Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt ihan rehellisesti miksi sen pitäisi aina olla miehen joka tekee ne aloitteet naiselle?

Vierailija
06.11.2018 |

Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.

Vastauksiksi ei hyväksytä:

- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.

- "siks"

- "ei ole mikään pakko"

- jne.

Meidänkin lajimme lisääntymisbiologia ei ole vain opittua, vaan siihen kuuluu tiettyjä sisäsyntyisiä kosiomenoja.  Et mene ankallekaan kertomaan että eikö se naaras nyt voisi harmaassa puvussaan tanssia urokselle vaihteeksi.  Kyllähän ihmisnaaraskin tekee paljon lisääntymisen eteen, meikkaa laittautuu sekä osallistuu tuohon pariutumisleikkiin antamalla positiivisia viestejä ja tekemällä oman osansa tutustumisesta. 

Vierailija
82/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kovemmat tarpeet parisuhteelle.

Naiset ovat tyytyväisiä ihan itsekseenkin.

Siksi.

Minä en ole koskaan tehnyt aloitetta juuri tästä syystä. En aktiivisesti kaipaa enkä etsi miesten seuraa, koska viihdyn hyvin yksinkin. Jos joku mies haluaa yrittää lähestyä minua, niin ok, mutta ihan yhtä ok on sekin, vaikkei kukaan sitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sen tarvitse olla mies joka sen alotteen tekee, mutta yleensä se on mies. Itse en tee aloitteita siksi etten etsi aktiivisesti kumppania tai ylipäätään mieti koko asiaa. Kun mies tekee aloitteen, sitä itsekin muistaa että "ai tällainenkin mahdollisuus oli olemassa" ja tulee mietittyä tarkemmin. Uskon että kaltaisiani romanttisesti epäaktiivisia naisia on paljon ja vastapainoksi on paljon kiihkeästi parisuhdetta/panoa etsiviä miehiä. Jos nyt ihastuisin yllättäen palavasti tekisin kyllä aloitteen, mutta arjessa asia ei ole edes mielessä. Eri asia sitten jos joku turhautunut kiukkuprinsessa itkee kotona miksei asiat etene samalla kun istuu neljän seinän sisällä yrittämättäkään tehdä mitään.

Vierailija
84/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ilmisesti aloitteen tekevä ja kiinnostunut nainen ei ole viehättävä vaan ahdistava. Kai miehet haluaa saalistaa tai jotain ihme pelejä pelata.

Väärin.

Aloitteen tekevä nainen on viehättävä MUTTA yritä lähestyä samantasoista miestä.

Mies ei innostu aloitteen tekevästä naisesta jos hän on epäviehättävä, miestä alemmalla tasolla.

Vierailija
85/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt monet kerrat. Nyt on pussillinen rukkasia. Ei kiitos enää.

Koska teet aloitteita vain liian hyvätasoisille miehille. Tiputa rimaa.

Miehet rakastaa aloitteellisia naisia mutta ei epäviehättäviä sellaisia.

Vierailija
86/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esim. työtön mies liian hyvätasoinen? Tai sairaseläkkeellä oleva? Tai duunari? Nää v*tun tasot ovat typeriä.

Vierailija
87/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esim. työtön mies liian hyvätasoinen? Tai sairaseläkkeellä oleva? Tai duunari? Nää v*tun tasot ovat typeriä.

Nyt ajattelet asiaa täysin omasta näkökulmastasi. Miksi puhut vain koulu/työstatuksesta?

Mies ajattelee tasot eri tavalla. Timmi sporttinen mies haluaa timmin sporttisen naisen. 

Sama pätee kasvojen tasoon. Ihan ok näköinen mies haluaa ihan ok näköisen naisen.

Ei miestä kiinnosta naisen status.

Vierailija
88/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ajattelet asiaa täysin omasta näkökulmastasi. Miksi puhut vain koulu/työstatuksesta?

Mies ajattelee tasot eri tavalla. Timmi sporttinen mies haluaa timmin sporttisen naisen. 

Sama pätee kasvojen tasoon. Ihan ok näköinen mies haluaa ihan ok näköisen naisen.

Se oli esimerkki. En ole koskaan ollut suhteessa timmin miehen kanssa. Enkä ole hakeutunut heidän seuraan. En puhu kenellekään hyvän ulkonäön takia.

Vierailija
89/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ilmisesti aloitteen tekevä ja kiinnostunut nainen ei ole viehättävä vaan ahdistava. Kai miehet haluaa saalistaa tai jotain ihme pelejä pelata.

Väärin.

Aloitteen tekevä nainen on viehättävä MUTTA yritä lähestyä samantasoista miestä.

Mies ei innostu aloitteen tekevästä naisesta jos hän on epäviehättävä, miestä alemmalla tasolla.

Tiedätkö, että yksikään nainen ei tule tekemään aloitteita joidenkin tasojen perusteella. Mies joko on kiinnostava tai sitten ei ole. Kiinnostavalle tehdään aloite, koska hänen halutaan huomaavan naisen. Jos aloite ei etene, niin sitten ollaan ilman siihen saakka, että seuraava kiinnostava mies tulee vastaan.

