Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka luvan kanssa panette muitakin

Vierailija
31.10.2018 |

Eli avoimessa suhteessa elävät, kertokaa vähän kokemuksia. Miksi avoin suhde? Oliko alusta asti avoin vai vasta myöhemmin? Minkälaisia sääntöjä teillä on?

Olen seurustellut mieheni kanssa 12 vuotta ja seksi alkaa käydä tylsäksi. Olisi kiva kokeilla muitakin, kun mieheni oli minun ensimmäinen ja seurustelu alkoi jo 15-vuotiaina. Haluan ensin kuulla kokemuksia ennen kuin uskallan ehdottaa. Miten te ehdotitte, että muitakin saa panna/miten teille ehdotettiin? Oliko toinen ensin eri mieltä? Ja tärkein kysymys: Onko suhde kestänyt vai päädyittekö eroon? Tuliko tunteita kolmansia osapuolia kohtaan?

Anteeksi, jos on liikaa kysymyksiä. Kaikkiin ei tarvitse vastata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut suhteessa pitkään ja naimisissakin jo pian 15 vuotta ja sinä aikana on vaimon lisäksi noin 40 muuta seksikumppania.

Meillä se on toiminut hyvin ja koska olimme vaimon kanssa myöskin toistemme ekat kumppanit, niin tietysti kiinnosti millaista se on muiden kanssa ja siitä se alkoi noin 4 vuotta suhteen alusta.

Vaimoni tuskin tietää puuhistani koska harrastan hänenkin kanssaan tarpeeksi seksiä ja käyn vieraissa vain sellaisten naisten kanssa joista olen varma että heillä ei ole vaimon kanssa minkäänlaista kontaktia ja kun tilaisuus on sellainen että ei herätä epäilyksiä. Esim yötä ei ikinä ilman hyvää syytä kannata olla poissa kotoa eikä harrastaa seksiä omalla kotipaikkakunnalla.

Hyvin se toimii kunhan toiminta on tarkkaan harkittua ja suunniteltua ja osaa myös sanoa oikeassa tilanteessa ei. Vaikeaa se tosin joskus on etenkin kun varmaankin vaimon kautta levinnyt hänen ystävilleen ja heidän ystävilleen tieto hyvästä varustelustani (23/16) ja rakastelutaidoistani. Mutta onneksi olen mieleltäni vahva ja en heikolle ihmiselle tätä voisi suositellakaan.

Toivottavasti vinkeistäni oli hyötyä ja onnea etsintään :)

Vierailija
2/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se toimii kunhan toiminta on tarkkaan harkittua ja suunniteltua ja osaa myös sanoa oikeassa tilanteessa ei. Vaikeaa se tosin joskus on etenkin kun varmaankin vaimon kautta levinnyt hänen ystävilleen ja heidän ystävilleen tieto hyvästä varustelustani (23/16) ja rakastelutaidoistani. Mutta onneksi olen mieleltäni vahva

oletpas sinä itserakas! Olisikohan reilua kertoa vaimolle niin voisi hänkin käydä jakamassa omaansa muilla ja saada sitä kokemusta muistakin kuin vain itserakkaasta aviomiehestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pyysi neuvoja avoimeen suhteeseen ja siitä puhumiseen.tuo ensinmäinen ei ole avoin suhde vaan miehellä on itsellään suhteita joita ei kerro vaimolleen.siinä ei ole mitään avointa tai omaa kumppania kunnioittavaa. Meillä on ihan syista sovittu että molemmat saavat käydä muualla kunhan se ei vaikuta meidän yhteiseen seksiin taikka aikaan.toiminut ihan hyvin.

Vierailija
4/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut suhteessa pitkään ja naimisissakin jo pian 15 vuotta ja sinä aikana on vaimon lisäksi noin 40 muuta seksikumppania.

Meillä se on toiminut hyvin ja koska olimme vaimon kanssa myöskin toistemme ekat kumppanit, niin tietysti kiinnosti millaista se on muiden kanssa ja siitä se alkoi noin 4 vuotta suhteen alusta.

