Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
7421/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti noin vähän nuku.

Vierailija
7422/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi, mutta nämä videot ahdistavat tosi paljon minua.

Aluksi olin melko kateellinen. Mutta nyt näiden Vlogausten binge-tuijottelu on kuin katsoisi ahdistavaa kauhufilmiä.

Sitä en tiedä, onko vika minussa vai tuossa Licciardon maailmassa. Tuo äijä vaikuttaa kyl todella monsterilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Mut siis yksin ulkonäkö on aivan helvetin huomiotaherättävän hyvä. Tuo Muija näyttää valehtelematta lastensa siskolta.

Vierailija
7424/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTMD:n keskustelun otsikko. :D

Taina L-T: All dressed in white, teeth too bright

Vierailija
7425/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää aikoihin katsonut tainan sisältököyhiä videoita, mutta jos tubettamisen lopettaa niin yksi syy varmasti on, että ausseihin muuttoa tuskin tulee tapahtumaan lähivuosina.

Siitä on nyt niin monta kertaa jauhettu videoillakin että miten rakentavat vieläkin isomman talon sinne. Salli mun nauraa.

Taina on siitä muutosta jo vuosikaudet puhunut ympäri jyväskylää mutta mitään ei ole tapahtunut.

Ymmärrätte varmaan että suomen sosiaalituet on niin hyvät tuon kokoiselle poppoolle ja kahdelle työttömälle aikuiselle, tuskin ausseissa on samanlaista järjestelmää (korjatkaa toki jos olen väärässä), että taloudellisesti ei ole järkeä muuttaa.

Eikä. 🙈

Sehän ois pannukakku. Toivottavasti edes lapsille on sanottu, että ei me nyt oikeesti muuteta.

Katsojien hämäys ois vielä se ja sama, mutta ei oo oikein lapsille.

Mut tätähän on selitetty ihan ympäriinsä, kun Jennan äitikin sanoi yhdellä Leon videolla mielipiteensä Ausseihin muutolle (ei tykännyt).

Oishan se aikamoinen ruljanssi tolla porukalla. Lentoliputkin maksaa sievosen summan.

Vierailija
7426/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että Licciardot ovat tulleet jo Suomeen Euroopan kiertueelta ja heidät on nähty Jyväskylässä ei tietenkään tarkoita, etteivätkö voisi nyt olla uudestaan ulkomailla. Ehkäpä lähtivät uuteen reissuun tai jopa kohti Australiaa? Sinnekin voi lentää jostain muualta kuin Suomesta ja halvemmalla.

Näkyy kyllä niin usein ja säännöllisesti, että eivät ole ulkomailla. Jyväskylä on pieni paikka ja tämä perhe ei jää huomaamatta :)

Jeps, en kyllä omiakaan havaintojani voi sen enempää todistella, mutta ei mulla nyt niin tylsä elämä ole, että täällä valehtelisin ja kirjoittaisin heidät nähneeni :D Viimeksi lauantaina taas näin Seppälän Prismassa (ja satun itsekin olemaan siellä osastomyyjänä töissä).

Vierailija
7427/10856 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te vas.puoleisen liikenteen ja laivaan ajamisen ihmettelijät koskaan aja missään muualla kuin samoja tuttuja reittejä, in Finland?

Ajetaan. Itse olen ajanut Irlannissakin eikä ollut helppoa! Tiet olivat kapeita ja mutkaisia. Liikenne vasemmanpuoleista, kuljettajan paikka auton oikealla puolella, jolloin vaihteiden vaihtaminen tapahtui vasemmalla kädellä. Oletkos itse kokeillut, in Ireland?

Jos Suomesta lähtiessä ratti on ihan normaalisti vasemmalla ja vaihdekeppi oikean käden puolella niin ei kai ne paikkaa vaihda siinä vaiheessa kun ajetaan Irlantiin....

Kylläpä ratti vaihtaa paikkaa ja vaihtaminen tapahtuu vasemmalla kädellä, jos auton vuokraa Irlannissa......

