Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
5181/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt joku "thank you for watching" pitäis pystyä sanomaan perässä. Ja ihmettelen kyllä myös Leonardon ja Jennan englannin taitoa, kun eivät tienneet/muistaneet niinkin perussanaa kuin "pronunciation".

Vierailija
5182/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennan äidin sukunimi on Toivola, joten siitäkö tuli Licciardojen sukunimen perään myös Toivola? Kummallinen tapaus ja pahoittelut jos tämä asia on jo puitu tässä keskustelussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikin, että Tainan isän sukunimi on Toivola, kuten Tainakin luultavasti on os. Toivola. Mitä jos he ovatkin oikeasti sukua toisilleen? :D

Vierailija
5184/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan herttainen omanlaisensa perhe, ja toivon heille (kuten kaikille muillekin perheille) tervettä ja onnellista elämää.

Ainoa mikä minua häiritsee heidän perheessä on se, että koko perhe opetetaan elämään yheteiskunnan verorahoilla. Kyllä he nyt varmaan jo tienaavat jotain videoillaan (siis Taina ja Leonardo), mutta entä jos videot eivät olisi menestyneet niin he vain jatkaisivat verorahoilla elämistä?

Tainahan nyt on ennen videoiden tekoa ollut vaan jatkuvasti äitiyslomilla ja kotihoidontuilla, ja sen vielä jotenkin ymmärrän. Mutta kun perheen isäkin on vaan ollut kotona tekemättä töitä, joten todennäköisesti nostanut työttömyyskorvauksia. Ja täten ovat lisäksi varmasti saaneet asumistukea ja jopa toimeentulotukea. Eli kukaan perheestä ei tehnyt töitä, vaan kaikki elivät meidän muiden veronmaksajien piikkiin.

Ja kun Leonardo muutti Jennansa kanssa yhteen, niin tuskin vielä silloin tienasivat elantoaan videoillaan. Ja silloin kumpikaan heistä ei opiskellut tai käynyt missään töissä, eli hyvin todennäköisesti hekin elivät yhteiskunnan tuella pelkästään.

Ja nyt myös Cleopatra taitaa olla valmistunut, mutta ei ole jatkanut opiskeluja tai mennyt töihin vaan hengaa kotonaan kaikki päivät.

Tätä en siis voi ollenkaan ymmärtää enkä edes hyväksyä, että vanhemmat elävät yhteiskunnan tuilla ja myös opettavat lapsensa siihen. Ei puhettakaan että lapset menisivät töihin tai opiskelisivat pidemmälle ja tienaisivat rahansa.

No youtube on nyt heille kuin lottovoitto, ja toisaalta onhan se meidän veronmaksajienkin kannalta parempi että saavat rahansa YouTubesta kuin meidän verorahoista. Eikö muita ole tämä heidän töiden välttely häirinnyt?

Vierailija
5185/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, ostavat näköjää koko kaupan tyhjäksi :DD Osuuskauppa Keskimaa kiittää ja kuittaa! Myöskin ne, jotka halusivat ostaa tuona samainsena päivänä myös noita kikherneitä ja punaisia linssejä, kun Tainan poppoo hamstrasivat kaiken.

Eiköhän se ole kaupan vika, jos ei ole tarpeeksi tuotteita myynnissä :D

Voi sitä silti ajatella toisia, eikä vain itseään. :)

Huoh. Mistäs tiedät vaikka varastossa olisi koko rullakko papuja odottamassa että tää suurperhe tekee myymälän hyllyihin tilaa.

Vierailija
5186/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosiaan, ettei perheen ihmelapset kouluttaudu sen enempää. Jos olisivat vaikka lukiossa ja sitten menisi yliopistoon, siinä olisi kyllä hyvin aihetta videoihin.

Vierailija
5187/10856 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne uskoo samalla tavalla kuin Jehovantodistajat, loppu on lähellä niin miksi paiskia töitä tai kouluttautua ns turhaan? 

