vaikka samaan aikaan vingutte aloitteiden puutteesta. Joten siinä syy miksi naiset eivät tee aloitetta.Eli kyllä, on olemassa syy miksei aloitteita tule. Sellaista naista kun arvostetaan vähemmän.
Mä olen tehnyt monet kerrat. Nyt on pussillinen rukkasia. Ei kiitos enää.
- te naiset ootte ihan liian nirsoja ja prinsessaharhoissanne kun ei edes hyvä mies kelpaa jne
No, näistä oletuksista voisi arvella seuraavan ajatus, että sivuraiteella roikkuvan miehen kannattaisi kehittää itseään minkä ikinä ehtii, ja kaivaa itsensä ylös poterostaan ennen hukkumistaan lentohiekkaan. Perse ylös penkistä ja opettelemaan, mitä voisi tehdä jotta kelpaisi naisille, jotka määritelmän nojalla ovat nirsoja.