Naiset! Mikä kehon osa viehättää teitä eniten miehessä?
Eli tosiaan, niinkuin otsikossa, mikä kehonosa sytyttää teitä eniten, olettaen, että persoona on kohdillaan. Hauis, niska, vatsa.. jne? Ja jos vastaus on "kunhan on kiltti jne." ei tarvitse laittaa, tässä ei puhuta nyt persoonasta vaan puhtaasti esteettisestä näkökulmasta.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot ja muna
"Muna" keitettynä vai paistettuna, vaiko kokkelina?
Nautin peeniksestä ihan kaikilla tavoilla. Uppopaistettu muna on herkkuani.
Vierailija kirjoitti:
Kädet ja sormet erityisesti. Katselen aina miesten käsiä vaivihkaa ja kuvittelen miltä juuri sen miehen kosketus mahtaisi tuntua...
Kysyin kullalta mitä hän miehessä ensimmäisenä katsoo, kädet ja kasvot.
Jäi kysymättä mikä käsissä viehättää.
Aivot tärkein seuraavaksi kädet.
luulisin et ekana kiinnitän huomiota silmiin ja hymyyn, kasvoihin kai kokonaisuutena.Takaapäin ehkä selkään tai käsivarsiin, joskus ehkä peppuun.
Oman poikaystävän kohdalla tykkään tosi paljon näiden ominaisuuksien lisäksi vähän karvaisesta mahasta, lämpöisestä rinnasta ja jaloista. etenkin kalsarit jalassa kiinteät reidet on ihanat <3 mut hänessäkin ensin huomion kiinnitin silmiin. Pituudella tai munan koolla ei ole mulle mitään väliä. En myös tykkää liian treenatusta ja rasvattomasta kehosta.
Bodaavat miehet jolla on kuutekin sitä massaakin mutta silleen nallekarhumainen olemus ois ehkä se mun "tyyppi". Äiti kuvaiee tämmösiä tyyppejä puutarhatontuiksi XD !
Vierailija kirjoitti:
Mies on fyysisesti aina ruma. Myös heteronaisista. Roikkuvat pallit etc.
Minä komppaan kyllä tätä. Hetero olen vahvasti, ja seksuaalisesti kiinnostunut miehistä, mutta esteettine /visuaalisesti kiinnostava mies ei ole. Ei vaan ole. Mikään osa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä komppaan kyllä tätä. Hetero olen vahvasti, ja seksuaalisesti kiinnostunut miehistä, mutta esteettine /visuaalisesti kiinnostava mies ei ole. Ei vaan ole. Mikään osa miehessä.
Niinpä ja jos puhutaan naisista, aivan kuvottavia heppanaamoja.
missä nyt on valittajat kuinka mies on tässä nyt objekti ja kuinka oksettavaa pelkän ulkonäön miettiminen ja hyihyi yökyök pinnallista ja niin väärin! niikun aina jos miehet miettii mikä naisisessa kiinnittää huomion... huomiona ihan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei taida olla kauheen visuaalisia ihmisiä jotka näin ajattelee... minusta miesvartalossa on paljonkin tosi mielenkiintosia ja komeita esteettisesti kauniitakin piirteitä. Ja olen kuitenkin bi-seksuaali ja pidän myös naisvartaloista. Oletteko kovin seksuaalisia ylipäänsä? jos miehen ulkonäkö on niin etova niin miten pystytte harrastamaan seksiä? silmät kiinni? valot poissa? häh.
Ei mikään miehissä. Hyi helvetti.
Silmiin yleensä tulee aika alkuvaiheessa kiinnitettyä huomio. Kasvot, ryhti, hartiat. Ääni on tärkeä. Mutta kai tärkein on ominaistuoksu. Se ei ensinnäkään saa olla liian vahvan mieshajuveden peittämä. Ja lialle tai hielle ei saa haista. Mutta jos se ominaistuoksu ei kiihota niin peli on menetetty, ei tuu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä.. historia ja taiteilijat on vähän eri mieltä kanssasi. Oletko nähnyt 2000v vanhoja elävistä malleista veistettyjä alastomia patsaita miehistä? Oletko ihan varmasti hetero?
