Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katuuko kukaan keski-iässä perheensä jättänyt mies lähtöään?

Vierailija
31.10.2018 |

Ihmettelen suuresti, miten voi kaiken jättää parin vuosikymmenen jälkeen jonkun naikkosen vuoksi.

Kommentit (430)

Vierailija
421/430 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, miten voi kaiken jättää parin vuosikymmenen jälkeen jonkun naikkosen vuoksi.

Miksi ei voisi? Mieti nyt vähän!

Kukaan mies ei halua ryppyistä vaihdevuosiongelmaista akkaa, jos voi saada nuoremman ja kauniimman naisen. Moni nainen alkaa rupsahtaa jo nelikymppisenä, kun taas miehet kukoistaa vielä kuusikymppisinäkin. Kun nainen tulee viiskymppiseksi, häntä lakkaa seksi kiinnostamasta, kun taas miehiä se kiinnostaa hautaan asti.

Eikä miehet jaksa sitä ikuista kiukuttelua  ja komentelua, jota vaihdevuodet vaan pahentaa.

Miehillä on perimässä määrättynä se, että yrittää lisääntyä viimeiseen asti ja ei se onnistu noiden vanhenevien vaimojen kanssa. Nuoret naiset ovat paljon rennompia ja seksiin halukkaampia kuin vanhat ja kiukkuiset kurpat.

Siis mikä joukkoharha miehillä on, kun kuvittelevat kukoistavansa vielä ikäloppuina? Itse en koskaan ole nähnyt hyvännäköistä yli 30-vuotiasta miestä. Komeimmillaan miehet ovat siinä 18-25-vuotiaana.

N27

Mä olen kyllä erimieltä. 18v kundit on vielä lapsia. Mies on parhaimmillaan 26-33-vuotiaana. 26-vuotias näyttää jo mieheltä, 33-vuotias on harvemmin vielä kovin ryppyinen. Valitettavasti miesten vähäisempi ihonhoito yleensä kostautuu about 35-vuotiaana ja otsa alkaa näyttämään vasta kynnetyltä perunapellolta ja hiukset ovat monilla lähteneet. Myös ukkoutumisprosessi on vahvasti käynnissä.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että miehet ei todellakaan kukoista ikäloppuina. Jotkut erikoisyksilöt ovat ihan jees vielä nelikymppisenä, mutta tämä pätee myös naisiin. 55-60-vuotian mies on jo pappa.

Vierailija
422/430 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei halua ryppyistä vaihdevuosiongelmaista akkaa, jos voi saada nuoremman ja kauniimman naisen. Moni nainen alkaa rupsahtaa jo nelikymppisenä, kun taas miehet kukoistaa vielä kuusikymppisinäkin. Kun nainen tulee viiskymppiseksi, häntä lakkaa seksi kiinnostamasta, kun taas miehiä se kiinnostaa hautaan asti.

Eikä miehet jaksa sitä ikuista kiukuttelua  ja komentelua, jota vaihdevuodet vaan pahentaa.

Miehillä on perimässä määrättynä se, että yrittää lisääntyä viimeiseen asti ja ei se onnistu noiden vanhenevien vaimojen kanssa. Nuoret naiset ovat paljon rennompia ja seksiin halukkaampia kuin vanhat ja kiukkuiset kurpat.

Siis mikä joukkoharha miehillä on, kun kuvittelevat kukoistavansa vielä ikäloppuina? Itse en koskaan ole nähnyt hyvännäköistä yli 30-vuotiasta miestä. Komeimmillaan miehet ovat siinä 18-25-vuotiaana.

N27

Mä olen kyllä erimieltä. 18v kundit on vielä lapsia. Mies on parhaimmillaan 26-33-vuotiaana. 26-vuotias näyttää jo mieheltä, 33-vuotias on harvemmin vielä kovin ryppyinen. Valitettavasti miesten vähäisempi ihonhoito yleensä kostautuu about 35-vuotiaana ja otsa alkaa näyttämään vasta kynnetyltä perunapellolta ja hiukset ovat monilla lähteneet. Myös ukkoutumisprosessi on vahvasti käynnissä.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että miehet ei todellakaan kukoista ikäloppuina. Jotkut erikoisyksilöt ovat ihan jees vielä nelikymppisenä, mutta tämä pätee myös naisiin. 55-60-vuotian mies on jo pappa.

Naisissa on vielä se huono puoli, että ne saattavat puljauttaa ne valuvikaiset pikkukääpiöt, ja mies on sitten ikuisesti kusessa. Elinkautinen. Parempi olisi, jos tulisi kuula ja tappaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/430 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Naisissa on vielä se huono puoli, että ne saattavat puljauttaa ne valuvikaiset pikkukääpiöt, ja mies on sitten ikuisesti kusessa. Elinkautinen. Parempi olisi, jos tulisi kuula ja tappaisi.

Kivoja provoja joka ketjuun kopioit tän saman viestin.

Jos pikkukääpiöissä on valuvikaa niin sopii itse katsoa peiliin ja miettiä että puolet rakennuspalikoista tuli sulta.

Vierailija
424/430 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin se vaikeni...

Vierailija
425/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä itsensä pettämistä katua "elämätöntä elämää". Mistä sitä tietäisi, minkälaista se olisi? Yksinäistä nyhjäämistä pubissa? Hyvännäköisen, mutta epävakaan olennon kanssa solmitussa kauheammassakin liitossa?

Vierailija
426/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kadu. Rupsahtaneen ja pahantuulisen vaimon jättäminen oli elämäni paras päätös. Lapset oli silloin jo isoha, nuorinkin 14 ja ei se niitä haitannu. Nyt on naimisissa ihanan, inspiroivan ja seksikkään naisen kanssa ja yritämme yhteistä vaivaa ihan kuin aurinko olisi tullut elämääni. Entinen elämäni oli pelkkää paskaa.

Vierailija
427/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kadu. Rupsahtaneen ja pahantuulisen vaimon jättäminen oli elämäni paras päätös. Lapset oli silloin jo isoha, nuorinkin 14 ja ei se niitä haitannu. Nyt on naimisissa ihanan, inspiroivan ja seksikkään naisen kanssa ja yritämme yhteistä vaivaa ihan kuin aurinko olisi tullut elämääni. Entinen elämäni oli pelkkää paskaa.

"Yhteistä vaivaa", olikos pieni freudilainen lipsahdus siinä? :D Ei muutakun vaivaa ja vaipparallia vaan!

Vierailija
428/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen miesvihatopik tällä kertaa. Kumma kun ei ole vielä poistettu?

Vierailija
429/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylläkin useammin nainen joka jättää miehensä.

Vierailija
430/430 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni teki lapset ensimmäisen vaimonsa kanssa ja sanoi, että muuta ei kadu kuin vaimoaan. Lopulta kyllä katui minuakin :D Taitaa olla eri asia jättää vaimonsa kuin perheensä.