Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
2861/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tuo talo video saanut näyttäkertoja (kysyntään verraten)

”Vain” 102t. näyttökertaa kun esimerkiksi tuossa sisäleikkipuistossa on 161t. ja rastavideoilla 400-500t.

näyttökertoja* :)

Vierailija
2862/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää Tainassa se, ettei hän ole rehellinen. Jos kerran lapset käyvät ihan tavallista koulua, niin miksi hän väittää pitävänsä kotikoulua?

Myös puheääni ja -tyyli ärsyttävät suunnattomasti. Pienille lapsille on ihan ok joskus puhua lässyttäen, mutta kun koko video on yhtä lässytystä myös isommille lapsille puhuessa, niin eihän sitä jaksa kuunnella! 

Aukot tarinassa pistävät myös miettimään. Millä perhe oikein elää, jos mies on työkyvytön ja Taina kotiäitinä? Miksi perhe muutti Suomeen ja on jäänyt tänne peräti kahdeksaksi vuodeksi, jos he koko ajan haikailevat takaisin Australiaan? Kun he tulivat tänne, lapsia oli vain viisi. Sellaisen katraan kanssa olisi vielä pystynyt palaamaan Ausseihin, kymmenen kanssa on vaikeampaa. Miksi niitä lapsia piti tehdä koko ajan lisää ja lisää, jos mielessä siinsi palaaminen Australiaan? 

Huomauttaisin, että miehen työkyvyttömyys on jonkun palstalaisen kertoma seikka, ei Tainan. Faktatietoa asiasta ei meillä täällä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun kertoma ja noin asia on ainakin ollut. Nyt yllättäen Taina kertoi leikkipuistonvideon kommenteissa että Paul on töissä! En pysty oikein kuvittelemaan mitä se voisi olla, kun ei saa edes autoa ajaa näkövamman vuoksi. Ja suomen kieli hyvin heikkoa. Hmm.

Vierailija
2864/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mun kertoma ja noin asia on ainakin ollut. Nyt yllättäen Taina kertoi leikkipuistonvideon kommenteissa että Paul on töissä! En pysty oikein kuvittelemaan mitä se voisi olla, kun ei saa edes autoa ajaa näkövamman vuoksi. Ja suomen kieli hyvin heikkoa. Hmm.

Niin, kerro vielä miten tämä vahvistaa työkyvyttömyyden faktaksi?

Vierailija
2865/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Vain” 102t. näyttökertaa kun esimerkiksi tuossa sisäleikkipuistossa on 161t. ja rastavideoilla 400-500t.

Senhän ehti moni varmasti näkemään jo ekalla kierroksella. 

Vierailija
2866/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääköhän Taina enää aamu kolmelta kun vaikuttaa menevän nukkumaan vähän myöhään? Vielä 15min sitten tykkäämässä kuvia instagramissa. Jos hän lähtis nyt nukkumaan ja heräisi aamu kolmelta hän saisi vain vähän yli 4 tuntii unta. Eikö hänen tavoite ollu jotain 6 tuntii? 🤔

Vierailija
2867/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vanhempi seuraaja ei jaksa varmaan tätä videota enää avata, koska se on jo toista kertaa siellä. Se poistettiin jo kerran ja nyt Taina latasi sen sinne uudestaan sensuurejen kanssa.

Vierailija
2868/10856 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herääköhän Taina enää aamu kolmelta kun vaikuttaa menevän nukkumaan vähän myöhään? Vielä 15min sitten tykkäämässä kuvia instagramissa. Jos hän lähtis nyt nukkumaan ja heräisi aamu kolmelta hän saisi vain vähän yli 4 tuntii unta. Eikö hänen tavoite ollu jotain 6 tuntii? 🤔

Youtubessa oli Tainan jättämä info, että tän päivän video viivästyy ja Taina lataa sen vasta puolenyön maissa. Jos hän on klo 00 vielä youtubeen latailemassa videoita, niin aika kiire tulee nukkua että kerkeisi tuon 6h nukkua ja herätä vielä kolmelta

Vierailija
2869/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa oli Tainan jättämä info, että tän päivän video viivästyy ja Taina lataa sen vasta puolenyön maissa. Jos hän on klo 00 vielä youtubeen latailemassa videoita, niin aika kiire tulee nukkua että kerkeisi tuon 6h nukkua ja herätä vielä kolmelta

Voi olla että ei aina pysty tai halua noudattaa tiettyä vuorokausirytmiä samalla tavalla kuin kuka tahansa meistä aina silloin tällöin.

Vierailija
2870/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on toiseen kerran ladattu sinne. Oisko siks?!

Vierailija
2871/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa mikä Tainassa niin kauheasti ärsyttää? Täällä on niin vahvoja inhoreaktioita että ihmetyttää.

Itse olen varmaan aivan erilainen ihminen kuin Taina, enkä lataisi lapsestani videoita YouTubeen, silti ihmetyttää ihmisten suunnaton tarve dissata anonyymina.

Ei tääl ketään ärsytä. Nettiin tulee aina ne negatiivisimmat kommentit, kun ne on jotenkin päästettävä ulos. Positiiviset jää sinne omaan päähän. Onhan täällä tosin ollutkin hyvääkin kommenttia jos osaat lukea.

Lisäksi voisit katsoa kaikki videot ja tulla sitten sanomaan mielipiteesi. Erityisesti My morning routine 1, 2 ja 3, Last days of summer (tai jotain, se vesisotavideo) ja Indoor Play Centre 1 ja 2.

