Elokuva joka on hyvä mutta liian ahdistava?
Onko sinulla elokuvia, jotka on tosi hyviä mutta joita et voi katsoa uudestaan koska niissä on jotain niin ahdistavaa tai liian voimakasta? Mulla on muutama. Yksi on Unelmien sielunmessu.
Kommentit (124)
Se. En kestä pellejä. Enkä yliluonnollista. Mutta kait se lajissaan on ihan kelpo pätkä.
Il Postino.
Kertoo Pablo Nerudan postinkantajasta. Se oli surullinen elokuva, mutta kun se pääosan esittäjä kuoli 45 minuuttia elokuvan pääkameran sulkemisen jälkeen. Sydän oli heikko, jokin sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Hachico, itkin silmät päästäni sitä katsoessa enkä tiedä uskallanko enää katsoa. Koiran järkkymätön uskollisuus ja turha odotus koskettivat todella.
Tätä katsoessani itken koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Precious - hyvin ahdistavaa katsottavaa. Kertoo isälleen raskaana olevasta teinitytöstä.
Kamalin kait, että saanut siinä samalla HIV:n.
Kerran sotureita. Uusi Seelantilainen leffa, teki mieli nousta ulvomaan ja itkin niin että hävetti lähteä
leffateatterista.
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että tuo titanic herättää närästystä mammoilla
Se on ahdistava, koska siihen on tehty niin tyhmät juonenkäänteet, ammuskelutakaa-ajoa, kun laiva uppoaa, että eipä sellaist nyt huvita katsoa enää ikinä uudestaan,
Miksi kuitenkin pidät Titanicia hyvänä elokuvana?
Vierailija kirjoitti:
Piano
Liian paha, kun mykältä pianistilta hakataan sormi poikki. Kerran katsoin. Toista kertaa tuskin tulee.
Surullinen ja ahdistava, mutta myös kaunis elokuva. Lopussa on toivoa ja valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hachico, itkin silmät päästäni sitä katsoessa enkä tiedä uskallanko enää katsoa. Koiran järkkymätön uskollisuus ja turha odotus koskettivat todella.
Ja Bim mustakorva :'(
Christiane f
An American crime
Mä kävin lapsena kahdesti äidin kanssa elokuvissa katsomassa Bim mustakorvaa. Molemmilla kerroilla lähdettiin kesken elokuvan pois koska mä itkin puolihysteerisenä. Tokalla kerralla olin sentään jo teini-ikäinen. Koskaan en ole sitä elokuvaa nähnyt loppuun asti.
Schindlerin listan kävin myös äidin kanssa katsomassa leffateatterissa. Sen sentään pystyin katsomaan loppuun asti, mutta leffan jälkeen istuin varmaan 20 minuuttia penkillä leffateatterin edessä ja itkin. Myöhemmin oon katsonut sen kotona pari kertaa ja keskeyttänyt pariin otteeseen että saan parkua rauhassa ennen kuin jatkan.
Hachico teki todella syvän vaikutuksen ja itketti hirveästi. Vielä en ole uskaltanut katsoa uudestaan, mutta mieli tekisi.
Syvälle salattu
8-pallo
Piano
Se karhu elokuva 80- 90 luvun taitteesta
Lasten elokuva Erämaan kutsu missä saksanpaimen rotuinen perheriita siepataan vetokoiraksi Alaskaan ja lopulta elää susien kanssa. Itkin aina lopussa ja välillä jo alussa kun tiesin miten loppuu
Ilmestyskirja, Nyt.
Loistava elokuva, mutta en tule ikinä katsomaan uudestaan. Oon myös vähän kahden vaiheilla, että olenko hyvilläni että näin sen.
Bad Boy Bubby
Sinänsä aika lämmin ja positiivinen elokuva, mutta alku oli tosi ahdistava.
The war zone insestiä
Kerran sotureita nuoren itsemurha raiskauksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyskirja, Nyt.
Loistava elokuva, mutta en tule ikinä katsomaan uudestaan. Oon myös vähän kahden vaiheilla, että olenko hyvilläni että näin sen.
Bad Boy Bubby
Sinänsä aika lämmin ja positiivinen elokuva, mutta alku oli tosi ahdistava.
No voi kettu, oon ihan varma että laitoin tohon pisteen enkä pilkkua.
t. sama
Kauriinmetsästäjät
Alun ja lopun katsoin, keskikohtaa en pystynyt. Lopussa metsästäjä sai kauriin aseensa tähtäimeen - mutta ei ampunutkaan. Ja minä vain itkin.