Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että onko lapset ikinä maistaneet limsaa/karkkia vai onko heidät aivopesty jollain hölynpölyllä niiden ja eläinkunnan tuotteiden osalta, kun tuntuu Tainalla olevan tollainen saarnaava tyyli. Eihän niitä tietty tarvitse urakalla syöttää, mutta mitäköhän tekevät esim. kaverisynttäreillä, voiko sinne mennä ja otetaanko omat omenalohkot mukaan...?
Olihan niillä esim. uudenvuoden videossa pullokaupalla limsaa, vaikka tällä videolla väitettiin että eivät juo limsoja. Synttärivideoilla on myös aina paljon karkkia ja muita herkkuja. Eli eivät tosiaan syö aina niin terveellisesti kuin mitä Prismavideolla annetaan ymmärtää.
Jos kuitenkin tarkoittivat normaalia arkiruokailua? Nykyään monilla kuluu ihan jokapäiväisenä juomana limua tai vähintäänkin viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti ruokaostosvideolla, miksi käyttivät noita pienempiä ostoskärryjä, kun normaaleja syviäkin oli saatavilla (vilahti videolla muiden asiakkaiden käytössä). Ja huvitti, kun vakuuttivat kierrättävänsä kaiken niin, ettei heillä synny jätettä, ja seuraavaksi ottivat kärryyn kaksi pussia nachoja 😂
Me otetaan aina kaksi pientä kärryä, koska niistä on helpompi nostella tavarat hihnalle kun ei tarvitse kumartua.
Mua huvitti kun Taina käyttäytyi videolla teinimmin kuin perheen teinit. Hyppeli ympäriinsä, muikisteli kameralle ja esitteli kalliita silmälasiostoksiaan, vaikka kyseessä piti olla ruokaostosvideo. Teinit sen sijaan puhuivat järkevästi mitä ruokia ostivat ja mihin tarkoitukseen. Pisteet heille.
Videot olisivat muutenkin parempia ja ne varmaan jaksaisi myös katsoa kerralla, jos ne olisivat kautta linjan johdonmukaisempia. Nyt on mun makuun editoitu mukaan liikaa kaikenlaista sähellystä ja baby spamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että onko lapset ikinä maistaneet limsaa/karkkia vai onko heidät aivopesty jollain hölynpölyllä niiden ja eläinkunnan tuotteiden osalta, kun tuntuu Tainalla olevan tollainen saarnaava tyyli. Eihän niitä tietty tarvitse urakalla syöttää, mutta mitäköhän tekevät esim. kaverisynttäreillä, voiko sinne mennä ja otetaanko omat omenalohkot mukaan...?
Olihan niillä esim. uudenvuoden videossa pullokaupalla limsaa, vaikka tällä videolla väitettiin että eivät juo limsoja. Synttärivideoilla on myös aina paljon karkkia ja muita herkkuja. Eli eivät tosiaan syö aina niin terveellisesti kuin mitä Prismavideolla annetaan ymmärtää.
Jos kuitenkin tarkoittivat normaalia arkiruokailua? Nykyään monilla kuluu ihan jokapäiväisenä juomana limua tai vähintäänkin viikottain.
Jokapäiväisenä juomana limsaa, lapsiperheissä? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla synttärimäärällä (olikos se 5 juhlat jokaiselle?) niitä limu- ja herkkupäiviä on jo joka viikko.
Vähän kyllä pisti silmään se hurskastelu siellä limuhyllyllä että näitä emme juo koskaan, emme koskaan!!
Olisi sanonit vaikka että näitä emme juo koskaan arkena, vain erityisissä tilanteissa. Vaikka niitä synttäreitä onkin melko usein, mutta kuitenkin. Ihan vain heti tuli mieleen se yksikin kattaus missä oli monia pulloja halpismerkin keltaista limua pöydässä......
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä pisti silmään se hurskastelu siellä limuhyllyllä että näitä emme juo koskaan, emme koskaan!!
Olisi sanonit vaikka että näitä emme juo koskaan arkena, vain erityisissä tilanteissa. Vaikka niitä synttäreitä onkin melko usein, mutta kuitenkin. Ihan vain heti tuli mieleen se yksikin kattaus missä oli monia pulloja halpismerkin keltaista limua pöydässä......
Multa oli tosiaan mennyt nuo synttärivideot vähän ohi (pelkkää sähellystä..), mulle tosiaan never tarkoittaa ei koskaan eikä "ei arkena". Ehkä ausseissa ja jenkeissä voi enemmän muotoilla faktoja uuteen muotoon, mutta mua ei tuo faktojen vääntely oikein innosta. Toki parempi sekin kuin jatkuva baby spam.
Hm.. Pienesti kummastuttaa tuo ruokaelämän elitistisyys. "Pasta is our junk food" (vapaasti kauppavideosta lainattuna), mutta kuitenki hamstraavat riisiä, joissa on todistetusti mainitsemisen arvoiset alumiinipitoisuudet. Söisivät sitten edes ohraa tai muita kotimaisia jyviä, olisi ekologisempaakin luulisin.
En ymmärrä muutenkaan, kun epäsuorasti lynkataan muut vaihtoehdot ja omia tuodaan sitäkin prameammin esille. Minulle välittyy kuva, että kaikki on Tainalle mustaa tai valkoista, mutta harmaan eri sävyjä ei ole olemassakaan. Tai sitten olen vain itse perus vaatimaton suomalainen, kun en hänen ajattelumalliaan aina ymmärrä..
kauppavideolla toipttaa etteivät syö prosessoituja ruokia, kuitenkin seuraavalla videolla ruokana on paahtoleipää ja kasvisnakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Hm.. Pienesti kummastuttaa tuo ruokaelämän elitistisyys. "Pasta is our junk food" (vapaasti kauppavideosta lainattuna), mutta kuitenki hamstraavat riisiä, joissa on todistetusti mainitsemisen arvoiset alumiinipitoisuudet. Söisivät sitten edes ohraa tai muita kotimaisia jyviä, olisi ekologisempaakin luulisin.
En ymmärrä muutenkaan, kun epäsuorasti lynkataan muut vaihtoehdot ja omia tuodaan sitäkin prameammin esille. Minulle välittyy kuva, että kaikki on Tainalle mustaa tai valkoista, mutta harmaan eri sävyjä ei ole olemassakaan. Tai sitten olen vain itse perus vaatimaton suomalainen, kun en hänen ajattelumalliaan aina ymmärrä..
Jep, vehnäpasta on kamalaa mutta seitan vehnägluteenista ihan ok, kun se tärkkelys on huuhdeltu pois. Sitten kuitenkin ostetaan maissitärkkelystä jota sujuvasti kutsutaan maissijauhoiksi.
Vierailija kirjoitti:
kauppavideolla toipttaa etteivät syö prosessoituja ruokia, kuitenkin seuraavalla videolla ruokana on paahtoleipää ja kasvisnakkeja?
Oletteko ikinä lukeneet noiden kasvisnakkien tuoteselosteita? Olen ollut 10 vuotta kasvissyöjä, ja prosessoidumpaa kasvistuotetta saa kyllä hakea. No, ehkä se vegaanijuusto päihittää kasvisnakinkin.
Mä en ylipäätään tajua, että miksi pitää ensin antaa ymmärtää ettei syö jotain tiettyä, ja sitten kuitenkin kuvataan video siitä kun syödään just sitä tiettyä. Ihan kuin katsojia pidettäisiin ihan hölmöinä.
Älykkyys ei ehkä ole tuon perheenäidin lahjakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ostavat näköjää koko kaupan tyhjäksi :DD Osuuskauppa Keskimaa kiittää ja kuittaa! Myöskin ne, jotka halusivat ostaa tuona samainsena päivänä myös noita kikherneitä ja punaisia linssejä, kun Tainan poppoo hamstrasivat kaiken.
Eiköhän se ole kaupan vika, jos ei ole tarpeeksi tuotteita myynnissä :D
Voi sitä silti ajatella toisia, eikä vain itseään. :)
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ei ehkä ole tuon perheenäidin lahjakkuus.
tätä on vähän vaikea sanoa,koska hän ei ole antanut itsestään juuri mitään, varsinkin jos vertaa Suomessa suosittuihin vloggaajiin. Mutta ehkäpä se juuri on hänen taktiikka. olla etäinen ja tyyppi johon ei ole helppoa samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole katsonut aikaisempia videoita lasten syntymäpäivistä? Niissä kyllä syövät karkkia ja herkkuja siinä missä muutkin, eivät mitään omenalohkoja.
Kun elää noinkin eristäytynyttä elämää pelkän perheen kesken, on helppo feikata koko elämänsä. Ei heidän kaltaisellaan perheellä ole varaa useamman viikon lomailuun aktiviteetteineen. Eihän heillä ole varaa kunnolla edes ruokkia perhettään. Kaikki vlogiin kuvatut materiaalit on aina kuvattu pienen ajan sisällä ja osa instan kuvista on jopa vuosia vanhoja noin sanottuja parhaita paloja. Tämän perheen somekuviot on täysin irti todellisuudesta ja pelkkää perheen äidin luomaa kiiltokuvaa ja harhaa.
Tytär myy heidän pakua netissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun elää noinkin eristäytynyttä elämää pelkän perheen kesken, on helppo feikata koko elämänsä. Ei heidän kaltaisellaan perheellä ole varaa useamman viikon lomailuun aktiviteetteineen. Eihän heillä ole varaa kunnolla edes ruokkia perhettään. Kaikki vlogiin kuvatut materiaalit on aina kuvattu pienen ajan sisällä ja osa instan kuvista on jopa vuosia vanhoja noin sanottuja parhaita paloja. Tämän perheen somekuviot on täysin irti todellisuudesta ja pelkkää perheen äidin luomaa kiiltokuvaa ja harhaa.
Ai ei oo varaa ruokkia kunnolla perhettään? :/