Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Kummaa kyllä tuo Aphroditen yläosattomuuden blurraaminen, kun aiemmat videot ja instagram täynnä materiaalia hänestä pelkissä vaipoissa. Katsotaan alkaako poistelemaan niitä kuvia. Olisikohan voinut saada jotain kommentteja asiaan liittyen..
Nyt kun Leo on muuttanut pois, niin ehkä Jerusalem on vallannut alakerran? Tai sen pienen aulan lähinnä.
Ja Nefertiti tosiaan muuttanut omaan huoneeseen, kun nyt ei videossa sanottu, että "future room", vai mitä?
Niillä vanhoilla saunavideoilla pomppii noita blurrilaatikoita nyt ihan missä kohdissa sattuu, ilman mitään johdonmukaisuutta. Ja videoita ei ole ladattu sinne uudestaan. Joku Youtuben oma juttu, jos tulee tarpeeksi monta ilmoitusta?
Talon myyntikuvista näki tuon alakerran kokonaisuudessaan, eli pannuhuone ja tekninen tila siellä vaan on.
Youtube poisti Hide and seek -videon, ei siis Taina itse.
Vierailija kirjoitti:
Youtube poisti Hide and seek -videon, ei siis Taina itse.
Täh? Taasko se lähti? Mikähän siinä on vikana että poistuu koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Niillä vanhoilla saunavideoilla pomppii noita blurrilaatikoita nyt ihan missä kohdissa sattuu, ilman mitään johdonmukaisuutta. Ja videoita ei ole ladattu sinne uudestaan. Joku Youtuben oma juttu, jos tulee tarpeeksi monta ilmoitusta?
Ilmeisesti tytön (Aphrodite) ei ole sopivaa olla ilman paitaa, poikien päällä ei laatikoita näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tytön (Aphrodite) ei ole sopivaa olla ilman paitaa, poikien päällä ei laatikoita näkynyt.
Kyllä sekä Shakespeare että D’artagnan oli myös sensuroituja. Videon ihan alussa kun seisovat ulko-oven edessä sekä saunan lauteilla kuvatuissa pätkissä. Tai sitten youtube luulee heitä tytöiksi 😂
Nyt Tainan kannattaisi harkita josko tekisi vielä muutaman lapsen;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e0fda787-ab1c-4764-82ec-b2ca1f5c2836
No kyllä nyt Taina Lizardin kelpaa. Ällöttää kun laittaa lapsiensa elämän tarjolle ja miettii ja taktikoi videoiden sisällöt sellaisiksi, että mammat ympäri maailman ei voi olla klikkailematta ja katsomatta.
Voitteko kertoa mikä Tainassa niin kauheasti ärsyttää? Täällä on niin vahvoja inhoreaktioita että ihmetyttää.
Itse olen varmaan aivan erilainen ihminen kuin Taina, enkä lataisi lapsestani videoita YouTubeen, silti ihmetyttää ihmisten suunnaton tarve dissata anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tainan kannattaisi harkita josko tekisi vielä muutaman lapsen;
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e0fda787-ab1c-4764-82ec-b2ca1f5c2836
Nyt vois olla, että menis sit se heidän suosikkinimi Pinkbutterflytainakin läpi, joka aikaisemmin hylättiin 😂
Vierailija kirjoitti:
No kyllä nyt Taina Lizardin kelpaa. Ällöttää kun laittaa lapsiensa elämän tarjolle ja miettii ja taktikoi videoiden sisällöt sellaisiksi, että mammat ympäri maailman ei voi olla klikkailematta ja katsomatta.
Haha ihan paras, Lizardo-Toivola
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kertoa mikä Tainassa niin kauheasti ärsyttää? Täällä on niin vahvoja inhoreaktioita että ihmetyttää.
Itse olen varmaan aivan erilainen ihminen kuin Taina, enkä lataisi lapsestani videoita YouTubeen, silti ihmetyttää ihmisten suunnaton tarve dissata anonyymina.
Ei tääl ketään ärsytä. Nettiin tulee aina ne negatiivisimmat kommentit, kun ne on jotenkin päästettävä ulos. Positiiviset jää sinne omaan päähän. Onhan täällä tosin ollutkin hyvääkin kommenttia jos osaat lukea.
Lisäksi voisit katsoa kaikki videot ja tulla sitten sanomaan mielipiteesi. Erityisesti My morning routine 1, 2 ja 3, Last days of summer (tai jotain, se vesisotavideo) ja Indoor Play Centre 1 ja 2.
Minua ärsyttää Tainassa se, ettei hän ole rehellinen. Jos kerran lapset käyvät ihan tavallista koulua, niin miksi hän väittää pitävänsä kotikoulua?
Myös puheääni ja -tyyli ärsyttävät suunnattomasti. Pienille lapsille on ihan ok joskus puhua lässyttäen, mutta kun koko video on yhtä lässytystä myös isommille lapsille puhuessa, niin eihän sitä jaksa kuunnella!
Aukot tarinassa pistävät myös miettimään. Millä perhe oikein elää, jos mies on työkyvytön ja Taina kotiäitinä? Miksi perhe muutti Suomeen ja on jäänyt tänne peräti kahdeksaksi vuodeksi, jos he koko ajan haikailevat takaisin Australiaan? Kun he tulivat tänne, lapsia oli vain viisi. Sellaisen katraan kanssa olisi vielä pystynyt palaamaan Ausseihin, kymmenen kanssa on vaikeampaa. Miksi niitä lapsia piti tehdä koko ajan lisää ja lisää, jos mielessä siinsi palaaminen Australiaan?
Sama mieltä edellisen kanssa
Aika vähän tuo talo video saanut näyttäkertoja (kysyntään verraten)
”Vain” 102t. näyttökertaa kun esimerkiksi tuossa sisäleikkipuistossa on 161t. ja rastavideoilla 400-500t.
Nyt kaikki klikkailemaan mainoksia jotta Tainalla olisi varaa muuttamaan australiaan.