Naiset! Mikä kehon osa viehättää teitä eniten miehessä?
Eli tosiaan, niinkuin otsikossa, mikä kehonosa sytyttää teitä eniten, olettaen, että persoona on kohdillaan. Hauis, niska, vatsa.. jne? Ja jos vastaus on "kunhan on kiltti jne." ei tarvitse laittaa, tässä ei puhuta nyt persoonasta vaan puhtaasti esteettisestä näkökulmasta.
Kommentit (197)
Vaikee sanoo mitään yhtä kohtaa. Se et on rotevan / miehekkään kokonen olemus.. Ja ehkä sit jos täytyy sanoo joku ruumiinosa niin hartiat/käsivarret, et ne on voimakkaat. :D
Mut kasvot tietty on se jota eniten kattoo, mut mul ei oo mitään tarkkoja kriteerejä sen suhteen. :D varmaan hymy / tms. olemus kasvoissaki.
Mulla on kädet, käsivarret, hartiat, silmät, leuka, suu, hiukset, aivot ja peeniskin, joten mullahan on vielä toivoa!!!?
🤞😄👍
Vahvat, isot käsivarret ja kädet. Leveät hartiat.
Silmät, jos ne on kirkkaan siniset tai vihreät.
Mikä on turn off : paksut huulet, naismainen ruumiinrakenne ( pehmeä, pyöreä, leveälantionen, isopeppuinen)
Vierailija kirjoitti:
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2015-05/28/17/enhanced/…
Moikka tytöt!
Yök.
N27
Miehellä pitkät mutta lihaksikkaat sääret.
Mun mies on mun silmään oikein hyvä ja tykkään kokonaisuudesta mutta on päiviä jolloin mun kone käynnistyy kun katson mieheni jalkoja. Kiihottuminen nollasta sataan tolkuttoman nopsaan.
Posket josta jo vähänkin ajelemattomana pukkaa sänki.
Selkä.
Kädet.
Pitkät raajat. Tosin olen vähän tappi naiseksi sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti se peenis. Ja mille kroppa näyttää takaa päin, onko ryhdikkäät hartiat. Näyttää myös koomiselle jos yläkroppa tosi treenattu mutta pakaroita ei ole olemassakaan. Parhaalle näyttää esim tanssijoiden ja akrobaattien vartalot, myös tapa liikkua on sulava eikä kumara tai jäykkä koripallot kainalossa -tyyli. Ja luonnollisesti se pään sisältö kiinnostaa ennen kaikkea, komeakin mies muuttuu rumilukseksi jos on sivistymätön tai p e r s u.
Ai mä otan mieluummin p e r s u n kuin jonkun nutturapäisen kimittäjän, joka palvoo jotain muinaisia kommunistijohtajia, mitkä lahtasi ja nälkiinnytti kansaansa.
Pitkät hoikat jalat ja kapea pylly yhdistettynä leveisiin hartioihin.
Vierailija kirjoitti:
Aivot.
Katsotko röntgenkuvia, oli kai puhe estetiikasta. Tähystävä mahalääkäri sanoi mullekin että olen "sisäisesti kaunis".
Vierailija kirjoitti:
Aivot ja muna
"Muna" keitettynä vai paistettuna, vaiko kokkelina?
Mies on fyysisesti aina ruma. Myös heteronaisista. Roikkuvat pallit etc.
Hartiat, selkä, silmät..
Isot kädetkin on hot
Vierailija kirjoitti:
Mies on fyysisesti aina ruma. Myös heteronaisista. Roikkuvat pallit etc.
Pallit alkaa roikkua vasta kun miehestä on parasta ennen päiväys mennyt (eli siinä neljänkympin korvilla).
Ihastelin juuri miesystäväni timmiä osastoa, ovat kiinteät ja napakat kuin kaksi luumua. :P
T:N40 (ja M30)
Poninhäntä. En tiedä, missä kohtaa luonto on kohdallani kytkenyt aivosolut väärin. Ei mikään, ei edes yläosattomissa keikistelevän surffikundin pyykkilauta, sytytä niin.
Hartiat, käsivarret ja kädet.