Uskomatonta, että aikuiset (?) ihmiset jauhavat jostain tasoista. Miksi ihmeessä kukaan tekisi aloitteita ihmiselle, josta ei ole luonnostaan kiinnostunut? Miksi sinä itse et tee aloitteita naisille, jotka eivät oikeasti kiinnosta sinua, mutta jotka näyttävät sellaisilta että muutkaan miehet eivät heitä halua?

Vierailija
90/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu oikeiden aikuisten miesten puolesta. Olen nainen ja tiedän, että jokainen parisuhdekumppanini on ollut kiinnostunut koulutuksestani, ammatistani ja työelämätilanteestani.

Ja jokainen saa haluta juuri sen näköistä ihmistä kuin haluaa. Siiderinorsu saa haluta timmin, komean miehen eikä siihen ole kenelläkään mitään sanomista.

Vierailija
91/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- "siks"

- "ei ole mikään pakko"

- jne.

Valitsen vastauksen jne. Mitä järkeä on kysellä mitään ja sitten antaa lista kielletyistä vastauksista? Mitä jos laittaisit luettelon niistä kelvollisista?

Vierailija
92/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "siks"

- "ei ole mikään pakko"

- jne.

Meidänkin lajimme lisääntymisbiologia ei ole vain opittua, vaan siihen kuuluu tiettyjä sisäsyntyisiä kosiomenoja.  Et mene ankallekaan kertomaan että eikö se naaras nyt voisi harmaassa puvussaan tanssia urokselle vaihteeksi.  Kyllähän ihmisnaaraskin tekee paljon lisääntymisen eteen, meikkaa laittautuu sekä osallistuu tuohon pariutumisleikkiin antamalla positiivisia viestejä ja tekemällä oman osansa tutustumisesta. 

Nainen meikkaa siis miehiä eikä itseään varten.

Vierailija
93/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa voi tehdä 'aloitteen', mutta miehellä on paremmat henkiset resurssit asioiden kuljettamiseen eteenpäin. Todisteena tästä on arkipäivän elämä. 

Aloitteen tekeminen kylvää hyvää mieltä ja edistystä ympäristöön. Vaikka saisikin pakit, naisen tylsä elämä saa piristystä siitä, että joku mies on tullut juttelemaan ja ehkä kertonut erikoisia juttuja. Siitä nainen voi sitten ehkä vähän liioitellustikin kertoa kavereille. Samalla taas miehenkin sosiaaliset taidot paranevat vuorovaikutuksen kautta ja tulevat torjunnat satuttavat aina vähemmän. 

Ja kauaskantoisemmissa tapauksissa molempien osapuolten harmaa yksinäisyys loppuu tapailuun tai seurusteluun ainakin joksikin aikaa. Jos mies ei tee aloitetta, molemmat jäävät runkkaamaan täkin alle asuntoonsa. 

Aloiteasiaa voi lähestyä myös ihan muulta kannalta, mutta tämä on ainut positiivinen tapa lähestyä asiaa ja tapa, jossa huomioidaan aloitteentekeminen kunniana ja taitona tai kykynä, joka mieheltä löytyy eikä ristinä, vaikka tietysti asiaan liittyy myös jännitystä ja ajoittain mielipahaakin. 

Vierailija
94/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä naiset jotka eivät käytä meikkiä?

Vierailija
95/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä itse en tehnyt aloitetta miehelleni koska mieleeni ei juolahtanutkaan, että hän voisi ajatella minua romanttisessa mielessä. Hän nimittäin seurusteli ihan vakavalla mielellä erään toisen opiskelukaverin kanssa. Vaikka toki olin ihastunut, en pitänyt asiallisena ryhtyä yrittämään varattua vaan oltiin ihan kavereina samassa opiskelupiirissä.

Vierailija
96/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti :,D miehet haluavat että kaunis nainen tulee viettelemään heitä, koska haluaa juuri hänet ja on valmis tekemään sen eteen töitä että saa juuri tuon miehen, vaikka jonossa olisi miehiä jotka haluavat hänet ja ovat valmiita panostamaan siihen että hän kiinnostuu heistä. Tapahtuuko näin tosielämässä? Mietitään sitä nyt hetki.

Vierailija
97/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja tehnyt aina aloitteita. Olrn myös hoitanut kosinnankin itse. Ei mitään ongelmaa mulle tässä asiassa. Mutta olenkin vanhempaa polvea (42v) enkä tätä nykyisten naisten uniikki lumihiutale -sukupolvea.

Vierailija
98/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kumpi tahansa voi tehdä 'aloitteen', mutta miehellä on paremmat henkiset resurssit asioiden kuljettamiseen eteenpäin. Todisteena tästä on arkipäivän elämä. 

Käyttäisitkö omaa arkielämääsi esimerkkinä "eteenpäin" menemisenä? Olet jauhanut vuosikausia samaa kakkaa ja kertonut kuinka elämäsi on samaa kakkaa.

Vierailija
99/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on joka miehen oikeus

Vierailija
100/108 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja tehnyt aina aloitteita. Olrn myös hoitanut kosinnankin itse. Ei mitään ongelmaa mulle tässä asiassa. Mutta olenkin vanhempaa polvea (42v) enkä tätä nykyisten naisten uniikki lumihiutale -sukupolvea.

Siinäpä tuore kielikuva.