Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
5021/10856 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit poistettu taas käytöstä kun alkoi tulla negaa..

Vierailija
5022/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainan ja Leon videoiden näyttökerrat ovat tippuneet aika paljon. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LTK:n tähti on selvästi laskussa.

Vierailija
5024/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on semmoista että alun jälkeen tasoittuu ja yksittäisillä massasta erottuvilla on enemmän katseluja.

Esim. Seitan-videolla on paljon katselukertoja.

Vierailija
5025/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainan ja Leon videoiden näyttökerrat ovat tippuneet aika paljon. :D

En ihmettele, en mäkään oo jaksanut käydä niitä katsomassa, tätä keskustelua vilkuilen satunnaisesti, ja täälläkin vain harvakseltaan kommentteja joista suurin osa koskee tylsää sisältöä, ei ole houkutellut menemään katsomaan :D

Vierailija
5026/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa aina päivän parhaat naurut. Jotenkin vähän ihailenkin kommentoijien mielikuvituksen määrää, sillä niin paljon muka luetaan ilmeistä, sanoista ja rivien välistä asioita joita minä en kyllä näe enkä huomaa, vaikka aina olen pitänyt itseäni erittäin mielikuvitusrikkaana ihmisenä. Mistä helkkarista te keksitte näitä näkemyksiä?  

Vierailija
5027/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt käydä katsomassa kaikki videot sen jälkeen, kun saivat mainokset mukaan. Ja näin suosittelen muitakin tekemään niin kauan kuin saamme veroeurot Suomeen. Sillä jos vaihtoehtona on pelkillä yhteiskunnan tuilla loisiva suurperhe, niin tämä yritys saada somen kautta tuloja on liike positiiviseen suuntaan. Ehdottomasti.

Myönnän kyllä, että videot jäävät TYLSYYDEN takua usein pyörimään itsestään.

Vierailija
5028/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa aina päivän parhaat naurut. Jotenkin vähän ihailenkin kommentoijien mielikuvituksen määrää, sillä niin paljon muka luetaan ilmeistä, sanoista ja rivien välistä asioita joita minä en kyllä näe enkä huomaa, vaikka aina olen pitänyt itseäni erittäin mielikuvitusrikkaana ihmisenä. Mistä helkkarista te keksitte näitä näkemyksiä?  

Ihan noista videoista, jotka eivät enempää anna.

Vierailija
5029/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yrittänyt käydä katsomassa kaikki videot sen jälkeen, kun saivat mainokset mukaan. Ja näin suosittelen muitakin tekemään niin kauan kuin saamme veroeurot Suomeen. Sillä jos vaihtoehtona on pelkillä yhteiskunnan tuilla loisiva suurperhe, niin tämä yritys saada somen kautta tuloja on liike positiiviseen suuntaan. Ehdottomasti.

Mitenhän tuo menee. Katson tällä hetkellä Youtubevideotia Saksassa ja täällä pyörii tietysti saksalaiset mainokset. 

Vierailija
5030/10856 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube poisti useista lapsiperhe-vlogeista kaikista videoista kommentointimahdollisuuden ja piilotti kommentit. Ei siis liity Licciardo-Toivola-kanavaan se että kommentteja ei enää näy. Youtube oli saanut valituksia siitä että lapsiperhevideoihin tulee häiriintyneitä kommentteja.

Vierailija
5031/10856 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuo menee. Katson tällä hetkellä Youtubevideotia Saksassa ja täällä pyörii tietysti saksalaiset mainokset. 

Jos asut Suomessa, myös ulkomailta saadut tulot verotetaan.

Usein verot maksetaan myös siihen maahan, josta tuloja on. Silloin Suomen verotuksessa hyvitetään nämä ulkomaille maksetut verot. Yleensä maksettavaa jää silti myös Suomen verottajalle. Vähintäänkin ulkomailta saadut tulot nostavat veroprosenttia, jonka mukaan Suomesta saadut tulot verotetaan.

Vierailija
5032/10856 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut Suomessa, myös ulkomailta saadut tulot verotetaan.

Usein verot maksetaan myös siihen maahan, josta tuloja on. Silloin Suomen verotuksessa hyvitetään nämä ulkomaille maksetut verot. Yleensä maksettavaa jää silti myös Suomen verottajalle. Vähintäänkin ulkomailta saadut tulot nostavat veroprosenttia, jonka mukaan Suomesta saadut tulot verotetaan.

No totta nyt kun mietin tarkemmin. Harmi ettei videoihin ole tullut kiinnostavaa sisältöä, matkailujutut eivät ole erityisen kiinnostavia.Tavallinen elämä ison perheen kanssa ennemin.

Vierailija
5033/10856 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan sitä papukastikkeen ohjetta!!! Hoi Taina!!

Vierailija
5034/10856 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin video oli ihana, kun Paul leipoi siinä lasten kanssa. Vaikuttaa kyllä ihanalta isältä :) <3 Lapset kyllä tykkää leipoa yleensä vanhempien kanssa, kivaa yhteistä puuhaa

Vierailija
5035/10856 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tulla jo seuraava Q&A-video. Edellisestä jo 1,5kk.

Vierailija
5036/10856 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö Leon snäpin? Olivatko Taina perheineen heillä käymässä vai miksi asunto vaikutti niin pieneltä?

Vierailija
5037/10856 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vanhoja snäppejä, kun Omegakin oli niin pieni.

Vierailija
5038/10856 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla vanhoja snäppejä, kun Omegakin oli niin pieni.

Jos olisi muistoista niin siitä olisi ilmoitus yläkulmassa.

Vierailija
5039/10856 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksannut selata, mutta voiko tuonne instaan kommentoida suomeksi? Koska kaikki kommentit on englanniksi. Miksi?

Vierailija
5040/10856 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne kommentoida vaikka kiinaksi, eri asia vastaako Taina muihin kuin englanninkielisiin tai poistaako peräti muun kieliset kommentit. 

Ketju on lukittu.