Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Asuvat edelleen siellä omakotitalossa mikä joskus ollut myynnissä.. autot nähty pihassa ja australia lippu edelleen liehuu siellä eli eivät oo mihinkään muuttaneet.. leonardoa ja jennaa näkee joskus koulussa ruokailemassa ja jerusalem ainakin myös koulua käy.
En ymmärrä miksei Taina lataa videota yksityisenä valmiiksi ja sitten vaan laita julkiseksi siihen aikaan kun lupaa sen tulevan. Aina sama juttu. Onneksi Noralta tuli taas uusi video niin oli jotain kivaa katsottavaa.
Taina oli 2017 vuonna kommentoinut jennan facebookiin että ”you have one more birthday here in finland and there you are off to australia”.. tästä voisi siis päätellä että ovat tänä vuonna aikeissa lähteä australiaan ja jenna&leonardo olisivat tulossa mukaan..? Saa nähdä mitä käy.. innolla odotan myös tätä nyt luvattua q&a videota että kuinka paljon oikeasti kertoo ja mihin kysymyksiin vastaa
Vierailija kirjoitti:
Q&A tänään klo 21!! Jos siis sattuu latautumaan, kun Taina on matkalla Lapissa... Veikatkaapa millaisiin kysymyksiin saadaan vastauksia!
Taina laittanut instaan, että tulee 2pm EST.
Miten tuosta tulkitaan että mikä kellonaika tuo on? Klo 14 brittien aikaa?
2PM EST on suomen aikaa 21.00
2pm est on 7h suomen aikaa jäljessä (eli suomen aikaa 21.00).. on new yorkin aika
Olen seurannut videoita,ihan kivaa katseltavaa.Nyt on tosin pistänyt silmään että pojille, katraan keskiväliltä, annetaan vähemmän huomiota kun joko pikkuväelle tai sitten teineille,Cleolle ja Jerusalemille.
Vaikea kun on monta lasta ja nopeaan tahtiin tulleet,mutta pistää ulkopuolisen silmään.
Mä en ole kateellinen pätkääkään, ihan kamalaa olis :D
Nonni tuli Q&A video. Analysointia tänne kiitos, olen niin huono englannin kielen kanssa, että olisi kiva kuulla teiltä suomennuksia.
Up. Leoltakin tuli uusi video
Muuttavatkohan he oikeasti Ausseihin, ajattelevat että elävät siellä tubetuloilla?
Really vai in Taina's heart?
Kertoo esim että lapsilla on kyllä ystäviä mutta eivät halua kuvata heitä varsinkaan kun kanava on kasvanut. Musta ihan kiva video?
monta kysymystä samasta aiheesta
”my husband and i chance all the nappies” en usko
Päällimmäisenä jäi mieleen että Tainalla on nyt uusi aamurutiini eikä enää herää ennen kolmea 😂
mitähän yrittää saavuttaa tolla että monta videota panttaa keskimmäisten lasten ikää
Oho yllätyin miten vastasi noinkin selvästi ja hyvin kysymyksiin : O
Joo ihan kiva video kyllä!
Minkä ikäisiä lapset ovat? Keskimmäiset?
Luokitellaankohan pistos- ja täyteainehoidot plastiikkakirurgiaksi Tainan mielestä? Sanoi videolla, ettei hänelle ole tehty kauneuleikkauksia, mutta en pääse yli siitä, miten eri näköinen Taina oli KidsSingissä vuosia sitten. Näytti vanhemmalta kuin nyt.
Moneltakohan tuo video tulee?