Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mikä kehon osa viehättää teitä eniten miehessä?

Vierailija
31.10.2018 |

Eli tosiaan, niinkuin otsikossa, mikä kehonosa sytyttää teitä eniten, olettaen, että persoona on kohdillaan. Hauis, niska, vatsa.. jne? Ja jos vastaus on "kunhan on kiltti jne." ei tarvitse laittaa, tässä ei puhuta nyt persoonasta vaan puhtaasti esteettisestä näkökulmasta.

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit arvata mikä se on :D

Vierailija
182/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly tietysti tärkein, sitten reidet ja käsien herkkyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja kokonaisuus kiinnittää ensin huomion. Muista yksittäisistä asioista miehekkäät vahvat (muttei mitkään megabodatut) käsivarret, suurehkot kämmenet, sormet ja tietynlaiset olkavarret on aika 🤩 Nenä on myös tärkeä. Ei saa olla peruna eikä sellainen josta sataa sisään. Kaikki muu riippuu tyypistä

Vierailija
184/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää. 

Vierailija
185/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa naisissa pysty peppu ja pompahtelevat rinnat kääntävät mun pään aivan varmasti. Uskomatonta.

Vierailija
186/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoilla on eniten merkitystä. Kropassa luonnollisuus ja se ettei edusta mitään ääripäätä kuten lihava, anorektikko tai bodarityyppisen lihaksikas. Jotain siltä väliltä. Ja ääni ja puhetyyli vaikuttaa ihmisen viehättävyyteen vaikka ei ulkoinen seikka olekaan. 

Vierailija
187/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen katse, Kaunnit, mutta miehekkkäät kädet, hitusen housun öalta pilkistävä timmi alavatsa ja alaspäin vihjaavasti johtava karvoitus, vahva leukalinja, linjakkaat ja sopivasti treenatut reidet, miehekkäät kyynärvarret. Nämä yksityiskohtina joihin saatan kiinnittää huomiota, mutta ennen kaikkea kokonaisuus joka yhdistyy upeaan persoonallisuuteen.

Vierailija
188/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hartiat on musta ihanat. Sellaiset hieman treenatut, leveät hartiat on parhaat. <3 Ei mikään steroideilla pumpattu kaappi.

Vierailija
189/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät

ja takamus

Vierailija
190/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä. Se ei erityisesti viehätä, mutta on tärkeää, että millainen se on.

Vierailija
191/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää se kun saan miehelle kasvamaan kyrwän otsaan olemalla hänelle wittumainen. 

Vierailija
192/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voit arvata mikä se on :D

Arvaan käsi,sillä olet niin fistattavan näköinen rakoperse.

Vierailija
193/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla järjestyksessä näin:

silmät; tämä on tärkein. Pitää olla sielu katseessa

sormet (mutta tykkään kuitenkin semmoisita pianistin sormista tai yhtä paljon vahvoista nakkisormista)

Huulet (en tykkää viivahuulista niin paljoa, mutta olen kuitenkin ollut hyvässä suhteessa viivahuulen kanssa muutaman kerran)

Kropasta ei niin väliä; innostun miehekkäästä isämahasta tai ihan vaan tavallisesta kropasta. Ihan narkkilaihasta en tykkää, jos ei ole muuten miehekäs

Vierailija
194/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persreikä

Vierailija
195/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen leveät hartiat, ei bodaajaa. Litteä vatsa. Ei liian paksut jalat. Ei liian isoa takapuolta. Hyvä ryhti. Hyvät kasvot. Hyvä iho. Tanakkka kalusto. Mutta mikään ei auta ilman siisteyttä, hyviä käytöstapoja ja hyvää sydäntä. Äly toivottavaa.

Vierailija
196/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, joissa ulkonevat olkapäät.. Pullohartioita näkee paljon ihan voimannostajillakin, joilla varmasti on lihasmassaa. Mutta minä olen heikkona, jos miehellä on selkeästi erottuvat olkapäät ja hyvä peppu. Peppu siis melko kapea ja pysty "kyykkypylly".

Vierailija
197/197 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaatteet päällä, niin katse kiinnittyy vaaterajoihin ja vähän yrittää harhailla sisälle. Siis vaikka kaula-aukkoon tai käsivarsiin hihoissa. Tai jos on paidatta, niin sitten siihen vyötäröön ja housuihin.

Jos mies on alaston, riippuu miehestä mikä kohta vangitsee. Luultavasti hartiat, rintamus, käsivarret tai vatsa, eli ylävartalo.

Eniten tykkään kuitenkin hymystä ja silmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän