Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Odotin tuolta pantry haul -videolta paljon, mutta käytännössähän siinä selostettiin ihan samat jutut kuin aiemmassa Prisma-videossa. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardon risteilyvideolla Cleopatra lauloi karaokea. Minusta meni vähän nuotin vierestä.. harmi juttu. Muuten oli ihan hauska video, kannattaa katsoa.
Älä viitsi, kuinka monen olet kuullut laulavan noin hyvin risteilyn karaokessa? Jos lapsien äiti ei miellytä, niin ei tarvitse alkaa moittimaan hänen lapsiaan joistain pikku asioista
Ei vaan päinvastoin, pidän äidistä ja koko perheestä. Tosi symppiksiä vaikka osittain vähän outoja. Minusta vaan harmi, kun lauloi hieman nuotin vierestä, koska kuten edellinen kommentoija kirjoitti, on kyseessä Cleon bravuurikappale. Sen jos minkä luulisi menevän nappiin. Tainan mukaan lapset harjoittelevat paljon ja siksi ihmettelen asiaa. Toki Cleo laulaa paremmin kuin suurin osa ihmisistä mutta valitettavasti pitkälle ei pötkitä, jos on vireongelmia. Joskus kadulla olen kuullut lasten musisoivan ja silloinkin taisi juuri tuota kappaletta laulaa..
Siis lukeeko ne tätä keskustelua?! Leonardolta tulossa video missä on "real taina"
kuvaus kulissien takaa :D just sieltä svenskaristeilyltä!!
Juu siis eilen jo tuli Leolta video, jonka alkukuvassa lukee, "What Taina is like in real life".
Katsoin videon ja eihän siinä mitään uutta tullut. Eikä Taina edes näytetty paljon. :D Ihan oma itsensä oli. Mitä nyt vaihtelua oli se, että joku muu kuvaa häntä.
Taisi olla vaan clickbait taas Leonardolta.
Mielipiteitä glass igloo videosta?
Tämä on muuten aivan ihana perhe, mutta sitä en ymmärrä, että lapsia pelotellaan ja pelolle nauretaan. Afrodite oli sekä peloissaan että hämmentynyt siitä sänkyjutusta ja siitä tuli itsellenikin todella kurja fiilis.
Ennenkin ollut vastaavia juttuja, että lasten rämäpäisyyttä ylistetään ja varovaisuutta tai arkuutta pidetään nössöilynä. Ei vanhempien kuulu käyttäytyä niin, maailma kyllä valitettavasti pitää huolen tästä puolesta. Arkoja lapsia tulee tukea ja rohkaista, niin he ajan myötä vahvistuvat ja ovat valmiimpia kohtaamaan sen, mitä elämä kulloinkin tarjoaa.
Taina on ihana äiti, mutta tämä on se puoli, jota en pysty käsittämään. Tunneherkkyyttä kaipaan lisää. Lapsen pelko on aina aito tunne ja se ei suinkaan vahvista, vaan päin vastoin murentaa perusturvallisuudentunnetta ja luo pohjaa muillekin peloille.
Samoin se, kun King James ei saanut yhtä paljon lahjoja kuin siskonsa... tuli tunne, että pikkumieheltä oikein haetaan surullista ilmettä: "no, there is no more presents for you." Miksi näin? Mitä se viestii pienelle ihmiselle?
Jos tällaiset asiat jäisivät pois, niin täydellinen perhe! <3
Ei vieläkään lisää Q&A-videoita? :(
Täydellinen perhe? Mikä heistä tekee sen täydellisempiä kuin jostain muusta perheestä?
Muutamaa videota olen yrittänyt katsoa kun heitä niin hypetetään mutta en vaan saa kiinni siitä mikä heissä on niin erityistä.
Oon miettinyt ihan täsmälleen samoin tosta pelottelu-jutusta! : O en oo koskaan ymmärtänyt vanhempia jotka harjoittavat tollaista lapsillaan ja naureskelevat päälle. Oon varmaan tyhmä tiukkapipo :D mut en vaan oo koskaan nähnyt mitään hauskaa tollaisessa...
Mutta pitää sanoa yksi kiva positiivinen juttu Tainasta: videolla jossa olivat syöttämässä poroja, porolta oli leikattu sarvet pois (tai irronneet, en tiedä mitä niille tapahtuu?), mun mielestä sarven tungät näytti todella ällöttäviltä :D Mutta Taina keksi hyvin "Hän on niin kaunis! Pinkit koristeet päässään" :D
Miksi he ovat paljain päin ja ilman hanskoja? Kaikki pienetkin? Selvästi tuulee. Taustalla näkyy muita aikuisia täysissä talvikamppeissa.
Ja miten ihmeessä sopivat nukkumaan neljässä sängyssä? Itse ajattelisin, että ehkä poikittain kahdessa sängyssä voisi nukkua (huonosti) neljä henkeä, eli yhteensä 8 hlö neljässä sängyssä. Mutta heitä on 11! Itse olisin kyllä ottanut tarjotut lisävuoteet ja unohtanut lattialla pelattavat lautapelit.
Lisään vielä:
Ai niin, ei he tarvitse kaikille sänkyä, kun Aphrodite on säikytelty varmoihin painajaisuniin ja valvottaa puolta perhettä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten aivan ihana perhe, mutta sitä en ymmärrä, että lapsia pelotellaan ja pelolle nauretaan. Afrodite oli sekä peloissaan että hämmentynyt siitä sänkyjutusta ja siitä tuli itsellenikin todella kurja fiilis.
Ennenkin ollut vastaavia juttuja, että lasten rämäpäisyyttä ylistetään ja varovaisuutta tai arkuutta pidetään nössöilynä. Ei vanhempien kuulu käyttäytyä niin, maailma kyllä valitettavasti pitää huolen tästä puolesta. Arkoja lapsia tulee tukea ja rohkaista, niin he ajan myötä vahvistuvat ja ovat valmiimpia kohtaamaan sen, mitä elämä kulloinkin tarjoaa.
Taina on ihana äiti, mutta tämä on se puoli, jota en pysty käsittämään. Tunneherkkyyttä kaipaan lisää. Lapsen pelko on aina aito tunne ja se ei suinkaan vahvista, vaan päin vastoin murentaa perusturvallisuudentunnetta ja luo pohjaa muillekin peloille.
Samoin se, kun King James ei saanut yhtä paljon lahjoja kuin siskonsa... tuli tunne, että pikkumieheltä oikein haetaan surullista ilmettä: "no, there is no more presents for you." Miksi näin? Mitä se viestii pienelle ihmiselle?
Jos tällaiset asiat jäisivät pois, niin täydellinen perhe! <3
Olen kyllä edelleen sitä mieltä, mitä tuossa yllä kirjoitin, että en pidä pelottelusta ja arkuuden vähättelystä, mutta samalla... jos kenen tahansa meistä perhe-elämää kuvattaisiin, niin kenellä ei olisi mitään moitittavaa? Jokainen perhe, jossa riittää rakkautta lapsille, on täydellinen. Ja samaan aikaan kukaan vanhempi ei ole täydellinen. Jos tässä alettaisiin itse kunkin perhearkea kuvaamaan, niin ei taitaisi täysiä pisteitä ropista kenellekään. Siksikin tämä muiden arvostelu on todella tympeää ja itsekin siihen nyt sorruin. Ja kadun.
Jennan vanhemmat vaikutti mukavilta ja sympaattisen ja maanläheisen oloisilta uudessa Leon videossa :) Ihan tavallisia ihmisiä. Heistä ei ole kovin kivaa, kun Jenna muuttaa kauas Australiaan.
Ajattelin aina, että on pelkkiä puheita vaan Licciardojen muutto Australiaan. Ilmeisesti se on nyt tapahtumassa ja käymässä oikeasti toteen, ei ollutkaan pelkkiä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Jennan vanhemmat vaikutti mukavilta ja sympaattisen ja maanläheisen oloisilta uudessa Leon videossa :) Ihan tavallisia ihmisiä. Heistä ei ole kovin kivaa, kun Jenna muuttaa kauas Australiaan.
Olen samaa mieltä. Yllätyin kuitenkin erityisesti äidin huonosta englannin kielen taidosta,ei hän kuitenkaan mitenkään kovin vanhalta näyttänyt. Ymmärrän, että ei välttämättä osaa vastata englanniksi, mutta kun hän ei edes oikein ymmärtänyt yksinkertaisimpia lauseita englannista suomeksi.
Olipa ihanat ja sydämmelliset vanhemmat <3
Jennakin on mielestäni ihana, herkänoloinen ja kaunis nuori nainen. Olisi ihana löytää hänenkaltainen ystävä.
Jenna ei ole mikään "tekoripsipissis" vaan luonnollisen kaunis, vaikka toki meikkiäkin käyttää.
Jännä että Taina on barbiemaisempi ja "pissismäisempi" kuin tytär ja miniä. Hän haluaa olla nuorekas. Mielestäni on kyllä kaunis, mutta jotenkin huvittavaa, kun äiti yrittää olla kuin teini. Tiedän monia keski-ikää lähestyviä naisia, jotka yrittää olla kovasti kuin nuoret/teinit.
Ties vaikka itsekkin olisin sitten nelikymppisenä tuollainen :D
Toisaalta voisi olla armollinen itselleen, väkisin ei tarvitse olla nuori. Saa näkyä myös ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Yllätyin kuitenkin erityisesti äidin huonosta englannin kielen taidosta,ei hän kuitenkaan mitenkään kovin vanhalta näyttänyt. Ymmärrän, että ei välttämättä osaa vastata englanniksi, mutta kun hän ei edes oikein ymmärtänyt yksinkertaisimpia lauseita englannista suomeksi.
Joillekin kielitaito ei vaan oo tärkeetä joillekin, ja se ruostuu yllättävän nopeesti, jos ei treenaa - varsinkaan puhetta.
Hassua kyllä, kun enkkua on joka paikassa ja ainakin itse luen paljon netistä englanniksi asiaa. Siinähän sitä tulee vahingossakin harjoitusta. Ehkä toiset googlaa aina suomeksi ja käyvät lähinnä Iltasanomien sivuilla?
Jossain Jyväskylässä ei varmaan tarvitse arjessa ikinä muuta kuin suomea.
Luulen että puhuvat normaalisti Leon kanssa suomea.
Älä viitsi, kuinka monen olet kuullut laulavan noin hyvin risteilyn karaokessa? Jos lapsien äiti ei miellytä, niin ei tarvitse alkaa moittimaan hänen lapsiaan joistain pikku asioista