Riippuu miehestä, mutta katse ainakin. Ei siis silmät, vaan katse. Yhdellä reidet ja muutenkin suht lihaksikkaat (ei bodatut) raajat, toisella kasvonpiirteet, kolmannella tapa kävellä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei taida olla kauheen visuaalisia ihmisiä jotka näin ajattelee... minusta miesvartalossa on paljonkin tosi mielenkiintosia ja komeita esteettisesti kauniitakin piirteitä. Ja olen kuitenkin bi-seksuaali ja pidän myös naisvartaloista. Oletteko kovin seksuaalisia ylipäänsä? jos miehen ulkonäkö on niin etova niin miten pystytte harrastamaan seksiä? silmät kiinni? valot poissa? häh.
Keskimäärin miehen ja naisen vartalo ovat aika samannäköisiä varsinkin jos tarkastellaan yksittäisiä ruumiinosia; mistä erottaa esim.miehen ja naisen sormet tai varpaat tai vaikka sääret? Tai selän? Jos ajatellaan, että miehen tai naisen kehossa ei ole mitään kiinnostavaa, herää sitten kysymys, että mikä siinä toisessa sukupuolessa on kiinnostavaa, koska tuskin se voi olla ainakaan yksi niistä monista osista, jotka näyttävät ihan samalta.
Itse ajattelisin, että nämä asiat liittyvät muihin alitajuisiin mielikuviin ja assosiaatioihin, joilla ei ole mitään tekemistä ulkonäön ja anatomian kanssa kuten "women are wonderful" efektiin ja sukupuolirooleihin. Vähän sama juttu on myös aikuisten ja lasten kanssa; aikuisen alastomuus tai koko olemassaolo nähdään paheellisempana asiana kuin viattomana pidetyn lapsen ja naisen nähdään jotenkin edustavan myös tuota viattomuutta eikä tätä asiaa mietitä tapauskohtaisesti, kun taas miehen kohdalla mieheen ei liitetä automaattisesti hyviä ominaisuuksia, vaan joko negatiivisia ominaisuuksia tai jätetään mies kysymysmerkiksi ja päätetään tapauskohtaisesti halutaanko miehen vartaloon ja fyysisyyteen liittää posiitivisia mielikuvia.
Miehen vartalo saattaa muistuttaa ihmisiä raadollisesta aikuisten maailmasta, kun taas naisen vartalon katselu on jonkinlainen turvallinen satama, joka liitetään lapsuuden huolettomuuteen ja myönteisesti miellettyihin luonnonvoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöpuhetta.
https://naqyr37xcg93tizq734pqsx1-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/upl…
Uuuh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä.. historia ja taiteilijat on vähän eri mieltä kanssasi. Oletko nähnyt 2000v vanhoja elävistä malleista veistettyjä alastomia patsaita miehistä? Oletko ihan varmasti hetero?
Ko. taiteilijat ovat olleet 99,99% miehiä ja heistäkin varmasti suurin osa homppeleita....
Karvaiset vitjikset eli vitjapallit, namskis.
Kyllä komea mies on ilo silmälle, huonokuntoinen mies ei sitten olekaan. Alkuperäiseen kysymykseen: hartiat (leveät), käsivarret (jos ovat lihaksikkaat), pituus (ei ole kyllä kehon osa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ko. taiteilijat ovat olleet 99,99% miehiä ja heistäkin varmasti suurin osa homppeleita....
Tämä.
Eikä ole. Mua ainakin kiihottaa mies enemmän kuin nainen. Ja sitäpaitsi roikkuvat pallit on mahtavat kun ne läpsii takaapäin pantessa. Kovassa puutteessa oltuaan ne ovat taas mieletön pakkaus.