JOS auton vuokraa Irlannissa. Meinaatko, että jos menee Irlantiin lautalla niin jätetään se oma auto jonnekin satamaan ja lähdetään vuokraamaan autoa.....? Kyllä Irlannissa saa ajaa ihan sillä omallakin autolla vaikka ratti olisi ”meikäläisittäin”.[/quoteKyllähän Irlantiin pääsee muutenkin kuin lautalla, esimerkiksi lentän. Ja jos sieltä vuokraa auton, siinä on ratti oikealla puolella ja jos on käsivaihteinen auto, vaihtaminen tapahtuu vasemmalla kädellä. Ei siellä "meikäläisiä" autoja vuokrata.

Vierailija
7428/10856 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aiemmin että miten Taina on jaksanut reissata noin pienten lasten kanssa, sitten tajusin että isompia ”muista huolta pitäviä” lapsia on tuossa poppoossa ainakin 4. Yhteensä 6 holhoojaa matkassa mukana(Taina, Paul, Jer, Cleo, Ro, D), ja pikkulapsia 4. Ei hassumpaa.( Jos vielä Shakespeare vahtii pienempiä, yhteensä 7 toimeliasta lastenhoitajaa)

Kyllähän tuossa kerkeää tekemään vaikka ja mitä äitikin. Ihan dream team!

Vierailija
7429/10856 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen tän koko keskustelun! Hyvä mä; oon kohta ittekki vloggaaja. Seuraava tavoite on lukee läpi noi enkkukieliset herjat.

On kyllä todella erikoista touhua tällä muijalla.

Vierailija
7430/10856 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kyllä jäänyt vaivaamaan edelleen se Tainan ”onnettomuus” joka hänelle tapahtui minkä takia piti laittaa hampaat uusiksi. Jos joku lapsista olisi kaatunut naamallensa ja hammas lähtenyt niin Taina olisi kyllä aivan varmasti kuvannut kaiken ja pistänyt videon aiheesta tubeen asialla mehustelevan otsikon ja kansikuvan kera. Vrt vaikka Jerusalemin murtunut käsi Ja lasten kaatuilemiset ym. Mutta sitten kun kerran hänelle itselleen käy jotain niin siitä onkin vain pieni sivumaininta videossa vaikka uudet hampaat loistaa kuin Naantalin aurinko. Miksi? Olisi sekin ollut mielenkiintoista kuulla että miten se hampaidenlaitto meni ja mitä oikein tapahtui. Tuleepa mieleen että ehkä mitään onnettomuutta ei ollutkaan ja T vain halusi hammaslaminaatit? Mutta sen myöntäminen olisi ollut liian epäkristillistä ja pröystäilevää heille.

Vierailija
7431/10856 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aikani kuluksi Tainan vanhoja videoita ja ihan säikähdin sitä sen matalaa ja käheää ääntä (mikä on ilmeisesti hänen normaali puheäänensä), kun oli jo niin tottunut siihen "heleään" kimitykseen noilla uudemmill videoilla. Samoin oli kiva nähdä myös Leo pienempien sisarusten kanssa, hän oli kyllä kotona asuessaan yhtä ihana ja osallistuva isoveli kuin Jerusalemkin on. Mietityttää edelleen, että kuinka paljon näkevät enää nykyisin. Toisaalta ymmärrän hyvin, jos Leo haluaa vähän etäisyyttä perheeseen, mutta harmi jos ei enää sisaruksiinsakaan pidä yhteyttä.

Vierailija
7432/10856 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Mut siis yksin ulkonäkö on aivan helvetin huomiotaherättävän hyvä. Tuo Muija näyttää valehtelematta lastensa siskolta.

Botoxia. Muutama vuosi sitten näytti aivan ikäiseltään.

Vierailija
7433/10856 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko taina koskaan kertonut miksi koko perhe pukeutuu valkoisiin paitoihin ja useammalla on rastat? onko joku ideologinen syy taustalla? vaikuttaa aika kontrolloivalta mutsilta...

Vierailija
7434/10856 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko taina koskaan kertonut miksi koko perhe pukeutuu valkoisiin paitoihin ja useammalla on rastat? onko joku ideologinen syy taustalla? vaikuttaa aika kontrolloivalta mutsilta...

Tainan suusta: pyykin pesu on helpompaa, kun kaikilla on samaa väriä. Hän pesee päivittäin pyykkiä, niin valkoiset pysyvät valkoisina.

