Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Tytär myy heidän pakua netissä.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Tytär myy heidän pakua netissä.
Jos kyseessä on se harmaa paku, niin sehän oli jo viime vuoden puolella myynnissä.
Mä en löytänyt Cleoo, mutta huomasin, että itse Mamabear myy kans kamaa. Syyksi kirjoitettu se, että muuttavat ulkomaille!
Is it really happening?
Sohvaa, tramppaa, vaunuja yms. myynnissä.
En ala linkittämään ja toivon ettei muutkaan.
Löytäköön ken löytää. Tärkeintä kai tämä info on. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en löytänyt Cleoo, mutta huomasin, että itse Mamabear myy kans kamaa. Syyksi kirjoitettu se, että muuttavat ulkomaille!
Is it really happening?
Sohvaa, tramppaa, vaunuja yms. myynnissä.En ala linkittämään ja toivon ettei muutkaan.
Löytäköön ken löytää. Tärkeintä kai tämä info on. :D
Mikset linkkaa? Etkö halua että Taina saa kamansa myytyä :D ei myynti ilmoitukset oo mitään yksityisiä salaisuuksia vaan varmaan perhe jopa toivoisi että tavarat menisi kaupan. Turhaa itsensä korottamista näkymättömälle jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is it really happening?
Sohvaa, tramppaa, vaunuja yms. myynnissä.En ala linkittämään ja toivon ettei muutkaan.
Löytäköön ken löytää. Tärkeintä kai tämä info on. :DMikset linkkaa? Etkö halua että Taina saa kamansa myytyä :D ei myynti ilmoitukset oo mitään yksityisiä salaisuuksia vaan varmaan perhe jopa toivoisi että tavarat menisi kaupan. Turhaa itsensä korottamista näkymättömälle jalustalle.
On kyllä vaikeeta googlata nimi ja tori.
Onko Taina tolla Sinikka-nimellä Torissa?
Googlasin tori licciardo ja löytyi noi, mutta miksi tosiaan sinikka-nimellä :D
Mulle jäi tosta ostosvideosta vähän outo fiilis. Suomessa tosiaan käydään metsästä hakemassa sienet ja marjat ja tehdään pääosin itse kastikkeet monessa kodissa. Siksi jotenkin olisi toivottaa että ei kertoisi asioita videolla tyyliin "MEIDÄN perhe sitä ja tätä." Nyt jäi jotenkin suomalaiskatsojalle super ylimielinen kuva koko hommasta. Hienoa ja eksoottista varmaan muualla päin maailmaa.
Ja omituista kyllä kun synttäriherkkuja ja muita limujuhlia on näytetty mutta nyt väitettiin ihan muuta.
Vaikka Taina itse korostaa omaa perhettään, lapset silti on todella herttaisia, eikä vaikuta samanlaisilta itsensä korostajilta. Ehkä Taina ei oikein tunne kuuluvan tänne Suomeen tms, niin siksi on tuollainen.
Hyvä, että synttäreillä saa herkkuja. Olisi tylsä elämä, jos ei ikinä saisi mitään herkkuja.
Uusi video piti tulla seitsemältä, sitten kahdeksalta eikä vieläkään näy :(
Miten nuo sai juoksennella tuolla hotellissa miten sattuu ilta-aikaan?
Tainahan on niin native english speaker että. Uusimman videon otsikko "only monday's" kyllä vaan kertoo vähän toista.
Niin ja meneehän ne natiiveillakin usein vähän solmuun eikä äidinkieli ole monenkaan vahvuus, mutta tuolla englannin kielen taidolla ei kannata ehkä vielä unohtaa suomen kieltään.
Missä päin he asuvat nykyään? Ajattelin, että muuttivat pois siitä isosta kivitalosta, mutta ig storyissa oli tänään videoita ko talosta. Ei pysy millään perässä, kun videoita tulee niin epäloogisessa järjestyksessä.
Aluksi luulin että Paul-isä on aina vaan nokosilla mutta näyttää osallistuvan aika hienosti perhe-elämään, tekee ruuatkin. Ärsyttää taas vaan uusimmassa videossa Tainan ylimielinen, "täydellinen" selostus heidän iltarutiineistaan. Miksi pitää puhua tuolla korkealla, hennolla äänellä? Hän sanoi muutaman sanan normaalilla äänellään ja oli paljon miellyttävämpi kuunnella, ihan normaali ääni!
Kirjotin tuon edellisen viestin, mut pakko vielä lisätä että oli kyllä rauhallinen, iloinen iltarutiini, lapset vaikuttivat tyytyväisiltä ja ei mitään ongelmia nukkumaanmenossa.
Ai kamala, kun oli äänet epätasapainossa tuossa "monday's" -videossa. Koitin nyt illalla katsoa ja hirveitä melukohtia pomppasi tuon tuosta. Pakko oli olla volume kovalla, kotta edes jotakin kuuli Tainan (kieltämättä ärsyttävästä) sopotuksesta. Todella huonoa äänenkäsittelyä!
Tuskin lapset musiikinopettajiksi opiskelee, jos on vain kerran viikossa soittotunnit konsalla...
En ymmärrä, miksi feikata elämänsä. Ihmiset pitävät aidosta elämästä, eikä liian feikistä.