Vaimoni tuskin tietää puuhistani koska harrastan hänenkin kanssaan tarpeeksi seksiä ja käyn vieraissa vain sellaisten naisten kanssa joista olen varma että heillä ei ole vaimon kanssa minkäänlaista kontaktia ja kun tilaisuus on sellainen että ei herätä epäilyksiä. Esim yötä ei ikinä ilman hyvää syytä kannata olla poissa kotoa eikä harrastaa seksiä omalla kotipaikkakunnalla.

Hyvin se toimii kunhan toiminta on tarkkaan harkittua ja suunniteltua ja osaa myös sanoa oikeassa tilanteessa ei. Vaikeaa se tosin joskus on etenkin kun varmaankin vaimon kautta levinnyt hänen ystävilleen ja heidän ystävilleen tieto hyvästä varustelustani (23/16) ja rakastelutaidoistani. Mutta onneksi olen mieleltäni vahva ja en heikolle ihmiselle tätä voisi suositellakaan.

Siis sinä petät naistasi? Kysyin avoimesta suhteesta, eli suhteesta, jossa olette sopineet yhdessä, että saa harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Toivottavasti vaimosi saa kuulla touhuistasi ja jättää sinut.

Vierailija
5/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa avoimessa suhteessa. Ensimmäisellä kerralla toimi hyvin, koska olimme kaukosuhteessa n. 600km välimatkalla. Pystyimme tapaamaan vain kerran kuukaudessa viikonlopun ajan, joten sovimme yhdessä että seksiä saa harrastaa muidenkin kanssa. Vuoden jälkeen muutimme yhteen ja lopetimme avoimen suhteen. Erosimme kuitenkin lopulta muista syistä ja tapasin hetken päästä uuden miehen.

Uuden kanssa olimme kaksi vuotta ”normaalissa” suhteessa, jonka jälkeen mies jäi kiinni pettämisestä. Kerroin, että minulle käy avoin suhde, jos saan itsekin harrastaa muiden kanssa seksiä. Tämän toisen miehen kanssa se ei toiminut, koska tuli mustasukkaiseksi minun seksikumppaneista, vaikka itse paneskeli useita naisia. Lopulta erosimme ja hän seurustelee nykyään naisen kanssa, jonka kanssa alunperin minua petti.

Avoin suhde voi toimia, mutta kaikille se ei sovi. Pitää luottaa omaan kumppaniin ja sopia tarkasti säännöt. Hyvä sääntö on se, ettei omaan kotiin tuo seksikumppaneita, eikä yhteisien tuttujen tai kumppanin kavereiden kanssa harrasteta seksiä. Kannattaa rohkeasti ottaa asia puheeksi!

Vierailija
6/12 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyttöystävän kanssa molemmat biseksuaaleja joten sovittiin että saadaan olla myös miesten kanssa, koska kyllähän muna tuntuu paremmalta ku sormet tai dildo. Hyvin on toiminu ja välillä ollaan otettu miehiä mukaan myös kolmenkimppaan.

Vierailija
7/12 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä petät naistasi? Kysyin avoimesta suhteesta, eli suhteesta, jossa olette sopineet yhdessä, että saa harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Toivottavasti vaimosi saa kuulla touhuistasi ja jättää sinut.

Itse en kutsuisi tuota pettämiseksi koska se on hyväksi parisuhteellemme. Ja tässä järjestelyssä ketään ei loukata koska pidän huolen että vaimoni ei tiedä seikkailuistani :)

Vierailija
8/12 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kutsuisi tuota pettämiseksi koska se on hyväksi parisuhteellemme. Ja tässä järjestelyssä ketään ei loukata koska pidän huolen että vaimoni ei tiedä seikkailuistani :)

Kutsu sitä miksi haluat,kun vaimosi ei tiedä se on pettämistä.hyväksi parisuhteelle?tarkoitat hyväksi sinulle.voit kääntää asiaa miten haluat mutta et sinä vaimoasi ajattele tai hänen tai teidän parasta vaan ihan vain itseäsi.ihminen joka arvostaa kumppaniaan nimenomaan ottaa asian puheeksi ja pelaa avoimin kortein ja avointa suhdetta niin että toisella on vapaus päättää haluaako elää toisen ihmisen kanssa jos tämä ei pysty olemaan uskollisesti vain yhden kanssa.mikä sinä olet päättämään tämän asian vaimosi puolesta?hän on naimissa miehen kanssa jonka luultavasti uskoo olevan uskollinen kumppani.totuus onkin aivan muuta.olet pettävä ja laskelmoiva.mahtaisikohan vaimosi haluta olla vielä vaimosi jos tietäisi.luulenpa että tiedät vastauksen ja siksi et pelaa reilua peliä.