Perheessä ei (muka) tykätä pitää muita värejä. Hän on ostanut värikkäitä vaatteita, mutta isommilla lapsilla nämä jäävät käyttämättä.

Lasten yksittäis esittelyvideoilla isommat sanoivat Tainan käskyttäessä, että eivät pidä värikkäitä vaatteita, koska ne jäävät pitämättä. Taina oli kirjoittanut valmiiksi mitä kuuluu sanoa, ja lapset sitten toistivat sen.

Voihan tuo olla tottakin, että eivät välitä väreistä, mutta nuo videot eivät lisänneet luottamusta asiaan, että lapset ajattelisivat itse näin.

Vierailija
7435/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just katoin? Minimalistiäiti hankki asuntoautossa asuvalle 11-henkiselle perheelleen kolmisenkymmentä uutta rubiikin kuutiota?! Oonko mä ymmärtänyt minimalismin jotenkin väärin kun oon luullut että siinä pyritään pärjäämään mahdollisimman vähällä?!

Vierailija
7436/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Kai toi tuo jotain shokkiarvoo videolle.

Perus Tainaa ettei missään oo mitään järkee.

Vierailija
7437/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi olla olevinaan minimalismi, kuin kertoa olevansa vähävarainen. Nyt on tubetuloja, mutta ennen oli vain sosiaalitukia.

Jos he olisivat olleet rikkaita, mitään minimalismia ei olisi.

Vierailija
7438/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalisti*

Vierailija
7439/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kyllä jäänyt vaivaamaan edelleen se Tainan ”onnettomuus” joka hänelle tapahtui minkä takia piti laittaa hampaat uusiksi. Jos joku lapsista olisi kaatunut naamallensa ja hammas lähtenyt niin Taina olisi kyllä aivan varmasti kuvannut kaiken ja pistänyt videon aiheesta tubeen asialla mehustelevan otsikon ja kansikuvan kera. Vrt vaikka Jerusalemin murtunut käsi Ja lasten kaatuilemiset ym. Mutta sitten kun kerran hänelle itselleen käy jotain niin siitä onkin vain pieni sivumaininta videossa vaikka uudet hampaat loistaa kuin Naantalin aurinko. Miksi? Olisi sekin ollut mielenkiintoista kuulla että miten se hampaidenlaitto meni ja mitä oikein tapahtui. Tuleepa mieleen että ehkä mitään onnettomuutta ei ollutkaan ja T vain halusi hammaslaminaatit? Mutta sen myöntäminen olisi ollut liian epäkristillistä ja pröystäilevää heille.

Veikkanpa että, mitään onnettomuutta ei ole sattunut. Hampaiden laittaminen on vain kuulunut Tainan ulkonäön kohennussuunnitelmaan. Taina on kuitenkin niin huomionhakuinen, että olisi varmasti laittanut jotain videonpätkää ”onnettomuudesta”. Miksi olisi jättänyt käyttämättä hyvää materiaalia hakea huomiota jollakin shokkiotsikolla? Voihan sitä huonokuntoisista ja haperoista hampaista vaikka lohjeta pala syödessä, ei sen suurempaa äksidenrtiä tarvitse.

Vierailija
7440/10856 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsivideoon piti laittaa oikein erikseen että "first time in 22 years".

Selvästi lukenut keskusteluja. Täällä tai muualla.

Eihän siinä sinällään ole mitään pahaa. Kynsien laitto on tosi yleistä. Mutta kun muuten elävät niin säästellen, niin hassu kontrasti siihen.

Varmana kiva nyt laittaa itteensä, kun on vihdoin rahaa, ja miljoonan raskauden pöhötykset takana.

Kun vaan ei menis överiks.

Onko tää ulkonäön tuunauskin osa sitä mallia, että naisen kuuluu olla mahd naisellinen ja miehen miehekäs. Olla miehelle paras versio itsestään? Paul aina muistaa kehua kuinka hänellä on kaunis vaimo. Muulla ei vissiin oo niin väliä. :D Kun Taina saa toteuttas kaikki mahdolliset päähänpistonsa.

Ketju on lukittu.