Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tainan käheä, teennäinen "haahhahhaha" on muuten aika kammottava. Usein se on vielä tilanteissa, jotka eivät ole ainakaan mun mielestä mitenkään hauskoja tai huvittavia. Äänen käheydestä ja hampaiden kunnosta, sekä ihon kunnosta voisi päätellä yhtä sun toista. Hashtag bulimia
Hyi, en oo ajatellut että se nauru on teennäinen, vaan musta se on just aito, ja siksi niin kamala :D siis kun muuten yrittää puhua niin pehmeästi, mutta toi nauru paljastaa sen todellisen äänen...
Samaa mieltä! Mä aina säikähdän kun kuulen sen käkätyksen :D
Hyvää ja osuvaa analyysia LTK:sta ulkomaisella keskustelupalstalla:
https://ytmommadrama.com/viewtopic.php?f=197&t=13817&sid=ef4bd3bf2d068b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Taina onnistuu olemaan noin nuoren ja samalla kuitenkin lähes meikittömän näköinen?
Näyttää helposti 10 vuotta nuoremmalta.
Tosin instakuvassa, jossa on sairaalassa vastasyntyneen Omegan kanssa, näyttääkin sitten ehkä 10v vanhemmalta lempeältä kukkia myyvältä torikauppiasmummelilta :D
Tekeekö laitetut (näkyviin meikatut kun luonnostaan näkymättömät) kulmakarvat ja ripsari niin ison eron? Ryppyjä en kuitenkaan löydä mistään kuvasta tai videolta, enkä muitakaan ihovirheitä tai naaman roikkumista, saati silmäpusseja.
Onko naama luonnostaan pinkeänä pysyvä vai onko tämä Taina laittanut jotain fyllinkejä? Lopputulos ainakin on hyvin luonnollinen, ottaisin mielellään tiedot ylös omia nelikymppisiä varten!
N25
Luonnollinen? Naamahan näyttää muoviselta ja etenkin kulmakarvojen takia usein myös ylimeikatulta. Tainalla on ainakin microblading ja täyteaineita, mahdollisesti botoxia myös. Eron kyllä huomaa kun katsoo vanhoja kuvia.
Musta Taina on kyllä ihan luonnollisen näköinen. Ainoa mikä vähän vie sitä on platinablondit hiukset mutta muuten minusta luonnollisen kaunis. Eri asia jos käyttäisi paljon meikkiä tai irtoripsiä.
Ei musta Tainan naurussa ole mitään ihmeellistä. Hyvä vaan kun naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Jokin kristinuskon suuntaushan se kuitenkin on mihin uskovat. Miten voi sanoa, että ei ole edes prosentin verran samaa noissa uskonnoissa, kun uskovat kuitenkin Jeesukseen ja lukevat Raamattua?
Vaikka joo, tietenkin näin uniikille perheelle pitää olla oma, uniikki uskontonsa (josta ei sitten kuitenkaan voi kenellekään muulle mitään kertoa). 🙄
Mut toisaalta tiedän kanssa luterilaisiakin jotka korostaa useasti että katolinen kirkko on täysin erilainen ja toisinpäin. Että voi olla ihan seurakunnastakin opittu tapa.
En ymmärrä kommentteja Tainan hampaista, ihan tavalliset ja valkoiset? Joillain nyt on pienemmät hampaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella todella vaikea päästä Suomessa minkäänlaisiin piireihin. Terv. Eräs heidät tunteva (tosin minäkin sain ystävyydestä rukkaset, kun en ihan täysillä hypettänyt heitä)
Mitä, et kai vaan jättänyt palvomatta LT-Kingdomia? :D Vai suvaitsitko peräti sanoa oman eriävän mielipiteesi jostain asiasta?
Instakommenteissahan onkin jo nähty Tainan kärkevät vastaukset, kun joku esittää vaikkapa ihan hyväntahtoisestikin jonkin ihmettelevän kysymyksen tai on eri mieltä Tainan kanssa.
En nyt sentään uskaltanut suoraan arvostella. Kerroin että täällä vauvapalstalla on paljon keskustelua, ja se oli jo Tainan mielestä hirveää, kun olen lukenut tätä keskustelua :D
Sunko mielestä ei olisi hirveää jos susta juoruttaisiin ja pilkattaisiin sua sivutolkulla jossain ketjussa ja sun 'ystävä' myöntäisi lukevansa ketjua hahaa?
Mäkin kyllä heivaisin sellaisen ystävän heti elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella todella vaikea päästä Suomessa minkäänlaisiin piireihin. Terv. Eräs heidät tunteva (tosin minäkin sain ystävyydestä rukkaset, kun en ihan täysillä hypettänyt heitä)
Mitä, et kai vaan jättänyt palvomatta LT-Kingdomia? :D Vai suvaitsitko peräti sanoa oman eriävän mielipiteesi jostain asiasta?
Instakommenteissahan onkin jo nähty Tainan kärkevät vastaukset, kun joku esittää vaikkapa ihan hyväntahtoisestikin jonkin ihmettelevän kysymyksen tai on eri mieltä Tainan kanssa.
En nyt sentään uskaltanut suoraan arvostella. Kerroin että täällä vauvapalstalla on paljon keskustelua, ja se oli jo Tainan mielestä hirveää, kun olen lukenut tätä keskustelua :D
Sunko mielestä ei olisi hirveää jos susta juoruttaisiin ja pilkattaisiin sua sivutolkulla jossain ketjussa ja sun 'ystävä' myöntäisi lukevansa ketjua hahaa?