Vierailija
5188/10856 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että uskisperheiden lapsia ei yleensä kannusteta menemään yliopistoon, koska siellähän opitaan kyseenalaistamaan ja ajattelemaan itse. Enemmänkin kannustetaan opiskelemaan käytännön ammatteihin, joista on hyötyä yhteisölle, esim. rakennusala.

Vierailija
5189/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet Leonardon uusimman videon? Puhuvat Jennan kanssa tosi kauniisti suhteestaan. Samalla selviää, että Taina ja Paul ovat kieltäneet Leonardoa viettämästä aikaa kahdestaan tyttöjen kanssa nuorena. Onkohan yhtä kova kuri Cleopatralla ja Jerusalemillakin?

Vierailija
5190/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että uskisperheiden lapsia ei yleensä kannusteta menemään yliopistoon, koska siellähän opitaan kyseenalaistamaan ja ajattelemaan itse. Enemmänkin kannustetaan opiskelemaan käytännön ammatteihin, joista on hyötyä yhteisölle, esim. rakennusala.

Tämä ei ole kyllä pitänyt paikkaansa yhdessäkään minun tuntemassani perheessä. Ja olen uskistaustainen eli itsekin elin niissä piireissä ekat 20 vuotta. Ihan on kannustettu opiskelemaan omien mielenkiinnonkohteiden mukaisesti yliopistossa tai missä tahansa.

Vierailija
5191/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kyllä pitänyt paikkaansa yhdessäkään minun tuntemassani perheessä. Ja olen uskistaustainen eli itsekin elin niissä piireissä ekat 20 vuotta. Ihan on kannustettu opiskelemaan omien mielenkiinnonkohteiden mukaisesti yliopistossa tai missä tahansa.

Voitko kertoa mihin suuntaukseen kuulut/kuuluit? Kiinnostaisi tietää, että onko eri uskonlahkoissa tai yhteisöissä eroja tämän asian suhteen.

Vierailija
5192/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pitkästä aikaa videon.Siinä oli pöytä täynnä ruokaostoksia.

Mutta mitä Tainalle oli tapahtunut? Näytti ihan erinäköiseltä kuin vielä viime syksynä😧

Vierailija
5193/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä Tainalle oli tapahtunut? Näytti ihan erinäköiseltä kuin vielä viime syksynä😧

Joku ulkomaalainen oli myös kommentoinut Leonardin uudempiin videoihin Tainan botoxeista ja ulkonäön muokkaamisesta. Tainan omiin videoihinhan ei enää voi kommentoida, joten osa katsojista on varmaan sen takia siirtynyt kommentoimaan Leonardolle.

Vierailija
5194/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ulkomaalainen oli myös kommentoinut Leonardin uudempiin videoihin Tainan botoxeista ja ulkonäön muokkaamisesta. Tainan omiin videoihinhan ei enää voi kommentoida, joten osa katsojista on varmaan sen takia siirtynyt kommentoimaan Leonardolle.

Totta, nyt, kun luin viestisi, niin huulet ne olivat tosi hullun näköiset. Hän oli mielestäni paljon nätimpi ihan tavallisilla huulilla.

Mutta toisaalta, ulkonäköseikkoihin ei pitäisi puuttua, sinällään tämä viestini on vähän kurja.

Vierailija
5195/10856 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nyt, kun luin viestisi, niin huulet ne olivat tosi hullun näköiset. Hän oli mielestäni paljon nätimpi ihan tavallisilla huulilla.

Mutta toisaalta, ulkonäköseikkoihin ei pitäisi puuttua, sinällään tämä viestini on vähän kurja.

Ulkonäkö on yksi juttu, toinen juttu on sitten se minkälaista esimerkkiä näyttää lapsilleen. Mulle on ainakin tullut Tainasta sellainen kuva että hän on tosi ulkonäkökeskeinen ja pyrkii näyttämään mahdollisimman nuorelta. Poseeraa ja meikkaa kuin teini, keikistelee ja muikistelee kameran edessä ja sitten nuo selkeät muutokset kasvoissa muutaman vuoden takaiseen, huh. Toivottavasti lapsista ei kasva yhtä epävarmoja ja ulkonäkökeskeisiä vaan heille rakentuu hyvä itsetunto muiden asioiden kautta.

