Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa työkaverille ( mutta et voi )?

Vierailija
31.10.2018 |

Joskus tekisi mieli karjua, että se oli hitto vie MUN idea. Kuitenkaan en voi alkaa esimiehen edessä kinastelemaan asiasta, vaikka se oikeasti ottaakin päähän toden teolla.

Oikeasti haluaisin sanoa : voitaisiinko tehdä nämä työt kunnolla!!! Ihanaa, kun työpari on todella luova ja keksii aina kaikenlaista. Kuitenkaan mistään ei oikein tule mitään, vaan hirveä kaaos työhuoneessa ja näitä hänen kontakteja ramppaa luonamme pitkin päivää. On luvannut monille ihmisille täysin mahdottomia ja sitten minä joudun niille selittämään ettei se ole oikeasti mahdollista. Ja olen meistä sitten se inhottava tylsimys.

Koska teemme töitä pareittain, eikä hän tavallaan tee mitään vakavaa virhettä, niin yleisen ilmapiirin vuoksi pidän suuni kiinni.

Kiitos kun sain avautua!

Kommentit (434)

Vierailija
341/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani mielenterveydestäsi. Valittamisella ja valittamisella on ero. Jokaisessa työpaikassa varmaan välillä purnataan jostakin, mutta tuo katkera valituksesi päivittäin ja joka ikisestä asiasta menee kaiken normaalin yli. Salaliittoteorioilta kuulostavat epäilyksesi irtisanomisista, yrityksen taloustilanteesta, johdon suunnitelmista ajaa alas yksikkömme yms on välillä jo vähän pelottavaa kuunneltavaa. Jää sairauslomalle ja hanki apua.

Vierailija
342/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole niin korvaamaton kuin luulet! Jos joku ei tee samalla tavalla kuin sinä, se ei ole henkilökohtaista, eikä tee toisesta huonompaa työntekijää. Puhut ilkeästi ja annat palautetta ilkeästi. Minulla on vaikea olo sinun kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole niin korvaamaton kuin luulet! Jos joku ei tee samalla tavalla kuin sinä, se ei ole henkilökohtaista, eikä tee toisesta huonompaa työntekijää. Puhut ilkeästi ja annat palautetta ilkeästi. Minulla on vaikea olo sinun kanssasi.

Pitää ainakin puhua samoin sanoin.

Vierailija
344/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin puhua samoin sanoin.

Ulkoilla ja syödä siihen kellon aikaan kun sanon.

Vierailija
345/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo yli vuoden puhunut siitä kuinka vaihdat paikkaa, koska ärsyttää se ja tuo eli kaikki työntekijät ja pomokin. Miksi et ole aikaisemmin lähtenyt? Uhkaillut vain. Oliko uhkailujen tarkoitus se, ettå asiat olisivat menneet sinun tahtosi mukaan? Pitäisi hiipiä ja olla olematon, niin sua ei ärsyttäisi? Sua ärsytti hymyilevä kiertävä sijainenkin, kun hän aina nauraa niin kova äänisesti.

Vierailija
346/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo yli vuoden puhunut siitä kuinka vaihdat paikkaa, koska ärsyttää se ja tuo eli kaikki työntekijät ja pomokin. Miksi et ole aikaisemmin lähtenyt? Uhkaillut vain. Oliko uhkailujen tarkoitus se, ettå asiat olisivat menneet sinun tahtosi mukaan? Pitäisi hiipiä ja olla olematon, niin sua ei ärsyttäisi? Sua ärsytti hymyilevä kiertävä sijainenkin, kun hän aina nauraa niin kova äänisesti.

Eli hanki apua joka päiväiseen ärsytykseesi ja kiereyteesi. Lapsetkin hätkähtävät, kun saavut paikalle.

Vierailija
347/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole korvaamaton. Et edes sinä itse.

Vierailija
348/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tauolla puhua jostain muusta kuin lapsistasi? Tuntemattomien alaikäisten puuhat eivät kiinnosta ketään.

Vierailija
349/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teams- ja WA-ryhmä, jossa juoruilette ilkeästi uusista työkavereista ja muutamista vanhoistakin, ovat työpaikkakiusaamista ja siksi koko työyhteisö voi huonosti.

Vierailija
350/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Xzhmph! Xccz Trssss! Khkskhskhskkhii." Mutta en voi, koska minua luultaisiin hulluksi ja lähetettäisiin työterveyspsykologille.