Mä en. Tiedän, että ystäväni puolustaisivat minua siellä. Kuten minä puolestani heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en. Tiedän, että ystäväni puolustaisivat minua siellä. Kuten minä puolestani heitä.
Tuo kommentoija ei kyllä kuulosta siltä että olisi mitään puolustellut kun nytkin lähinnä pilkkaa. Epäilen että IRL tullut asia myös selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommentoija ei kyllä kuulosta siltä että olisi mitään puolustellut kun nytkin lähinnä pilkkaa. Epäilen että IRL tullut asia myös selväksi.
Ei varmaan ollut mikään ystävä, vaan tuttu vaan. Ei kai Tainalla oikein ole ketään, kun elää niin rutiinielämää ettei siihen mahdu muita. En usko, että kukaan läheinen haluaisi noulle videoille, mutta näiden videoiden aikana luulisi nyt edes kerran maininneen ystävien kanssa vietetystä ajasta/tapaamisesta jotain, jos sellaiata olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ollut mikään ystävä, vaan tuttu vaan. Ei kai Tainalla oikein ole ketään, kun elää niin rutiinielämää ettei siihen mahdu muita. En usko, että kukaan läheinen haluaisi noulle videoille, mutta näiden videoiden aikana luulisi nyt edes kerran maininneen ystävien kanssa vietetystä ajasta/tapaamisesta jotain, jos sellaiata olisi.
Hehän ovat aikuisiällä muuttaneet maailman toiselle puolelle. Siinä helposti katkee ystävyyssuhteet. Aikuisena ei oo enää helppoa löytää tosiystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän ovat aikuisiällä muuttaneet maailman toiselle puolelle. Siinä helposti katkee ystävyyssuhteet. Aikuisena ei oo enää helppoa löytää tosiystäviä.
Asuneet kuitenkin toistakymmentä vuotta. Lisäksi sukuakin on Suomessa. Mutta tietysti silloin se on hankalaa, kun elämä on vain kotona perheen kesken.
Luen ulkosuomalaisten ryhmää ja siellä on paljon keskustelua juuri tuosta, mitä vaatii, jotta löytää ihmissuhteita uudessa maassa. Useimmat löytävät niitä harrastuksista, työstä ja lasten harrastuksista, sekä muosta vanhemmista koulusta.
Tuli vaan tuosta Omegan koko nimestä (Omega Ocean Fox) mieleen, että seuraan somessa kahta australialaisnaista, joista toinen antoi lapselleen nimeksi Fox Ocean ja toisen naisen nimi on Rochelle Fox. Niin onkohan ihan puhdasta sattumaa vai voisiko nuo nimet ja varsinkin Fox juontaa juurensa jotenkin Australiaan? 🤔
Miksi kävelevät lapset eivät nouse pois rattaista rappusten ajaksi? Ovatko oikeasti noin käsiä käytännön asioissa?
Onko kukaan muu huomannut miten ohuet hiukset Tainalla on näissä viimeisimmissä videoissa? Tuli vain mieleen kun on spekuloitu, että hänellä olisi bulimia, voisi liittyä siihen. Muutenkin todella riutunut ulkonäkö.
Jerusalem-parka. Cleo-parka. Joutuvat olemaan varaisänä ja varaäitinä. Ei mitään omaa elämää.
Musta oli jotenkin ärsyttävää, kun joku kerran uteli Instassa, että eikö isommilla lapsilla mene hermot siihen, että on koko ajan oman perheen kanssa yhdessä (6kk matkailuautossa), niin Jerusalem (tai Taina Jerusalemin tililtä :D) vastasi että "that's not an issue for us, I love my siblings" tms. Ihan kuin ne ihmiset, jotka kaipaa yksityisyyttä vaikka erityisherkkyyden takia, ei sit rakastais perhettään. Parempi vastaus olisi ollut vaikka että "mä nyt vaan oon sellanen persoona, etten kaipaa omaa tilaa". Mutta ei, pakko kertoa olevansa jotenkin moraalisesti ylevämpi sisarusrakkaudessa kuin rest of the planet.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut miten ohuet hiukset Tainalla on näissä viimeisimmissä videoissa? Tuli vain mieleen kun on spekuloitu, että hänellä olisi bulimia, voisi liittyä siihen. Muutenkin todella riutunut ulkonäkö.
Näissä matkavideoissa hiusten kunto on kyllä pistänyt silmään. Viron videoissa ajattelin, että ovat vaan unohtaneet pakata hiusharjan/kamman mukaan kun muillakin perheenjäsenillä oli niin takkuisen näköiset kuontalot, mutta siitä eteenpäin erityisesti Tainan tukka on näyttänyt tosi hompsuiselta ja likaiselta. Polkkatukka vois näyttää paljon terveemmältä ja sopia hänelle muutenkin! :)
Tietty imettäminenkin (tosin eiköhän se ole jo lopetettu kun nuorinkin on vissiin jo pian 2) vaikuttaa hiusten kuntoon. Mutta en muutoinkaan pidä Tainan nykyistä olemusta kovin viehättävänä. Liiallinen laihuus ja kasvojen botox-vaikutelma ei oikein vetoa. Toivon mukaan ei noilla #fitmumgoals -jutuillaan vaikuta liioin seuraajiinsa, koska ei tuollainen ole oikeasti tervettä saati kaunista.
Hyi, en oo ajatellut että se nauru on teennäinen, vaan musta se on just aito, ja siksi niin kamala :D siis kun muuten yrittää puhua niin pehmeästi, mutta toi nauru paljastaa sen todellisen äänen...