Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
2541/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asuvat Suomessa vaiko Austraaliassa?

Vierailija
2542/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asuvat Suomessa vaiko Austraaliassa?

No arvaappa huvikses

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa.

Vierailija
2544/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pari muuttanut Pieksämäelle? Itse asun täällä joten tarkkailen näkyykö heitä

Vierailija
2545/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo myytävä talo ei ole sama kunkku You Tubessa.YouTupessa on tiilitalo ja isompi ja hienompi.

Vierailija
2546/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte myytävästä talosta ja Youtube talosta ovatko sama vaiko mitä ym?

Vierailija
2547/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettaja Mauton mainitsi Tainan kanavan videollaan. Lähinnä ihmetteli nopeasti kasvanutta tilaajamäärää.

Vierailija
2548/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämekossa lentokoneeseen meno kuulostaa minun korvaan lähinnä huomionhaulta.

Ymmärtäisin jos lentäisivät jollain yksityiskoneella, mutta reittilennolla tuntuu kyllä hassulta.

No, jokainen tyylillään.

Vierailija
2549/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D'artagnan on ihanan iloinen poika, hymyilee kun häntä kuvataa😊😊 muutenkin lapset on ihania😊 Kiva seurailla heidän elämää,oli linnataloa tai ei. Toivottavasti täälläkin keskustelu pysyy virkeänä, kiva seurata tätäkin. Pidetää tämä asiallisena.

Vierailija
2550/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennan häämekko ei ollu mahottoman iso, joten ei varmaa kovin hankalaa ollu mennä häämekossa koneesee.

Vierailija
2551/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina on kyllä tosi hoikassa kunnossa kymmenen lapsen äidiksi. Minulla on vain yksi lapsi, mutta vatsa pömpöttää ikävästi, vaikkei ylipainoa olekaan. Ehkäpä minullakin olisi litteä vatsa, jos olisin vegaani.

Vierailija
2552/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphroditellä on häävideolla tuttipullo, vaikka lienee ollut viime kesänä jo 2-vuotias! Meille sanottiin jo 1-vuotisneuvolassa, että tuttipullosta voisi pikkuhiljaa luopua, tosin ei sitä meillä ollutkaan enää siinä vaiheessa käytössä. Videoista saa sen vaikutelman, että lapsilla on tuttipullot käytössä vähän silloin sun tällöin, kun pihallakin pitää olla pullo suussa. Olisi nyt edes nokkamuki!

Vierailija
2553/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo myytävä talo ei ole sama kunkku You Tubessa.YouTupessa on tiilitalo ja isompi ja hienompi.

Se on kyllä sama talo. Molemmat harmaita tiilitaloja Vaajakoskella. Sama sisusta ja samat neliöt. Sama talo.

Vierailija
2554/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina on kyllä tosi hoikassa kunnossa kymmenen lapsen äidiksi. Minulla on vain yksi lapsi, mutta vatsa pömpöttää ikävästi, vaikkei ylipainoa olekaan. Ehkäpä minullakin olisi litteä vatsa, jos olisin vegaani.

Vegaanius ei varsinaisesti tee kenestäkään terveellistä tai hoikkaa. Hyllyt pursuaa vegaanisia herkkuja ja epäterveellisiä ruokia. T. Vegaani

Vierailija
2555/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että korsetin käyttö on suurempi syy kuin vegaanius. Tainalla ei mikään ihan pieni vauvavatsa kuitenkaan ole ollut, joten en usko että vatsa olisi nytkään ihan litteä ilman korsettia.

Vierailija
2556/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se vegaanisuus yksinään auttaa, Taina myös treenaa/jumppaa.

Vierailija
2557/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että korsetin käyttö on suurempi syy kuin vegaanius. Tainalla ei mikään ihan pieni vauvavatsa kuitenkaan ole ollut, joten en usko että vatsa olisi nytkään ihan litteä ilman korsettia.

Saako korsettia käyttää ihan päivittäin? Pitääkö maha ensin jumpata laihaksi ja ylläpitää sitä laihutta sitten korsetilla vai voiko nyörit vaan vetää tappiin vaikka olis millainen pömppis tahansa? Miten se oikein toimii :D

Vierailija
2558/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanius ei varsinaisesti tee kenestäkään terveellistä tai hoikkaa. Hyllyt pursuaa vegaanisia herkkuja ja epäterveellisiä ruokia. T. Vegaani

Ei varmastikaan, jos vetää niitä epäterveellisempiä vaihtoehtoja, mutta jos valmistaa ruuan itse mahdollisimman puhtaista, vegaanisista raaka-aineista niin siinä kyllä pysyy helpommin hoikempana kuin lihaa ja maitotuotteita käyttäessä, kun ei saa yhtä paljon ravintoaineita ja esim. huonoja rasvoja eikä liikaa proteiinia. Itse olen kyllä sekaani, mutta mielelläni syön myös kasvis- ja vegaaniruokaa, jos on tarjolla tai tekee muuten mieli pelkkiä kasviksia niin teen itse jotain.

Vierailija
2559/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako korsettia käyttää ihan päivittäin? Pitääkö maha ensin jumpata laihaksi ja ylläpitää sitä laihutta sitten korsetilla vai voiko nyörit vaan vetää tappiin vaikka olis millainen pömppis tahansa? Miten se oikein toimii :D

Siis eihän Tainakaan kai mitään hard core-korsettia käytä vaan sitä waist traineria, joka on siis sellainen enemmänkin siloittava ja tukeva "alusvaate". Ihan suositeltavakin raskauden ja synnytyksen jälkeen muistuttamaan kroppaa oikeanlaisesta ryhdistä ja auttamaan kudoksia palautumisessa, sekä tietty plussana heti synnytyksen jälkeen nätimpi siluetti.

Vierailija
2560/10856 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän Tainakaan kai mitään hard core-korsettia käytä vaan sitä waist traineria, joka on siis sellainen enemmänkin siloittava ja tukeva "alusvaate". Ihan suositeltavakin raskauden ja synnytyksen jälkeen muistuttamaan kroppaa oikeanlaisesta ryhdistä ja auttamaan kudoksia palautumisessa, sekä tietty plussana heti synnytyksen jälkeen nätimpi siluetti.

Niin ja jos sun pömppis on ihan puhdasta läskiä, eikä johdu huonoista keskivartalon lihaksista niin ei se siitä korsetin käytöllä katoa, mutta huonoihin keskivartalon lihaksiin sillä voi olla jotain positiivisia vaikutuksia, vaikka ensisijaisesti kyllä suosittelen ihan sitä jumppaa, että saat sen oma "lihaskorsetin" kuntoon.

Ketju on lukittu.