Vierailija
5196/10856 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon uudessa videossa käsitellään vegaaniudesta luopumista. Taina myös poistanut youtuben biostaan myös sanan "plant-based" (ig:ssä lukee vielä). Onkohan koko perhe luopunut/luopumassa kasvipohjaisesta syömisestä? 

Vierailija
5197/10856 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leon uudessa videossa käsitellään vegaaniudesta luopumista. Taina myös poistanut youtuben biostaan myös sanan "plant-based" (ig:ssä lukee vielä). Onkohan koko perhe luopunut/luopumassa kasvipohjaisesta syömisestä? 

Leonardo sanoo videolla, ettei osaa itse kokata. Taina taas on kertonut, että perheessään opettavat jokaisen lapsen tekemään ruokaa, jotta nämä osaisivat valmistaa hyvää ruokaa itselleen kun muuttavat pois kotoa. Ööh...

Vierailija
5198/10856 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös uskovaisesta perheestä ja kouluttautuminen oli "kielletty". Kävin peruskoulun kotikouluna ja siihen se jäi. Lukiokirjoja ei ostettu, ei sanaakaan siitä että koulutuspolku olisi jatkunut. Sen sijaan vahvaa Raamatun historian, henkilöiden ja uskonkappaleiden tuntemista korostettiin. Kun lähdin seurakunnasta, meninkin lukion jälkeen opiskelemaan teologiaa ja olin jo valmiiksi yllättävän vahvoilla.

Myös tuo että vastakkaista sukupuolta ei saa tavata, on niin tuttua. Meillä esimerkiksi veljien kanssa ei saanut puhua liian pitkää aikaa tai mennä toisen sukupuolen huoneeseen. Luulen kyllä, että tuossakin tarinassa on vähän jätetty kertomatta. Oletettavasti Jenna ja Leo ovat tavanneet vanhempiensa hienovaraisesta kehotuksesta ja salaisista tapaamisistakin on tiedetty, mutta sitä on katsottu vähän läpi sormien vaikkakin huolehdittu ettei mitään tapahdu. Kuulostaa hyvin tutulta... :) Minun perhe laittoi minut hakemaan naapurista leipää ja sitä oli tietenkin antamassa samanikäinen poika, joka kerta. Sitten pojan piti tulla auttamaan pyykinpesukoneen korjauksessa kun olin juuri pyykkiä pesemässä yms.

Vierailija
5199/10856 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

J instastoryssa käden kipsausta...

Vierailija
5200/10856 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös uskovaisesta perheestä ja kouluttautuminen oli "kielletty". Kävin peruskoulun kotikouluna ja siihen se jäi. Lukiokirjoja ei ostettu, ei sanaakaan siitä että koulutuspolku olisi jatkunut. Sen sijaan vahvaa Raamatun historian, henkilöiden ja uskonkappaleiden tuntemista korostettiin. Kun lähdin seurakunnasta, meninkin lukion jälkeen opiskelemaan teologiaa ja olin jo valmiiksi yllättävän vahvoilla.

Myös tuo että vastakkaista sukupuolta ei saa tavata, on niin tuttua. Meillä esimerkiksi veljien kanssa ei saanut puhua liian pitkää aikaa tai mennä toisen sukupuolen huoneeseen. Luulen kyllä, että tuossakin tarinassa on vähän jätetty kertomatta. Oletettavasti Jenna ja Leo ovat tavanneet vanhempiensa hienovaraisesta kehotuksesta ja salaisista tapaamisistakin on tiedetty, mutta sitä on katsottu vähän läpi sormien vaikkakin huolehdittu ettei mitään tapahdu. Kuulostaa hyvin tutulta... :) Minun perhe laittoi minut hakemaan naapurista leipää ja sitä oli tietenkin antamassa samanikäinen poika, joka kerta. Sitten pojan piti tulla auttamaan pyykinpesukoneen korjauksessa kun olin juuri pyykkiä pesemässä yms.

Veljien kanssa ei saanut puhua liian pitkään? Kuulostaa hurjalta. Mihin liikkeeseen kuulut/kuuluit?

Ketju on lukittu.