Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Ihan esimerkkinä.
”Finelin mukaan ilman rasvaa paistettu, naudanpaistista tehty jauheliha sisältää 11,3 grammaa rasvaa ja 26,6 grammaa proteiinia per 100 grammaa. 100 grammaa kuivia kikherneitä sisältää 20 grammaa proteiinia. Toisin kuin jauhelihassa, niissä ei ole lainkaan haitallisia tyydyttyneitä rasvahappoja. Runsaan proteiinipitoisuutensa vuoksi ne sopivat erinomaisesti osaksi terveellistä ruokavaliota.”
Kaikki syötävä sisältää proteiinia. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Kikherneet ovat loistava ja terveellinen proteiininlähde ja sitä tuolla näytti olevan kyllä ja muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset sipsit ei tainneet olla vegaanisia eikä myöskään tietyt muut ostokset.
Tavalliset sipsit nimenomaan on vegaanisia. T. Sipsikaljavegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sokerimäärä piti olla 8 kiloa.
Mä en keksi muuta, kuin kotiviinin tmv. käymistuotteen, mihin tarviis noin paljon sokeria.
Tämä kertoo enemmän sinusta kuin Tainasta.
Yyyyh, kamalan kuuloinen ostoslista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä järki on ostaa 20 vuotiaalle nuorelle naiselle Baby Born-nukke syntymäpäivälahjaksi? Eikö tuo ole jo melko outoa tai jopa loukkaavaa.
Onko tuo nyt joku vihjaus Cleopatralle että alapas nyt jo hankkimaan niitä vauvoja? Kaikin puolin omituista toimintaa...
Itse pyytänyt moisen. Saanut yksi vuotiaana ensimmäisen. Toisen 10 vuotiaana ja nyt pyysin uuden. Kannattaa nyt oikeasti katsoa niitä videoita eikä keksiä omiaan.
Kuka 20v. oikeasti haluaa Baby Björn -nuken? Ei kukaan. Jotain on mennyt vikaan tuon tytön kasvatuksessa jos näin on. Meillä samanikäisiä lapsia eikä TODELLAKAAN kukaan toivo nukkea 20v.lahjaksi edes läpällä, vielä vähemmän omilta vanhemmiltaan. Noilla lapsilla on muutenkin niin vähän mitään omaa että en vaan tajua. 20v. on jo aikuinen nuori nainen jolla on muutakin elämässään kuin Baby Born-nuket. Tai ainakin pitäisi olla. Opinnot, työelämä, oma elämä, poikaystävä ym. Taina vauvattaa kaikki tyttölapsensa. Nefekin kulki vaipoissa pitkään. Ja Taina itse on wannabe-teini.
Vierailija kirjoitti:
onkos kellään mitään käryä missäpäin tuo nykyinen koti sijaitsee
Helposti tuollainen mökki löytyi kartalta, sijaintia en viitsi sanoa, mutta Jyväskylästä alle 20km ja syrjäseutua. Itsepä tuota esittelivät niin helppo jos osaa lukea karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä myös että Taina on sanonut Cleopatran olevan "Qualified speech terapist" eli todennäköisesti Cleopatra vastuussa esimerkiksi Nefertitin puheen kehitykseen liittyvissä jutuissa.
Ok...aha...
Ystäväni on logopedi ja aika monta vuotta yliopistoa takana. Miksi hankkia akateeminen koulutus jos on pätevä puheterapeutti jo keskeytyneillä amiksen kampaajaopinnoilla...?
Tuossa perheessä titteleitä näköjään jaetaan ihan siltä pohjalta mikä Tainasta tuntuu parhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä järki on ostaa 20 vuotiaalle nuorelle naiselle Baby Born-nukke syntymäpäivälahjaksi? Eikö tuo ole jo melko outoa tai jopa loukkaavaa.
Onko tuo nyt joku vihjaus Cleopatralle että alapas nyt jo hankkimaan niitä vauvoja? Kaikin puolin omituista toimintaa...
Itse pyytänyt moisen. Saanut yksi vuotiaana ensimmäisen. Toisen 10 vuotiaana ja nyt pyysin uuden. Kannattaa nyt oikeasti katsoa niitä videoita eikä keksiä omiaan.
Kuka 20v. oikeasti haluaa Baby Björn -nuken? Ei kukaan. Jotain on mennyt vikaan tuon tytön kasvatuksessa jos näin on. Meillä samanikäisiä lapsia eikä TODELLAKAAN kukaan toivo nukkea 20v.lahjaksi edes läpällä, vielä vähemmän omilta vanhemmiltaan. Noilla lapsilla on muutenkin niin vähän mitään omaa että en vaan tajua. 20v. on jo aikuinen nuori nainen jolla on muutakin elämässään kuin Baby Born-nuket. Tai ainakin pitäisi olla. Opinnot, työelämä, oma elämä, poikaystävä ym. Taina vauvattaa kaikki tyttölapsensa. Nefekin kulki vaipoissa pitkään. Ja Taina itse on wannabe-teini.
Ehkä keräilee niitä ja tietyn ajanjakson välein tai sitten oli ihan vain se inside-läppä, mitä joku jo arvelikin. Mihin perustuu tämä, liian vähän mitään omaa?
Vaipoissa kulkeminen on yksilöllistä. Jokainen on valmis kun on valmis. Hoputtamalla ei ainakaan saa mitään hyvää aikaiseksi. Minkä ikäinen sitten on ollut kun vaipoista on vasta päässyt pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä itseopiskellut soitonopettaja saa töitä?
No kai se voi antaa pianotunteja lapsille tms.
(Mun näppiksessä toimii i-kirjain huonosti. Kirjoitin äsken että panotunteja. Toivottavasti ei sentään sellaisia, Cleopatra...)
Tässä maassa on paljon päteviäkin soitonopettajia. Konservatoriolla, AMK:ssa, Akatemialla (Sibelius-Akatemia) jne. Miksi kukaan palkkaisi opettajaksi jonkun, jolla ei ole vaadittavia tutkintoja tai edes tutkintoon sisältyviä opintoja? Tai edes muusikon tutkintoa konservatoriolta. Tai joka ei elätä edes itseään soittamalla.
Todellisuus kohtaa, tässäkin. Pimputtelu ja ammattilaisuus ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla Cleopatran koko nimi? Esittelyvideossa äiti kertoo että yksi toisista nimistä on Baby, mutta facebookista löytyy Cleopatra Taina Bride Licciardo-Toivola
Bride taidettiin muuttaa Babyksi. Eli nykyään se olisi Cleopatra Taina Baby Licciardo-Toivola.
Ja Taina muutettiin Bambitainaksi, kuten siskoillaankin eli Cleopatra Bambitaina Baby L-T.
Disney fairytales forever. Never grow up.
Taas tämä koulutusnatsi eksynyt tänne palstalle, rauhoitu jo. Pitäisi ja pitäisi - mutta miksi, koska sinä sanot niin? Anna ihmisten elää elämäänsä ja käydä kouluja tai olla käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla Cleopatran koko nimi? Esittelyvideossa äiti kertoo että yksi toisista nimistä on Baby, mutta facebookista löytyy Cleopatra Taina Bride Licciardo-Toivola
Bride taidettiin muuttaa Babyksi. Eli nykyään se olisi Cleopatra Taina Baby Licciardo-Toivola.
Ja Taina muutettiin Bambitainaksi, kuten siskoillaankin eli Cleopatra Bambitaina Baby L-T.
Cleopatra Baby Bambitaina!
Siis anteeksi mut ihan järkyttävä nimi tuo Bambitaina, kuka järkevä ihminen antaa lapselleen tuollaisia nimiä 🤦♀️
Mäkin luin ihan suu auki noita nimiä. Ihan järkkyjâ. Miksi ihmeessä tuollaiset nimet??
Nokun Tainan on tungettava tyttöjen nimiin Bambia ja Tainaa, vaikka on jo niin monta nimee ettei mahdu. Hölmöähän se on.
Alunperin vain Cleon nimessä oli Taina. Nyt pikkutytöilläkin on.
Tainalla ei ole omaa identiteettiä joten elää lastensa kautta ja pistää vielä vähän Lapin lisää päälle. Itse Taina ei ketään kiinnostaisi ilman kymmentä lastaan ja glitteriä.
Vierailija kirjoitti:
Hän sai myös uusimman Iphonen. Eli ihan oikean lahjan. Lahjan, jonka moni teini toivoisi saavansa. Babyborn on perheen sisäinen vitsi. Lahja jonka viisivuotias pikkusisko hänelle valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä koulutusnatsi eksynyt tänne palstalle, rauhoitu jo. Pitäisi ja pitäisi - mutta miksi, koska sinä sanot niin? Anna ihmisten elää elämäänsä ja käydä kouluja tai olla käymättä.
Mikä koulutusnatsi? Eikö koulutus ole ihan normaali vaihe elämässä, ennen siirtymistä työelämään?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sai myös uusimman Iphonen. Eli ihan oikean lahjan. Lahjan, jonka moni teini toivoisi saavansa. Babyborn on perheen sisäinen vitsi. Lahja jonka viisivuotias pikkusisko hänelle valitsi.
Aika outo vitsi minimalistiperheessä missä lapset saavat käyttää vain valkoisia T-paitoja ja missä lapsilla ei ole omia huoneita eivätkä lapset käy koulussa tai opiskele mutta nukkeen on varaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän monia vanhempiakin ihmisiä jotka ovat saaneet nukkevauvoja lahjaksi.Erilaisista syistä ovat halunneet. Ja ihan normaaleja ihmisiä.Hyvät virat, perheet, rikas elämä. Sinä ja lapsesi voitte viettää omanlaistanne elämää. Toiset omanlaistaan jota sinä et ymmärrä.Emmekä me kaikki muut ehkä ymmärrä sinun elämääsi.Emme kyllä välttämättä hauku silti sinua yhtä sivistymättömästi kuin sinä Tainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi muuta, kuin kotiviinin tmv. käymistuotteen, mihin tarviis noin paljon sokeria.
No mutta kerro/kertokaa ihmeessä joku leipomusresepti, johon tarvitaan 8 kg sokeria? En minä keksi mitään järkevää. 40 kääretorttua?
Hmm. Hilloja voi tehdä, mutta aika paljon niitäkin tuosta sokerimäärästä tulee. Eikä ehkä oo mikään säilönnän sesonkikausi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kerro/kertokaa ihmeessä joku leipomusresepti, johon tarvitaan 8 kg sokeria? En minä keksi mitään järkevää. 40 kääretorttua?
Kuka niitä käskee kaikkia kerralla käyttämään vaikka ne yhtenä päivänä ostaa?
Aikamoiset leipomukset saa olla, ennenkuin 8 kg sokeria on käytetty.