Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Voihan Cullen-family! Vampyyrit ja ikuisen nuoruuden ihannointi.
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti Jyväskylässä. Käyvät todella usein Seppälän Prismassa. En näe syytä valehdella siitä, että olisin nähnyt. Itse en ymmärrä Tainan epätotuuksia ja harhaanjohtamista ollenkaan.
Uskon. Musta tuntuu että täällä on useampikin nähnyt heitä kommenttien mukaan.
Instan Tarina-osioo pystyy huijaamaan siten, että ottaa vanhasta kuvastaan näyttökuvan tai joku lähettää sulle vanhan videon, jne. Instagram tunnistaa kuvan "uudeksi", kun se on uusi tiedosto.
Vanhojakin kuvia ja videoita pystyy siis lataamaan tarinoihin, mutta ei suoraan, vaan tuolla tavalla säätämällä.
Taina on muutenkin varjellut ja salaillut perheen olinpaikkaa, joten miksi nyt yhtäkkiä laittaisi suoraa videota Alankomaista??
Ei kai muuten, kuin hämätäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli instastorya kun ajoivat matkailuatossa ja Jerusalem editoi. Taina ei muuten ajanut, onko isällä ajokortti? Äsken tuli story, jossa kertoi "travellin again, tonights vlog will be late". Hmm... Onko joku OIKEASTI nähnyt heidät nyt Jyväskylässä, vai uskotteko jonkun anonyymin sanomaan? Voiko joku todistaa heidän olevan suomessa?
Minä olen ymmärtänyt ettei Paul aja näkövammansa vuoksi. Näkövamman vuoksi on ilmeisesti eläkkeellä. Oikea silmä näyttää olevan välillä melkein kiinni kun on lähikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti Jyväskylässä. Käyvät todella usein Seppälän Prismassa. En näe syytä valehdella siitä, että olisin nähnyt. Itse en ymmärrä Tainan epätotuuksia ja harhaanjohtamista ollenkaan.
Uskon. Musta tuntuu että täällä on useampikin nähnyt heitä kommenttien mukaan.
Instan Tarina-osioo pystyy huijaamaan siten, että ottaa vanhasta kuvastaan näyttökuvan tai joku lähettää sulle vanhan videon, jne. Instagram tunnistaa kuvan "uudeksi", kun se on uusi tiedosto.
Vanhojakin kuvia ja videoita pystyy siis lataamaan tarinoihin, mutta ei suoraan, vaan tuolla tavalla säätämällä.Taina on muutenkin varjellut ja salaillut perheen olinpaikkaa, joten miksi nyt yhtäkkiä laittaisi suoraa videota Alankomaista??
Ei kai muuten, kuin hämätäkseen.
Aivan. Ja näitä apureita videon ja kuvien lähettämiseen löytyy sitten ihan oman perheen sisältä useampi. Kyllä on kätevää!
Lisään vielä etten ihan huijaa!
Mä en muistanut!
Instaan on lähiaikoina tullut uutena ominaisuus, että vanhojakin kuvia saa stooreihin. Ja vanhoja videoita.
Mikään ei siis estä lataamasta vaikka miten vanhoja juttuja, vaikka stoorit on alunperin tarkoitettu saman päivän aikana otetuiksi.
Minä voi todistaa heidän olevan Suomessa ostamassa epävegaanisia ostoksia, koska olen ne itse heille myynyt. Olen Seppälän Prismassa töissä :D Aika hauskaa, kun tulin tälle palstalle niin näin tän ketjun, en edes tiennyt moisista "julkkiksista" . Meillä Prismassa sanotaan niitä vaan hihhuliperheeksi, kun joskus käyvät rymyämässä koko perheen voimin ja me työntekijät siivotaan niitten jälkiä todella pitkäään.
Vierailija kirjoitti:
Minä voi todistaa heidän olevan Suomessa ostamassa epävegaanisia ostoksia, koska olen ne itse heille myynyt. Olen Seppälän Prismassa töissä :D Aika hauskaa, kun tulin tälle palstalle niin näin tän ketjun, en edes tiennyt moisista "julkkiksista" . Meillä Prismassa sanotaan niitä vaan hihhuliperheeksi, kun joskus käyvät rymyämässä koko perheen voimin ja me työntekijät siivotaan niitten jälkiä todella pitkäään.
höpöhöpö. Sattuipa nyt sulle niin epäedullisesti, että viestisi luki ihan oikeasti ko. kaupassa työskentelevä ihminen. Enpä ole mitään hihhuliperhe-nimitystä kuullutkaan, saati mistään sotkemisesta. Ja työntekijänä ollut kaupassa todella kauan.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mielenkiintoista tietää, että seuraako alkuperäinen ketjun aloittaja vielä tätä ketjua?Ja olisko ikinä osannut arvata, miten pitkään se tulee elämään ja kuinka paljon kommentteja kertyy..
Seuraan! :D
Ja en todellakaan odottanut että keskustelua asiasta riittää ja tämä ketju olisi täällä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli instastorya kun ajoivat matkailuatossa ja Jerusalem editoi. Taina ei muuten ajanut, onko isällä ajokortti? Äsken tuli story, jossa kertoi "travellin again, tonights vlog will be late". Hmm... Onko joku OIKEASTI nähnyt heidät nyt Jyväskylässä, vai uskotteko jonkun anonyymin sanomaan? Voiko joku todistaa heidän olevan suomessa?
Minä olen ymmärtänyt ettei Paul aja näkövammansa vuoksi. Näkövamman vuoksi on ilmeisesti eläkkeellä. Oikea silmä näyttää olevan välillä melkein kiinni kun on lähikuvassa.
Niinpä. Joten kukahan ajoi, jos kerta ovat vielä reissussa. 😂 Ei ainakaan Paul, eikä Taina, koska hän kuvasi ja Jerusalem istui siinä. Cleo ajoi skodaa aina, eikä Paul voisi tätäkään ajaa jos esim Cleo ajais matkailuautoa. Badumtss!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te vas.puoleisen liikenteen ja laivaan ajamisen ihmettelijät koskaan aja missään muualla kuin samoja tuttuja reittejä, in Finland?
Ajetaan. Itse olen ajanut Irlannissakin eikä ollut helppoa! Tiet olivat kapeita ja mutkaisia. Liikenne vasemmanpuoleista, kuljettajan paikka auton oikealla puolella, jolloin vaihteiden vaihtaminen tapahtui vasemmalla kädellä. Oletkos itse kokeillut, in Ireland?
Jos Suomesta lähtiessä ratti on ihan normaalisti vasemmalla ja vaihdekeppi oikean käden puolella niin ei kai ne paikkaa vaihda siinä vaiheessa kun ajetaan Irlantiin....
Kylläpä ratti vaihtaa paikkaa ja vaihtaminen tapahtuu vasemmalla kädellä, jos auton vuokraa Irlannissa......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä mielenkiintoista tietää, että seuraako alkuperäinen ketjun aloittaja vielä tätä ketjua?Ja olisko ikinä osannut arvata, miten pitkään se tulee elämään ja kuinka paljon kommentteja kertyy..
Ja en todellakaan odottanut että keskustelua asiasta riittää ja tämä ketju olisi täällä edelleen.
Uskok, että tämänkin ketjun seuraajista moni muukin on kuten minä. Seuraa tätä vaikka ei tainan somekanavia seuraisikaan😊
Lagaako vain mulla ig, vai miksi Leon instassa tulee "syötettä ei voitu päivittää". 🤔 Äsken Jenna laittoi tunteellisen tekstin ig storyyn. Sitten menin katsomaan Leon sivua, ei päivittänyt sitä eikä kommentteja näy. Lagaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyselin🙋🏻♀️ Itse bongasin tämän ketjun vasta viime keväänä kun päivisin sairaslomalla katsoin TV:n kautta you tubea ja Tainan kanavan löysin iltapäivälehden lööpin kautta-> googlasin Tainaa ja sitten päädyin lukemaan tätä ketjua. Välillä on mielenkiintoista kommenttia, välillä taas semmoista settiä, ettei viitsi reagoida. Itse en enää ole fani, aluksi ehkä olinkin.
Vierailija kirjoitti:
Lagaako vain mulla ig, vai miksi Leon instassa tulee "syötettä ei voitu päivittää". 🤔 Äsken Jenna laittoi tunteellisen tekstin ig storyyn. Sitten menin katsomaan Leon sivua, ei päivittänyt sitä eikä kommentteja näy. Lagaako?
Mullakin insta hitailee. Leolla näkyy kuavt6ja kolmmentit. Taitaa olla bugi.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jennalla instassa studiokuva. Ymmärränkö oikein, että alkaa mallin hommiin? Kuva antaa sen vaikutelman ja loppulausahdus...
Se, että Licciardot ovat tulleet jo Suomeen Euroopan kiertueelta ja heidät on nähty Jyväskylässä ei tietenkään tarkoita, etteivätkö voisi nyt olla uudestaan ulkomailla. Ehkäpä lähtivät uuteen reissuun tai jopa kohti Australiaa? Sinnekin voi lentää jostain muualta kuin Suomesta ja halvemmalla.
Miten ihmeessä tää ketju on niin pitkä ja suosittu?
Vierailija kirjoitti:
Se, että Licciardot ovat tulleet jo Suomeen Euroopan kiertueelta ja heidät on nähty Jyväskylässä ei tietenkään tarkoita, etteivätkö voisi nyt olla uudestaan ulkomailla. Ehkäpä lähtivät uuteen reissuun tai jopa kohti Australiaa? Sinnekin voi lentää jostain muualta kuin Suomesta ja halvemmalla.
Olisipa hienoa, jos olisi noin ja Taina olisi päättänyt, että somejulkisuus perheen elämästä saa jäädä.
Jerusalemin ja Romeon kuvaama lapsien ruokailuvideo oli hieno
Veikkaisin, että katsoo, jos joka päivä tulee noin 10 kommenttia lisää. Mitä järkeä olisi kommentoida, jos ei tiedä asiasta mitään?