Olen katsonut nuo mainitsemasi videot jo aiemmin. Tottakai ymmärrän ettei kaikki voi tykätä, mutta ihmettelinpa vain että miten pieni sisältö tarvitsee omassa elämässä olla, että jaksaa tänne halveksien kirjoitella jostain suurperheen äidistä ja hänen lapsistaan.

Vierailija
2872/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistuisi multa, kun olen niin aamu-uninen. Onneksi vauva on myös ja heräilee vasta 9.30 maissa.

Vierailija
2873/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa mikä Tainassa niin kauheasti ärsyttää? Täällä on niin vahvoja inhoreaktioita että ihmetyttää.

Itse olen varmaan aivan erilainen ihminen kuin Taina, enkä lataisi lapsestani videoita YouTubeen, silti ihmetyttää ihmisten suunnaton tarve dissata anonyymina.

Ei tääl ketään ärsytä. Nettiin tulee aina ne negatiivisimmat kommentit, kun ne on jotenkin päästettävä ulos. Positiiviset jää sinne omaan päähän. Onhan täällä tosin ollutkin hyvääkin kommenttia jos osaat lukea.

Lisäksi voisit katsoa kaikki videot ja tulla sitten sanomaan mielipiteesi. Erityisesti My morning routine 1, 2 ja 3, Last days of summer (tai jotain, se vesisotavideo) ja Indoor Play Centre 1 ja 2.

Olen katsonut nuo mainitsemasi videot jo aiemmin. Tottakai ymmärrän ettei kaikki voi tykätä, mutta ihmettelinpa vain että miten pieni sisältö tarvitsee omassa elämässä olla, että jaksaa tänne halveksien kirjoitella jostain suurperheen äidistä ja hänen lapsistaan.

Kai siihen pieneen sisältöön elämässä juuri haetaan sisältöä kirjoittelemalla pöllöpalstoilla? Ainiin, nythän mekin kirjoitetaan täällä🤔

Vierailija
2874/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina on vastannut ton hide and seek -videon kommenttiboksiin kun joku kysyy mikä tässä versiossa on ero verrattuna siihen poistettuun versioon. Vastaus on, että 2 minuuttia materiaalia on leikattu nyt kokonaan pois. Mitähän siellä oikein oli? Jännä kun aiemmin Taina on vastaillut kommentteihin, että hän ei tiedä miksi se video poistettiin. Mutta kyllähän tuo vähän siihen viittaisi, että on hän tiennyt ja nähnyt itse sen syyn, miksi video poistui. Miten muuten olisi osannut leikata ne kielletyt pätkät pois?

Vierailija
2875/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se sensuroitu juttu olla se sängyn sisään piiloutuminen? Sellainenhan on pahimmillaan hengenvaarallista.

Itse äitinä en uskaltaisi oman lapseni antaa olla sängyn sisässä piilossa noin kuten Taina antoi. No, lapsi on jo iso, mutta silti. Eihän tuollaisesta loukosta omin avuin välttämättä pääse edes pois. Joku vielä tulee nukkumaan patjan päälle eikä tiedä että alla sokkelissa on ihminen...

Vierailija
2876/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu sitä leikattu...

Vierailija
2877/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se sensuroitu juttu olla se sängyn sisään piiloutuminen? Sellainenhan on pahimmillaan hengenvaarallista.

Itse äitinä en uskaltaisi oman lapseni antaa olla sängyn sisässä piilossa noin kuten Taina antoi. No, lapsi on jo iso, mutta silti. Eihän tuollaisesta loukosta omin avuin välttämättä pääse edes pois. Joku vielä tulee nukkumaan patjan päälle eikä tiedä että alla sokkelissa on ihminen...

Toi sänkykohtaus näkyy videolla edelleen. Ja lisäksi kun Jenna oli videolla alimmassa kerroksessa etsimässä, sanoi Taina Cleopatralle, että hän huutaa ylös portaisiin kun Jenna lähtee taas tulemaan ylös makuuhuoneita kohti. Että Jerusalem voi hengailla ja hengitellä vapaasti sängyn ulkopuolella siihen asti. Tuskin siis oli sängyn sisällä kun muutamia hetkiä vaan ja heti kun kamera ja Jenna lähtivät kauemmas, hän pomppasi ylös sieltä onkalosta.

Vierailija
2878/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2879/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul työskentelee kokkina kotikoulussa. Kolme kertaa päivässä tekee ateriat. Eiköhän se ole siinä.

Vierailija
2880/10856 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, niin, Tainan logiikalla heidän ammattinsa ovat varmaankin kokki ja opettaja :D (Vitsi vitsi.)

Olisi kyllä tosi kiinnostavaa kuulla perheen taustasta enemmän, siis että Taina juttelisi ihan aikuisena aikuisille. :) Missä maassa kukakin on syntynyt ja asunut, mikä vaikutti Suomesta lähtöön ja palaamiseen jne jne... Ja ihan omasta elämästäänkin ja vaikka miehen tapaamisesta. Sanoi sillä häävideolla olleensa ennen valokuvaaja ja hääsuunnittelija? Pienenä skeptikkona mietin, että onko tämä taas joku, että on ottanut harrastusmielessä tai puoliammattilaisena kuvia, ja auttanut lähinnä lähipiiriä häiden suunnittelussa? Vai onko hänellä ollut ihan oma yritys, studio, kenties valokuvaajan tutkinto?

Ketju on lukittu.