Naiset! Mikä kehon osa viehättää teitä eniten miehessä?
Eli tosiaan, niinkuin otsikossa, mikä kehonosa sytyttää teitä eniten, olettaen, että persoona on kohdillaan. Hauis, niska, vatsa.. jne? Ja jos vastaus on "kunhan on kiltti jne." ei tarvitse laittaa, tässä ei puhuta nyt persoonasta vaan puhtaasti esteettisestä näkökulmasta.
Kommentit (197)
M kirjoitti:
Kirjoitatte ihan täyttä pas*aa, mulla on duunarin vahvat käsivarret, leveät hartiat, näppärät sormet ja yksikään nainen ei ole ikinä käynyt kuumana niiden takia.
Kerran talvella taksijonossa 3promillen humalassa nappasin jonkun jutun takia jonkun naisen syliin ja olivat ihmeissään miten se on mahdollista, vi*un huutamiseksi sekin meni kun pudotin muijan hankeen.
Etkös sinä juuri kirjoittanut tänne ulinan miten löytäis naisen kun akkakin lähti? Yhä vähemmän ihmetyttää miksi ei löydy. Toivottavasti ei löydy. Toivottavasti sun lapsella on joku positiivinen aikuinen elämässään.
-Miellyttävät kasvot,
-leveät hartiat,
-isohkot, jäntevät kädet: siis kyynärpäistä sormiin, lyhyet sormet ei sytytä,
-vahvat reidet
-alavatsa, alue ennen häpykarvoitusta, ei isoa mahaa
V mallinen selkä ja leveät hartiat
Vierailija kirjoitti:
Solakassa hyväryhtisessä maraton-tyyppisessä kehossa yläselkä/hartiat, jos on hyvä ryhti.
Solakat ns laihat sormet.
Naururypyt silmäkulmissa ja iloinen hymy.
Yheessä miehessä kiinnitin huomiota solakkoihin pohkeisiin, oli tennispelaaja.
Omalla miehellä on näiden lisäksi myös hyvännäköinen leveä ja litteä rintakehä, kun hän makaa selällään.
Makuja on monenlaisia. Maratonarin vartalo ei miellytä. Ei kapeat pohkeet eikä puikula olemus. Eikä ohuet sormet!!
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on syytä olla kateellinen naisille naisten vartalosta, joka on paljon ihastuttavampi. Miehet ei voi tuntee kuin rumuutta vartalostaan.
Kun mä oon nyt ihan rehellinen niin kyllä täytyy sanoa että suurin osa naisten vartaloista ei ole sinne ihastuttavan päin yhtään. Esimerkiksi uimahallissa ehkä 1 % on oikeesti sellaisia hyvässä kunnossa, että mä vaan ihmettelen mikä siinä naisen kropassa on niin ihmeellistä. Ainakin mun mielestä riippumatta sukupuolesta kaunis kroppa on aina kaunis, naisilla sekä miehillä. Mutta sitä löytyy tosi vähän. Ei ylipainoinen eikä mikään huonossa kunnossa oleva naisen kroppa ole ihastuttava.
Kädet kyynerpäästä alaspäin. Kun vaikka nostaa jotain tai kiipeää päälleni niin ne lihakset jännittyy. Se, en tiedä miksi.
Muuten ei lihakset niin nappaa mutta niissä käsissä se jokin.
Peenis. Muulla ei ole niin väliä.
Omassa miehessä miellyttää lempeät silmät, leveä rintakehä ja kädet jotka osaa sekä tehdä voimaa vaativia töitä että taitella origameja.
Eroottisella puolella sitten tiukat pakarat ja sopivalla hetkellä kiristyvät bokserit sekä kiinteät, lihaksikkaat reidet. Ah!
Kaula ja niska. Jotenkin niin intiimi alue.
Silmät, rintakarvat, perse ja peenis.
Vierailija kirjoitti:
Kädet kyynerpäästä alaspäin. Kun vaikka nostaa jotain tai kiipeää päälleni niin ne lihakset jännittyy. Se, en tiedä miksi.
Muuten ei lihakset niin nappaa mutta niissä käsissä se jokin.
Tää just!😍
Miehen kehon osista minua viehättää eniten lompakko.
Tästä pitäis tehä sellanen kyselyaloitus! Kiinnostais tietää mistä naiset tykkää eniten. Itse tykkään selästä ja käsivarsista, miehen perse taas ei oo ikinä kiinnostanu 😂
Silmät! Pieni pilke ja syvä katse sieluun asti ja oon myyty 😍
Uuden tapailukumppanin ihanin ominaisuus (tietysti yleisen viehättävyyden lisäksi) ovat isot ja leveät käsivarret.
Hänellä on myös ns uimarin kroppa, josta en pistä pahakseni. Leveät hartiat mmmmmm... :)
Muna. Siinä vaan on sitä jotain. Mitä isompi, sitä kuumempi.
Ihan ensimmäisenä varmaan katse. Toiseksi kädet, siis ihan kädet, ei hauis, vaan ranteesta alaspäin. Kerran näin todella hyvännäköisen miehen ja olin että wau, mutta kun näin pitkät hoikat sormet, tyssäsi kiinnostus. Outoa mutta totta. En päässyt yli ajatuksesta että ne naismaiset sormet koskisivat minuun, hyyyi.
Käsien pitää olla miehen kädet.