Vierailija
351/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaihda alaa. Jossei monen vuoden työkokemuksella selviä alkeellisista perusjutuista niin ehkä pitäs lähteä koittaan jotain muuta.

2. Älä oo niin ilkee ja kukaan ei jaksa enää kuunnella juttuja sun ukosta ja kakaroista. Vähemmän puhetta enemmän töitä. 

3. Millanen ihminen näyttää iloselta ainoastaan sillon ku löytää virheen minkä joku muu on tehny, ja kulkee vielä ilosena kertomassa kaikille? + että oot sikalaiska.

Näitä riittäisi, tässä top 3  😁

Vierailija
352/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jatkuva vihervasemmistoaatteiden tuputtaminen. En ole kanssasi samaa mieltä lähes mistään, vaikka välillä nyökkäilenkin hiljaa ja joskus sanon että aijjaa.

Miksikö en ole tätä sinulle sanonut? Olisikohan siksi, että vaikka kovin esität suvaitsevaista niin et ole sellainen pätkääkään. En vain jaksa alkaa vääntämään asiasta kanssasi.

Minusta ei ole mukavaa esim. toivoa, että Trump olisi päässyt hengestään. Taikka ihmetellä (mukamas ihastella) jokaisen ulkomaalaistaustaisen työntekijän kulttuuria. Tiettyyn rajaan asti ja hyvällä maulla voi kyllä kysyä toisen taustoista, mutta jos lähtökohtaisesti toivotat ihmisen tervetulleeksi ainoastaan ulkomaalaisena, mutta et ihmisenä niin kyllä jossakin mättää. Kyllä juu joku voi tykätä kertoa kaiken elämästään, mutta samalla tavalla toinen voi olla ujompi ja ahdistua jatkuvasta kuulustelustasi.

Minullekin oikein kehuit kuinka hyvä juttu on ottaa ulkomaalaistaustaiset sinun tavallasi huomioon. Yritin siihen sitten vähän antaa omaa mielipidettä, mutta ei kelvannut. Esim. Kun uusi työntekijä haluaa opetella asiat suomeksi ja kysyy minulta neuvoa suomeksi, niin sinä tulet näpäyttämään englannintaidoillasi milloin minkäkin vastauksen. Etkö tajua, että tuo ei auta ketään?

Btw puolisoni ei ole kantasuomalainen, mutta en taida tästäkään mainita sinulle koskaan, sillä vääntäisit tästäkin asiasta jokaisessa mahdollisessa tilanteessa.

Hauskaa on myös se, että naureskelet persuille, mutta yllätys, minä olen sellainen. Vaikka ethän sinä sitäkään uskoisi, kun minähän olen uskoaksesi hyvä ihminen (sehän sitten määritteleekin poliittisen kannan juujuu).

Oikeasti pelkään puhua sinulle. Jos kertoisin oikeat mielipiteeni niin tiedän, että lyttäisit ajatukseni täysin. Voisitko pitää politiikan pois töistä, kun et hyväksy muiden mielipiteitä.

No ehkä sitten viimeisenä työpäivänä teen shokkipaljastuksen, voit sitten arpoa asiaa vuosia.

Vierailija
353/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pukisit sopivat vaatteet töihin, ÄLÄKÄ tule töihin jumppa trikoot  ja jokin Topin kaltainen pusero päällä, todella todella inhottaa nähdä tuollaista asu valintaa

Vierailija
354/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella kanssasi...

Vierailija
355/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin naida kanssasi."

Vierailija
356/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon sua puhevammanen, lukihäiriöinen besservisseri. Aina sun pitää olla suunapäänä aukomassa päätäs joka asiaan. 

Vierailija
357/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Xzhmph! Xccz Trssss! Khkskhskhskkhii." Mutta en voi, koska minua luultaisiin hulluksi ja lähetettäisiin työterveyspsykologille.

Kaikki haluaisivat sanoa tämän mutteivat uskalla, koska luulevat muiden pitävän hulluna.

Vierailija
358/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisin naida kanssasi."

Moukka. Tekninen suorittaja.

Rakastelija on sivistynyt ja huomioonottava. Tarvittaessa hellä ja tarvittaessa raju.

Vierailija
359/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työsi hyvin ja huolellisesti, älä nopeasti. Muilla menee moninkertainen aika sun virheitä korjatessa. 

Vierailija
360/434 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö suu kiinni äläkä maiskuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä