Kertokaa nyt ihan rehellisesti miksi sen pitäisi aina olla miehen joka tekee ne aloitteet naiselle?
Tähän ketjuun rehellinen vastaus siitä miksi sen pitäisi aina olla mies jonka pitää tehdä aloitteet, naiset eivät niitä tee.
Vastauksiksi ei hyväksytä:
- "kyllä minä ainakin olen tehnyt kaikki aloitteet"
- "no kun se nyt vaan on niin"
- "siks"
- "sille on syynsä ettei naiset tee aloitteita SULLE"
- "ei ole mikään pakko"
- jne.
Kommentit (108)
En ymmärrä, miksi tuota ensimmäistä ei hyväksytä. Eikös se juuri todista, että naisetkin tekee joskus aloitteita....?
Koska me suomalaiset naiset ollaan tosi ujoja ja huonolla itsetunnolla siunattuja prinsessoja. Tää ei ole mikään USA, missä naisetkin on rohkeita ja ulospäinsuuntautuneita. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ensin aloitetta mihin?
Pääsääntöisesti jonkinlaiseen seurusteluun, mutta periaatteessa mihin tahansa.
Missäköhön satumaailmassa naiset eivät tee aloitteita? Ei ole ap:n kotimaa kyllä ainakaan Nykysuomi...
Vierailija kirjoitti:
Koska me suomalaiset naiset ollaan tosi ujoja ja huonolla itsetunnolla siunattuja prinsessoja. Tää ei ole mikään USA, missä naisetkin on rohkeita ja ulospäinsuuntautuneita. Siksi.
Siis jenkeissähän se kuvio on vieläkin jäykempää. Ap
Ei tarvitse olla mies.
N
PS Himoitsen sinua. Eihän 40 vuoden ikäero haittaa?
Koska miehet ovat yleensä tylympiä ei-toivotuille ihailijoille. Nainen säälii miestä, jolle antaa pakit, ja yrittää olla ystävällinen, jos mies ei ole joku perverssi takapuolen puristelija.
No mä en ole ikinä ajatellut noin. Olen tälläkin hetkellä parisuhteessa, johon aloitteen tein minä. Viidettä viitta yhdessä.
Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteita. Ja olen nähnyt naispuolisten kaverieni tekevän aloitteita.
Olen lukenut palstalta miesten valituksia siitä, miten heitä ei kukaan lähesty koskaan. Sitten hetken kuluttua paljastuu, että naiset eivät vain ole kelvanneet.
Tällä keskustelulla ei ole mitään väliä tosielämässä. Jos sinua ei lähestytä, sinun pitää se tehdä tai olla yksin. Sen huomasin itsekin enkä jäänyt itkemään, miksi kauniita naisia lähestytään ja minua ei.
Kerro ihan rehellisesti mistä olet saanut päähäsi, että naiset ajattelevat noin?
Vastaukseksi ei hyväksytä:
-"No niin mä sen koen"
-"No niin tuolla baarielämässä olen huomannut"
-"No yks muija ja yks toinenkin sano niin"
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olen tehnyt aloitteita. Ja olen nähnyt naispuolisten kaverieni tekevän aloitteita.
Olen lukenut palstalta miesten valituksia siitä, miten heitä ei kukaan lähesty koskaan. Sitten hetken kuluttua paljastuu, että naiset eivät vain ole kelvanneet.
Tällä keskustelulla ei ole mitään väliä tosielämässä. Jos sinua ei lähestytä, sinun pitää se tehdä tai olla yksin. Sen huomasin itsekin enkä jäänyt itkemään, miksi kauniita naisia lähestytään ja minua ei.
Olen yksin, ei siinä mitään ongelmaa ole. Se mikä vain välillä harmittaa, on se, että jälkeenpäin kuulee mutkien kautta kuinka se ja se nainen oli niin kiinnostunut minusta. Noh, myöhäistä se enää on. Ihmettelen vain että missä ne aloitteet olivat?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa tasa-arvoa, mutta toisaalta eivät haluakaan
Naiset haluaa rusinat pullasta, siksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jenkeissähän se kuvio on vieläkin jäykempää. Ap
En puhu nyt TV-ohjelmista. Mä olen asunut siellä vuosia ja naiset siellä on huomattavasti rohkeampia ja avoimempia.
Kysynnän ja tarjonnan laki.