Naiset! Mikä kehon osa viehättää teitä eniten miehessä?
Eli tosiaan, niinkuin otsikossa, mikä kehonosa sytyttää teitä eniten, olettaen, että persoona on kohdillaan. Hauis, niska, vatsa.. jne? Ja jos vastaus on "kunhan on kiltti jne." ei tarvitse laittaa, tässä ei puhuta nyt persoonasta vaan puhtaasti esteettisestä näkökulmasta.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Laila laa kirjoitti:
Paksut sormet, uuuuhh.
Hassua, kun mulle paksut sormet ovat ehdoton turn off. Hyvä vaan, että jokaiselle on omansa, eri ihmisillä on eri maku.
Sama täällä. Totaalinen turn off mulleki ne paksut sormet.
Miehellä täytyy pullottaa housuissa. Paksu lompakko takataskussa ja etupuolella jotain muuta kivaa. Näillä pärjää jo hyvin.
Hartiat, rintakehä, hauikset ja niska. Omalla miehellä.
Inkeri kirjoitti:
Miehellä täytyy pullottaa housuissa. Paksu lompakko takataskussa ja etupuolella jotain muuta kivaa. Näillä pärjää jo hyvin.
T. Lompakko-Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot ja muna
Ja silmät unohtui mainita.
Silmämunat?
Inkeri kirjoitti:
Tässä kysyttiin naisten mielipidettä. Sinä et ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2015-05/28/17/enhanced/…
Moikka tytöt!
Hyi, eipä ole seksiä noissa käsissä. Hyi, puistattaa!
Minä olekin vaativa, mieheni käsivarret on niin ihanat, että niitä silitellessä joskus saan orkun. 🤩 Miehessä(ni) ihanaa on myös jalkoväli, kun hän istuu puvunhousut jalassa. Aaah! 😋 Ylipäätään hyvin leikattu puku on miehen päällä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2015-05/28/17/enhanced/…
Moikka tytöt!
Hyi, eipä ole seksiä noissa käsissä. Hyi, puistattaa!
Minä olekin vaativa, mieheni käsivarret on niin ihanat, että niitä silitellessä joskus saan orkun. 🤩 Miehessä(ni) ihanaa on myös jalkoväli, kun hän istuu puvunhousut jalassa. Aaah! 😋 Ylipäätään hyvin leikattu puku on miehen päällä ihana.
Mitäs tää nyt on. Ensin väitetään ihailtavan vahvoja käsivarsia. Sitten kun tuolla kuvan äijällä on sellaiset, niin naiset sanovat hyi??
leveä lantio, mutta kapeahkot hartiat en halua mitään apinan näköistä hartiakasta miestä
Kädet ja rinta, mielellään karvojen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Silmät ja peppu.
Miehistä ei voi nähdä peppua, koska housut on niin löysät yleisimmin. Ellei sitten houkuta lihaksettomat pakarat, jotka eivät tee mitään muotoa takamukseen, vaikka olis kuinka tiukat housut jalassa.
Miehillä on niin ruma (tasapaksu ja kulmia täynnä) ja kamalan näköinen vartalo, että ihmetyttää, mikä siin houkuttaisi.
Apua siis miten niin?? Itse heteronaisena pidän hyvässä kunnossa olevaa vähän lihaksikasta miehen kroppaa ihan samalla tasolla viehättävänä kun naisen kaunista kroppaa. Vaikka se miehen kroppaa mua kyllä seksuaalisesti viehättää enemmän(naisen siis ei ollenkaan)
Ja vastaus siihen mistä tykkään. Mulla on joku juttu miesten kädeillä, olen nähnyt miehillä käsiä mitkä mua suoraan sanottuna ällöttävät ja siis on käsiä mitkä ovat niin täydellisiä ja ihania että pakko kuvittella miten ne mua koskee. Mutta myöskin rinta, hiukset, silmääääät, oh my god, jos on ihanat syvät silmät. Jalat. Mutta mun oman poikaystävän ihaileminen kyllä on tarpeeks koska hänellä on ihan kaikki kohdallaan.