Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Siis herranjumala tolla Aphroditen synttärivideolla hyppäsi kyllä sydän kurkkuun kun omega putoaa siitä kuninauhatelineestä alas. Kuka järkevä äiti hyväksyy tuollaisen? Lisäksi syötiin jäätelöä mikä ei ilmeisimmin vegaanista ole.
Mutta ihana tuo kohta jossa Romeo antaa Aphroditelle ruusut, ovat niin parhaat ystävät kun olla ja voi. (Pääasiassa varmaan Tainan buddy-systeemin kanssa, Romeohan pääasiassa huolehtii Aphroditestä kun Taina on näyttänyt että laittaa hiukset kiinni ja lukee iltasadun joka ilta jne. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kristityt ei vietä joulua koska pitävät joulua sitä alunperin pakanallisena juhlapäivänä. Eikä kaikki usko siihen, että Jeesus syntyi jouluna, vaan että syntyi jonain muuna ajankohtana jne.
Kuka ylipäätänsä edes uskoo, että Jeesus olisi syntynyt silloin? Tuskin kristityt koskaan on näin uskoneet. Joulua kun vietetään Jeesuksen syntymän muistoksi, on aina vietetty.
kuka ylipäätään edes uskoo että jeesus on joskus ollut olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sokerimäärä piti olla 8 kiloa.
Mä en keksi muuta, kuin kotiviinin tmv. käymistuotteen, mihin tarviis noin paljon sokeria.
Tämä kertoo enemmän sinusta kuin Tainasta.
No mutta kerro/kertokaa ihmeessä joku leipomusresepti, johon tarvitaan 8 kg sokeria? En minä keksi mitään järkevää. 40 kääretorttua?
Käytätkö aina kerralla kaiken kaupasta ostamasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mikä järki on ostaa 20 vuotiaalle nuorelle naiselle Baby Born-nukke syntymäpäivälahjaksi? Eikö tuo ole jo melko outoa tai jopa loukkaavaa.
Onko tuo nyt joku vihjaus Cleopatralle että alapas nyt jo hankkimaan niitä vauvoja? Kaikin puolin omituista toimintaa...
Itse pyytänyt moisen. Saanut yksi vuotiaana ensimmäisen. Toisen 10 vuotiaana ja nyt pyysin uuden. Kannattaa nyt oikeasti katsoa niitä videoita eikä keksiä omiaan.
Kuka 20v. oikeasti haluaa Baby Björn -nuken? Ei kukaan. Jotain on mennyt vikaan tuon tytön kasvatuksessa jos näin on. Meillä samanikäisiä lapsia eikä TODELLAKAAN kukaan toivo nukkea 20v.lahjaksi edes läpällä, vielä vähemmän omilta vanhemmiltaan. Noilla lapsilla on muutenkin niin vähän mitään omaa että en vaan tajua. 20v. on jo aikuinen nuori nainen jolla on muutakin elämässään kuin Baby Born-nuket. Tai ainakin pitäisi olla. Opinnot, työelämä, oma elämä, poikaystävä ym. Taina vauvattaa kaikki tyttölapsensa. Nefekin kulki vaipoissa pitkään. Ja Taina itse on wannabe-teini.
Jos oikein tarkkaan tutkit-ilmeisesti katsot paljon näitä videoita- niin varmasti löydät vielä muutakin negatiivistä. Iloista vuodenalkua kuitenkin ja muista ilo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ketjun siivoajalle. Koitetaan saada samanlainen henki, kuin ytmd:ssa, jossa kirjoittajat ovat toisilleen ystävällisiä, vaikka välillä eri mieltä ovatkin.
Hyvää uutta vuotta kaikille!Taina itse ilmeisesti taas kontrolloimassa. Paljon taas poistettu, jätetty vain tyhjänpäiväiset diipadaapaviestit ja kehut.
Vainoharhaisuus on kyllä ikävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä koulutusnatsi eksynyt tänne palstalle, rauhoitu jo. Pitäisi ja pitäisi - mutta miksi, koska sinä sanot niin? Anna ihmisten elää elämäänsä ja käydä kouluja tai olla käymättä.
En ole toi jonka viestiin viittasit, mutta pyydän kuitenkin: keskityttäiskö aiheeseen eli Licciardoista ja heidän vlogeista puhumiseen? Keskustelu vähän eksyy aiheesta, jos taas aletaan saivarrella ja haukkua muita keskustelijoita. Eri mieltä voidaan olla, mutta sen voi tehdä myös haukkumatta toisia. ”Koulutusnatsi” esim. on aika ikävä sana.
Ja ei, mielestäni myöskään Tainan perheestä ei kuulu puhua rumin sanoin. Jos pidetään keskustelu siistinä ja asiallisena niin se saa olla täällä. Musta ainakin on mukava, että on joku paikka missä videoista voi keskustella, etenkin kun niiden kommentointi on suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kristityt ei vietä joulua koska pitävät joulua sitä alunperin pakanallisena juhlapäivänä. Eikä kaikki usko siihen, että Jeesus syntyi jouluna, vaan että syntyi jonain muuna ajankohtana jne.
Kuka ylipäätänsä edes uskoo, että Jeesus olisi syntynyt silloin? Tuskin kristityt koskaan on näin uskoneet. Joulua kun vietetään Jeesuksen syntymän muistoksi, on aina vietetty.
kuka ylipäätään edes uskoo että jeesus on joskus ollut olemassa?
Ihan todistetusti Jeesus niminen ihminen on ollut olemassa. Sen hengellisyydestä jne. voi sitten jokainen määritellä itse ja uskoo jos uskoo, se ei kuulu toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sokerimäärä piti olla 8 kiloa.
Mä en keksi muuta, kuin kotiviinin tmv. käymistuotteen, mihin tarviis noin paljon sokeria.
Tämä kertoo enemmän sinusta kuin Tainasta.
No mutta kerro/kertokaa ihmeessä joku leipomusresepti, johon tarvitaan 8 kg sokeria? En minä keksi mitään järkevää. 40 kääretorttua?
Kuka niitä käskee kaikkia kerralla käyttämään vaikka ne yhtenä päivänä ostaa?
Eikö he olleet muuttamassa Australiaan? Aika iso määrä pakattavaksi mukaan.
Millä toi perhe elää kun Tainan tulot (vloggaajalistalla) olleet vuonna 2018 alle kymppitonnin ja sekin varmaan kotihoidontukea? Ei noista videoistakaan paljoa tule. Leo kertoi videossaan aikoinaan ettei hänellä ole ajokorttia koska se on liian kallis, siis silloin kun asui vielä kotona.
Tuleehan tosin jo pelkkiä lapsilisiä varmaan nelinumeroinen summa kuussa ja asumistuet silloin kun oli vak.asunto.
Eikös tämä jo jossakin ilmaissut olevansa mielikuvitushenkilö :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Taina osti sokeria varastoon. Jos ostavat sitä mukaan mikä on rahatilanne. Silloinkun on rahaa, niin ostavat enemmän. Sokeri ei vanhene.
Ai tuon kokoiseen keittiöön? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Millä toi perhe elää kun Tainan tulot (vloggaajalistalla) olleet vuonna 2018 alle kymppitonnin ja sekin varmaan kotihoidontukea? Ei noista videoistakaan paljoa tule. Leo kertoi videossaan aikoinaan ettei hänellä ole ajokorttia koska se on liian kallis, siis silloin kun asui vielä kotona.
Tuleehan tosin jo pelkkiä lapsilisiä varmaan nelinumeroinen summa kuussa ja asumistuet silloin kun oli vak.asunto.
Hyvä vaan btw jos ei tienaa näillä lastensa riistovideoilla. Ei niissä olekaan juuri koskaan mainoksia, johtuuko siitä, että niissä on liikaa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota viime videoiden julistuksiin kuinka pienimmistä aikoo Taina koulia multi-instrumentalisteja ja tanssitähtiä? Siis mitä? Ja miksi? So creepy.
Erittäin creepy!
Huomasitteko, miten surulliselta KJ näytti kun Aphroditea vain kehuttiin siitä päälläseisonnasta? Ja "itse valinneet" lajin, johon tänä vuonna "suhtaudutaan vakavammin"? Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota viime videoiden julistuksiin kuinka pienimmistä aikoo Taina koulia multi-instrumentalisteja ja tanssitähtiä? Siis mitä? Ja miksi? So creepy.
Erittäin creepy!
Huomasitteko, miten surulliselta KJ näytti kun Aphroditea vain kehuttiin siitä päälläseisonnasta? Ja "itse valinneet" lajin, johon tänä vuonna "suhtaudutaan vakavammin"? Apua!
Näytti enemmän kyllä siltä, että KJ oli vain väsynyt. Olisikohan ollut kipeenä? Ainakin sen oloinen oli. Taina ainakin mm:ssa sanoo myös videolla, että KJ kauhean hiljainen ja kehuu kyllä aiemmin molempia päälläseisonnasta.
Se sokeri tulee puolukkakiljuun mitä Paul ja pojat tekevät. Se on semmonen isäpoika harrastus. Sitä sitten yhdessä koko perhe juo niin pysyy hyvissä energioissa ja on terveellistä ja vegaania.
Oon monesti miettinyt ja nyt tuli mieleen, kun joku epäili, että KJ olisi ollut kenties kipeänä videossa, että onko nämä edes koskaan kipeänä? Videoilla eivät varmaan koskaan ole vaikuttaneet esimerkiksi räkäsiltä.
Hyvä vastustuskyky taitaa olla porukalla, vai vaikuttaako oikeasti se niin paljon etteivät käy päiväkodissa.. Käyvät kuitenkin hoplopeissa ja kaupassa yms, mistä niitä pöpöjä luulisi tarttuvan yhtälailla. Tuon kokoisella porukalla voisi kuvitella flunssienkin kestävän helposti useita viikkoja jos sairastuisivat yksi toisensa jälkeen. Meillä vaikka lapsia ei ole kuin kaksi, niin tuntuu että koko ajan joku on kipeänä. Ehkä sitten terveellinen ruokavalio ja päivittäiset vitamiiniannokset auttavat heitä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon monesti miettinyt ja nyt tuli mieleen, kun joku epäili, että KJ olisi ollut kenties kipeänä videossa, että onko nämä edes koskaan kipeänä? Videoilla eivät varmaan koskaan ole vaikuttaneet esimerkiksi räkäsiltä.
Hyvä vastustuskyky taitaa olla porukalla, vai vaikuttaako oikeasti se niin paljon etteivät käy päiväkodissa.. Käyvät kuitenkin hoplopeissa ja kaupassa yms, mistä niitä pöpöjä luulisi tarttuvan yhtälailla. Tuon kokoisella porukalla voisi kuvitella flunssienkin kestävän helposti useita viikkoja jos sairastuisivat yksi toisensa jälkeen. Meillä vaikka lapsia ei ole kuin kaksi, niin tuntuu että koko ajan joku on kipeänä. Ehkä sitten terveellinen ruokavalio ja päivittäiset vitamiiniannokset auttavat heitä tässä asiassa.
Ei kai niitä sairasteluja näytetä, yhtä vähän kuin mitään muutakaan sottaista. Videot ovat hyvin rajattu ja kaunisteltu otos yhden perheen elämästä. Varmaan sellaisen saisi kenen tahansa perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin creepy!
Pitäsköhän perheen vanhempien suhtautua siihen vanhemmuuteen vähän vakavammin ja hoitaa itse lapsensa ja näyttää työn tekemisen mallia myös niille pojille joita ei amisduunit kiinnosta. Missä lasten täytyy suhtautua vakavammin johonkin lajiin kun ovat kuitenkin muuttamassa Australiaan (joskus)? Asuntoautossa? Lomamökissä? Alun perin tulivat Suomeen koska steppiharrastus Australiassa vei liikaa aikaa (=Suomessa paremmat sos.tuet) ja sitten Cleopatra jätti opinnot kesken (jäi kotiin) keskittyäkseen musiikkiin (=hoitaakseen lapsia) mutta perhe lähtikin asuntoautolla kiertämään Eurooppaa ja nyt ovat muuttamassa Australiaan ja taas pitää olla joku laji mihin suhtautua vakavasti. Ei oo eka eikä toka kerta kun tulee mieleen että jotain ongelmia tuossa vanhemmuudessa. Kuka edes päättää että tehdään kymmenen lasta 20 vuodessa vaikka kumpikaan vanhemmista ei käy edes töissä ja päättää että lapset alkavat soittamaan ja tanssimaan. Lapset hoitavat toisiaan päivät pitkät ja kaikkien täytyy käyttää samanlaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vastustuskyky taitaa olla porukalla, vai vaikuttaako oikeasti se niin paljon etteivät käy päiväkodissa.. Käyvät kuitenkin hoplopeissa ja kaupassa yms, mistä niitä pöpöjä luulisi tarttuvan yhtälailla. Tuon kokoisella porukalla voisi kuvitella flunssienkin kestävän helposti useita viikkoja jos sairastuisivat yksi toisensa jälkeen. Meillä vaikka lapsia ei ole kuin kaksi, niin tuntuu että koko ajan joku on kipeänä. Ehkä sitten terveellinen ruokavalio ja päivittäiset vitamiiniannokset auttavat heitä tässä asiassa.Ei kai niitä sairasteluja näytetä, yhtä vähän kuin mitään muutakaan sottaista. Videot ovat hyvin rajattu ja kaunisteltu otos yhden perheen elämästä. Varmaan sellaisen saisi kenen tahansa perheestä.
Voi toki olla näinkin, mutta Taina tuntuu kuvaavan lähes kaiken, ja kuten tuossa pohdin niin tuon kokoisella joukolla flunssa-aallonkin luulisi kestävän todella kauan. Sehän tarkottaisi pitkiä taukoja videoissakin, mikäli sairastelua ei haluta näyttää.
Ehkä Taina osti sokeria varastoon. Jos ostavat sitä mukaan mikä on rahatilanne. Silloinkun on rahaa, niin ostavat enemmän. Sokeri ei vanhene.