Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
7401/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten kiinnittänyt huomiota lasten ruokiin? Aina kun kuvataan "todays lunch" on lautasella vain erilaisia papuja, papuja ja papuja. Kaaliraastetta myös. Täts it. Missä kaikki vihreä ja tuore? Kukkakaali, parsakaali, salaatit, tomaatti, kurkku, porkkana? Hedelmät ja marjat? Miksi aina kuvatuissa ruokalautasissa on pelkkää tylsää harmaata ja ruskeaa, missä värit? Ei luulis vegaaniruokavalion olevan noin suppea!

Vierailija
7402/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lagaako vain mulla ig, vai miksi Leon instassa tulee "syötettä ei voitu päivittää". 🤔 Äsken Jenna laittoi tunteellisen tekstin ig storyyn. Sitten menin katsomaan Leon sivua, ei päivittänyt sitä eikä kommentteja näy. Lagaako?

Ja Jennalla instassa studiokuva. Ymmärränkö oikein, että alkaa mallin hommiin? Kuva antaa sen vaikutelman ja loppulausahdus...

Näyttää kyllä todellakin!!

Vaikka en mitenkään hän tunne, niin on kyllä hieno juttu!! Varmasti monikin toivonut, että hän pääsisi listoille. Olisi itseänikin harmittanut hukattu potentiaali. 😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muuten kiinnittänyt huomiota lasten ruokiin? Aina kun kuvataan "todays lunch" on lautasella vain erilaisia papuja, papuja ja papuja. Kaaliraastetta myös. Täts it. Missä kaikki vihreä ja tuore? Kukkakaali, parsakaali, salaatit, tomaatti, kurkku, porkkana? Hedelmät ja marjat? Miksi aina kuvatuissa ruokalautasissa on pelkkää tylsää harmaata ja ruskeaa, missä värit? Ei luulis vegaaniruokavalion olevan noin suppea!

Mä kyllä muistan reissun videoilta että on syöty myös banaania, omenaa, mandariiniä, tomaattia, kurkkua, salaattia, porkkanoita, avocadoa jne. Italiassa tekivät paljon täytettyjä leipiä kasvistäytteillä ja jollain videolla olivat ruokakaupassa niin oli kärryssä mm erilaisia hedelmiä.

Nyt parilla videolla oli tosiaan aika papupainotteista, mutta varmaan johtuu vähän olosuhteistakin, pavut säilyy hyvin ja niistä saa nopeasti täyttävää ruokaa vaikka pysähtyis vaan levarille hetkeksi.

Vierailija
7404/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että Licciardot ovat tulleet jo Suomeen Euroopan kiertueelta ja heidät on nähty Jyväskylässä ei tietenkään tarkoita, etteivätkö voisi nyt olla uudestaan ulkomailla. Ehkäpä lähtivät uuteen reissuun tai jopa kohti Australiaa? Sinnekin voi lentää jostain muualta kuin Suomesta ja halvemmalla.

Näkyy kyllä niin usein ja säännöllisesti, että eivät ole ulkomailla. Jyväskylä on pieni paikka ja tämä perhe ei jää huomaamatta :)

Vierailija
7405/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lagaako vain mulla ig, vai miksi Leon instassa tulee "syötettä ei voitu päivittää". 🤔 Äsken Jenna laittoi tunteellisen tekstin ig storyyn. Sitten menin katsomaan Leon sivua, ei päivittänyt sitä eikä kommentteja näy. Lagaako?

Ja Jennalla instassa studiokuva. Ymmärränkö oikein, että alkaa mallin hommiin? Kuva antaa sen vaikutelman ja loppulausahdus...

Näyttää kyllä todellakin!!

Vaikka en mitenkään hän tunne, niin on kyllä hieno juttu!! Varmasti monikin toivonut, että hän pääsisi listoille. Olisi itseänikin harmittanut hukattu potentiaali. 😄😄

Veit sanat suustani tuon hukatun potentiaalin suhteen😁 Ainesta kyllä olisi ja luonne kultainen, tsemppiä hänelle!

Vierailija
7406/10856 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannin videolla Van Gogh museon lipuissa päivämäärä oli 25.10.2019! Pidempään ovat kyllä viihtyneet matkalla kuin olisin arvannut

T. Kyylä

Vierailija
7407/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollannin videolla Van Gogh museon lipuissa päivämäärä oli 25.10.2019! Pidempään ovat kyllä viihtyneet matkalla kuin olisin arvannut

T. Kyylä

Ja täällä oli joku nähnyt 30.10. Jyväskylän Prismassa. Eli kohta lienee reissuvideot loppuu.

Tulivatkohan Saksasta lautalla Suomeen, vai ajelivatko Ruotsin tai Baltian kautta?

Vierailija
7408/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen black fridayna olivat taas seppälän prismassa. Dartagnan ja Shakespeare olivat tutkimassa/pelaamassa kaupan näytillä olevilla puhelimilla!

Vierailija
7409/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Cleopatra ja Jerusalem samannäköisiä tuossa autovideossa, jossa kummallakin harmaat hupparit päällä! Ihan kuin kaksoset :)

Joo lapsista samannäköisä keskenään ovat Cleo, Jerusalem, Romeo, Shakespeare, King James ja Omega. Kun taas Leonardo, D'Artagnan, Nefertiti ja Aphrodite ovat ihan Tainan näköisiä :) 

Vierailija
7410/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa Cleopatra ja Jerusalem samannäköisiä tuossa autovideossa, jossa kummallakin harmaat hupparit päällä! Ihan kuin kaksoset :)

Joo lapsista samannäköisä keskenään ovat Cleo, Jerusalem, Romeo, Shakespeare, King James ja Omega. Kun taas Leonardo, D'Artagnan, Nefertiti ja Aphrodite ovat ihan Tainan näköisiä :) 

Minun mielestäni taas Nefertiti on samannäkönen Cleon, Jerusalemin, Romeon ja D'Artagnan kanssa. Loput lapsista ovat erinäköisiä. Ehkä juurikin Tainan näköisiä. Jokainen näkee niin omalla tavallaan:)

Vierailija
7411/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo ja Cleo on myös todella samannäköisiä. Yhdessä Leon ja Jennan blogissa Leo näytti tosi paljon Cleolta.

Vierailija
7412/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan Taina pikkuhiljaa lopetella tubettamista. Siltä tuo Sveitsin videon loppu kuullosti.

Vierailija
7413/10856 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä oon myös nähnyt 31.10 seppälän prismassa en tosin koko perhettä vaan pelkästään Jerusalem ja Romeo tuli vastaan sepän ja prisman välisellä käytävällä:) olin just aiemmin sinä päivänä katellu tainan videoita ja tuli ihan yllärinä ku pojat käveli vastaan vanhoissa paikoissa missä ennenkin niihin törmänny :D mut joo tosiaan heidät kyllä jyväskylässä erottaa hyvin ja taitaa melkein kaikki tuntea/tietää jollain tavalla että tuskimpa täällä valehdellaan..

Vierailija
7414/10856 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaakohan Taina pikkuhiljaa lopetella tubettamista. Siltä tuo Sveitsin videon loppu kuullosti.

Ehkä mainokset meni kun tuben uudistuksen takia, ei siis järkeä vlogata?

Vierailija
7415/10856 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siirtyy sitten vuodenvaihteen jälkeen julkaisemaan videoita, joilla hän ja Cleo keikistelevät ja killittävät kameraan pää vinossa. Taina voi taas kommentoida Cleon takapuolta ja muita ominaisuuksia ja tietysti kertoilla fanijoukolleen, kuinka erinomainen äiti ja ihminen hän on. Jotain hän kyllä keksii ettei rahasampo tyrehdy.

Vierailija
7416/10856 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te vas.puoleisen liikenteen ja laivaan ajamisen ihmettelijät koskaan aja missään muualla kuin samoja tuttuja reittejä, in Finland?

Ajetaan. Itse olen ajanut Irlannissakin eikä ollut helppoa! Tiet olivat kapeita ja mutkaisia. Liikenne vasemmanpuoleista, kuljettajan paikka auton oikealla puolella, jolloin vaihteiden vaihtaminen tapahtui vasemmalla kädellä. Oletkos itse kokeillut, in Ireland?

Jos Suomesta lähtiessä ratti on ihan normaalisti vasemmalla ja vaihdekeppi oikean käden puolella niin ei kai ne paikkaa vaihda siinä vaiheessa kun ajetaan Irlantiin....

Kylläpä ratti vaihtaa paikkaa ja vaihtaminen tapahtuu vasemmalla kädellä, jos auton vuokraa Irlannissa......

JOS auton vuokraa Irlannissa. Meinaatko, että jos menee Irlantiin lautalla niin jätetään se oma auto jonnekin satamaan ja lähdetään vuokraamaan autoa.....? Kyllä Irlannissa saa ajaa ihan sillä omallakin autolla vaikka ratti olisi ”meikäläisittäin”.

Vierailija
7417/10856 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siirtyy sitten vuodenvaihteen jälkeen julkaisemaan videoita, joilla hän ja Cleo keikistelevät ja killittävät kameraan pää vinossa. Taina voi taas kommentoida Cleon takapuolta ja muita ominaisuuksia ja tietysti kertoilla fanijoukolleen, kuinka erinomainen äiti ja ihminen hän on. Jotain hän kyllä keksii ettei rahasampo tyrehdy.

😂👍🏻

Todennäköisesti! Shopataan ja mätsätään ja kuvataan ja muikistellaan ja keikistellään. Ja kohderyhmä videoille on..? Tuskin muut äidit ja tyttäret..

Vierailija
7418/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää aikoihin katsonut tainan sisältököyhiä videoita, mutta jos tubettamisen lopettaa niin yksi syy varmasti on, että ausseihin muuttoa tuskin tulee tapahtumaan lähivuosina.

Siitä on nyt niin monta kertaa jauhettu videoillakin että miten rakentavat vieläkin isomman talon sinne. Salli mun nauraa.

Taina on siitä muutosta jo vuosikaudet puhunut ympäri jyväskylää mutta mitään ei ole tapahtunut.

Ymmärrätte varmaan että suomen sosiaalituet on niin hyvät tuon kokoiselle poppoolle ja kahdelle työttömälle aikuiselle, tuskin ausseissa on samanlaista järjestelmää (korjatkaa toki jos olen väärässä), että taloudellisesti ei ole järkeä muuttaa.

Vierailija
7419/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minus raukkaa. Olen tän kuun työttömänä ja viime yönä sit erehdyin perehtymään tähän perheeseen. Tuijottelin aamukuuteen saakka videoita ja lueskelin keskusteluja.

Miten helvetissä tuo muikkeli jaksaa ja on noin hyvännäköinen muutaman tunnin yöunilla? En kestä!

Vierailija
7420/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkäreistähän Taina ei puhunut mitään... ehkä vetää useamman tunnin päikkärit?! :D

Ketju on lukittu.