Vierailija
9/12 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kihlattuni kanssa kuusi vuotta, josta 1,5v olemme olleet avoimessa suhteessa. Samaan ihmiseen kyllästyy ajan kanssa ja seksistä tulee tylsää. Kaipasimme vaihtelua ja jotain uutta, joten ehdotin avointa suhdetta. Nainen ei ensin lämmennyt ajatukselle, mutta tajusi sen lopulta olevan ainut ratkaisu, jos ero ei ole vaihtoehto.

Meillä on avoimessa suhteessa viisi tärkeää sääntöä:

1. Olemme toisillemme rehellisiä. Jos toinen haluaa kuulla harrastinko eilen seksiä ja kenen kanssa niin vastaan rehellisesti. Olemme kuitenkin todenneet paremmaksi vaihtoehdoksi olla kertomatta seksikumppaneistamme, ellei toinen erikseen kysy. Näin vältymme turhalta mustasukkaisuudelta.

2. Ei seksiä toistemme kavereiden tai perheenjäsenten kanssa. Eli jos tyttöystäväni olisi veljeni kanssa tai minä hänen ystävän kanssa niin se on pettämistä ja ehdottomasti kielletty.

3. Käytämme kondomia muiden seksikumppaneiden kanssa. Vaikka tyttöystäväni syö pillereitä, ja vaikka seksikumppani kertoisi, ettei tauteja ole niin käytämme muiden kanssa aina kondomia.

4. Ei seksiä meidän kotona tai autossa. Eli vaikka toinen olisi työmatkalla tai lomalla kavereiden kanssa niin meidän kotiin ei oteta muita. Me menemme aina toisen osapuolen luokse tai varaamme hotellihuoneen. Myöskään yhteisessä autossa ei harrasteta seksiä.

5. Seksiä harrastetaan ainoastaan yhden kerran saman ihmisen kanssa, ettei kenellekään muodostu romanttisia tunteita. Emme myöskään käy treffeillä tai pidä muuten yhteyttä seksikumppaneihin.

Meillä on avoin suhde toiminut hyvin. Sääntöjä olemme aina noudattaneet ja harrastamme nykyään yhdessäkin enemmän seksiä. Olemme kertoneet avoimesta suhteesta ainoastaan muutamalle kaverille ja uusille seksikumppaneillemme. Minulla on tämän puolentoistavuoden aikana ollut tyttöystävän lisäksi kahdeksan muuta naista, eli ei kuitenkaan joka viikko tai edes kuukausi harrasteta muiden kanssa seksiä.

Tuli vähän pitkä teksti, mutta ainakin sait vastauksen kaikkiin kysymyksiin. Rohkeasti ehdottamaan avointa suhdetta, eikä ole maailmanloppu, vaikka kumppanisi ei aluksi olisikaan samaa mieltä.

M25

Vierailija
10/12 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ”avoin” suhde, mutta mieheni ei siitä tiedä. Panen muitakin, koska omalla on pieni. Minua ei haittaa jos mieheni panee muita kunhan ei jää siitä kiinni. Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

Vierailija
11/12 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ”avoin” suhde, mutta mieheni ei siitä tiedä. Panen muitakin, koska omalla on pieni. Minua ei haittaa jos mieheni panee muita kunhan ei jää siitä kiinni. Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

Hyvät ihmiset:tämä ei ole avointa suhdetta vaan pettämistä!!niillä on vissi ero!

Vierailija
12/12 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki lankeaa tuohon ensimmäisen vastaajan ilmiselvään provoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi