Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko suotta? Miehen käsitys viettelystä..

Vierailija
31.10.2018 |

Vietimme viikonloppua yhdessä, kiirettä on ollut ja lauantai-iltana uni painoi silmiä. Siinä viiniä ja toisiamme nautiskellen mies totesi, että saat vietellä minut aamulla ja silloin meillä ei ole kiire minnekään. Kuulosti todella hyvältä, sitten nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen ääneen. Tunnistin sen miehen puhelimeksi, joten en noussut katsomaan. Siinä amuyöllä heräillessämme mainitsin asiasta ja helliminen ja viettely jäivät siihen, kun mies halusi nähdä, kuka oli häntä tavoitellut. Kaveri oli yöllä soittanut ja ilmoittanut tulevansa hakemaan aamulla tarvikkeita jänisjahtiin ja mies lupasi antaa nämä.
Porukka saapui aamulla kello viisi ja mies kutsui heidät vielä sisälle, sitten siinä naukattiin vielä muutama hömpssy ja tunnin päästä minun mittani tuli täyteen. Puin vaatteet päälle ja keräsin tavarani, ja lähdin.
Miehen mielestä suutuin ihan turhasta, koska olisihan meillä vielä ollut aikaa. Minun mielestä hän olisi voinut työntää tarvikkeet oven raosta ja toivottaa porukalle hyvää matkaa, eikä kutsua heitä sisälle viettämään aikaista aamua hänen seurassaan.
Minusta on nyt tuntunut siltä, ettei minulla oikeasti taida olla paikkaa hänen elämässään, jos tuo on se, mitä hän tarkoittaa viettelyllä. Vai olenko pikkumainen ja suutuin turhasta?
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuulliset ihmiset ei todellakaan ota alkoholia ennen metsälle menoa, sen verran monta metsästäjää tunnen. Joten eroa ja heti.

MUTTA jos metsästäjän kanssa noin muuten haluat pariutua, kannattaa ymmärtää että se metsästys menee kyllä sinun edellesi aina. Aina. Mutta kyllä sen kestää kun on 50 kg valkohännän lihaa pakkasessa ja lisää tulossa.

Vierailija
82/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietimme viikonloppua yhdessä, kiirettä on ollut ja lauantai-iltana uni painoi silmiä. Siinä viiniä ja toisiamme nautiskellen mies totesi, että saat vietellä minut aamulla ja silloin meillä ei ole kiire minnekään. Kuulosti todella hyvältä, sitten nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen ääneen. Tunnistin sen miehen puhelimeksi, joten en noussut katsomaan. Siinä amuyöllä heräillessämme mainitsin asiasta ja helliminen ja viettely jäivät siihen, kun mies halusi nähdä, kuka oli häntä tavoitellut. Kaveri oli yöllä soittanut ja ilmoittanut tulevansa hakemaan aamulla tarvikkeita jänisjahtiin ja mies lupasi antaa nämä.

Porukka saapui aamulla kello viisi ja mies kutsui heidät vielä sisälle, sitten siinä naukattiin vielä muutama hömpssy ja tunnin päästä minun mittani tuli täyteen. Puin vaatteet päälle ja keräsin tavarani, ja lähdin.

Miehen mielestä suutuin ihan turhasta, koska olisihan meillä vielä ollut aikaa. Minun mielestä hän olisi voinut työntää tarvikkeet oven raosta ja toivottaa porukalle hyvää matkaa, eikä kutsua heitä sisälle viettämään aikaista aamua hänen seurassaan.

Minusta on nyt tuntunut siltä, ettei minulla oikeasti taida olla paikkaa hänen elämässään, jos tuo on se, mitä hän tarkoittaa viettelyllä. Vai olenko pikkumainen ja suutuin turhasta?

Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.

Kuulostaa kännisten sekoilulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en ikimaailmassa olisi junttimiehen kanssa, jolla olisi yhtään minkäänlainen ryyppyporukka, jonka kanssa "naukkailtaisiin" yhtikäs mitään, hyi hele. Etenkään jos pelaavat vielä aseiden kanssa sen "naukkailun" jälkeen, vastenmielistä.

Vierailija
84/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuulliset ihmiset ei todellakaan ota alkoholia ennen metsälle menoa, sen verran monta metsästäjää tunnen. Joten eroa ja heti.

MUTTA jos metsästäjän kanssa noin muuten haluat pariutua, kannattaa ymmärtää että se metsästys menee kyllä sinun edellesi aina. Aina. Mutta kyllä sen kestää kun on 50 kg valkohännän lihaa pakkasessa ja lisää tulossa.

Olen niin kiitollinen siitä, että oma mies harrastaa vain tarkka-ammuntaa. Ja lihaa saa kuitenkin ihan tarpeeksi kun meidän metsissä metsästetään tai joku miehen metsästystä harrastava ampumaseurakaveri tuo milloin mistäkin syystä.

Vierailija
85/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minustakin siltä, että aamuviideltä sunnuntaina on kyseessä todennäköisemmin edellisen illan jatkot kuin että ennen metsästystä otetaan yhdet. Kenelle semmoinen tulee edes mieleen, ihan oikeasti, aamu viideltä tai/ja ennen metsästystä?! Viinat loppu jatkoilta ja porukka muisti miehesi. Mies ei tietty sulle ole voinut sanoa, että kaverit tulee nyt tänne jatkamaan.

Metsästyksestä sitten vielä, että muutaman kaverin miehet käy metsällä ja kyllä se on juuri tuollaista kausittaista, että on aikoja jolloin ei viikonloppuisin muuta tehdä ja harrastus menee kaiken edelle. Jotenkin kyllä tosi lapselliselta kuulostaa, että alat kiukutella miehen harrastusta vastaan etkä näe tulevaisuutta tuon pidemmälle. Nelikymppisiä perhe-elämänkin jo kokeneita ihmisiä? No, jos tuota et hyväksy niin kannattaa tosiaan sitten erota, ei tule muuttumaan. 

Vierailija
86/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyt metsästykselle pyhittävä mies olisi ihan kiva, voisin lähteä hyvällä omallatunnolla syksyiksi reissuun ja palata jouluksi kotiin lihapatojen äärelle.

Tai vaikka olisin kotonakin, olisi kivaa kun toinen olisi paljon poissa, eli saisin olla itsekseni.

Sen sijaan joku ”ryhmä rämä” ja (aamuöinen) ryypiskely olisi too much ja niin J e re K ar alahti-meininkiä, ettei kyllä kostuisi millään.

Eli siihen kosahtaisi heti alkuunsa.

Vierailija
87/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa ennen metsästystä. Ei kovin hyvä idea.

Vierailija
88/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyt metsästykselle pyhittävä mies olisi ihan kiva, voisin lähteä hyvällä omallatunnolla syksyiksi reissuun ja palata jouluksi kotiin lihapatojen äärelle.

Tai vaikka olisin kotonakin, olisi kivaa kun toinen olisi paljon poissa, eli saisin olla itsekseni.

Sen sijaan joku ”ryhmä rämä” ja (aamuöinen) ryypiskely olisi too much ja niin J e re K ar alahti-meininkiä, ettei kyllä kostuisi millään.

Eli siihen kosahtaisi heti alkuunsa.

Juu, kieltämättä tuo kuulostaa kivalta. Mutta siellä hirvimetsällä menee noin viisi viikonloppua syksystä ja kuten jo aiemmin kerroin etäsuhde ja tapaamiset töitten takia pääsääntöisesti viikonloppuisin, niin siinä menisi reipas kuukausi, ettei nähtäisi lainkaan. Tämähän tässä se suurin kettuuntumisen syykin on, että tätä yhteistä aikaa on rajallisesti ja siihen vielä tuollaisia yllätysvieraita aamutuimaan. 

Mielipiteistä voi kyllä lukea, että olen harvinaisen herkkähipiäinen nainen, mutta jotain rajaa sentään harrastuksillekin ja kavereitten kestitsemiselle. 

Kiitos kaikille virkeästä keskustelusta, herätti ajatuksia ja antoi tukea päätöksellekin.

Ap.

Vierailija
89/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ymmärrän sua, mutta miestäsikin.

Jotenkin tää koko kuvio naurattaa mua, ihan hyväntahtoisesti vaan, tarkennan.

Onko kaikki pakko ottaa niin vakavasti? Elämässä sattuu ja tapahtuu. Jos toi tapaus ylittää kipukynnyksesi, älä ala parisuhteeseen kenenkään kanssa. Paljon pahempaakin on meinaan sitten pitkässä suhteessa luvassa.

Äh, kannattaa vaan valita kunnon mies niin ei tule tommoisia tilanteita tai mitään pahempaa.

Niin juuri, kunnon mies. Tästä ap:n miehestä tulee mieleen keski- tai itäsuomalainen äijä, jolle viina on tärkeämpää kuin mikään muu...olen tuollaisia tavannut.

Vierailija
90/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet melkoinen draamakuningatar.

Ei, et tosiaankaan ole. Ihan aiheesta ap hermostui. Alkoholiongelmalta kuulostaa, ikävä kyllä...

Vierailija
91/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka menossa jänismetsälle ja tietysti autolla, otetaan hömpssyjä? Ei jatkoon, kännimetsästysporukat ovat metsästysharrastuksen pohjasakkaa ja siihen porukkaan ei ole luottamista. Metsästys ja alkoholi eivät sovi samaan hetkeen, metsästysartikkeleiden käsittely ja kännääminen on leväperäistä toimintaa. Ja autolla mennään.

Näin se on. Keski-Suomen aikoina noita metsästäjien irvikuvia tapasin jokusia, viina ja metsästys eivät kuulu yhteen. Hienon harrastuksen pilaavat.

Vierailija
92/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua naisten typerryttävälle draamalle

Ei ole draamaa.

Vierailija
93/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eii kyse on vähän enemmästäkin.  Ehkä te ette ole toisillenne se unelmapuoliso. 

Vähän tuntuu siltä. Itse en metsästä, enkä ymmärrä tätä kulttuuri sitten pätkääkään.

Kuulostaa tietysti uskomattomalta, mutta sitä se kyllä sivullisen silmissä onkin.  

Joskus vain tuntuu, että kaverit menevät kevyesti minun edelle ja minä en saisi siihen edes reagoida, tyytyä vain kohtalooni.

Nyt olen päättänyt pitää vähän taukoa koko suhteeseen ja miettiä onko vain kaikkien kannalta parempi antaa periksi.

Ap.

Antaisin sinuna periksi. Itse en aikanaan antanut periksi, roikuin liian kauan huonossa suhteessa, jossa ryyppykaverit menivät aina edelleni. Siihen ei kannata ryhtyä. Tsemppiä.

Vierailija
94/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua harmittaa vain viettelyt, kun porukat ryyppäävät aamu viideltä?

Tämä minuakin ihmetytti. Viettelys keskeytyi ikävästi kun Rane, Teme ja Marko tulivat kera viinaksien. Voi sentään.

Vierailija
95/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ap.

Vierailija
96/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan asian voinut korjata siten että olisi makkarin oven raosta tarjonnut seisiössä olevaa siitintä mitä olisit hellinyt kovalla imulla

Vierailija
97/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kannattaa aina asiat siirtää seuraavaan päivään. Niinkuin lähtösikin

Vierailija
98/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyse nyt oikeasti kännäämisen aloittamisesta, vai ihan vaan kuten ap kirjoitti, aamuhöpsyistä?

Itselleni tuli siis kuva esim. pienestä snapsilasillisesta konjakkia tms, metsästyspäivän alkamisessa saaliin pyyntiin onnea tuottamaan. Kuten esim. Juhlissa alkumalja, jolloin kukaan ei humallu tai aiokaan humaltua.

Pakko tarkentaa, kun niin moni näyttää heti huutavan ja olettavan että metsästysporukka kännää?

Kuule kun normaalille ihmiselle ei todellakaan tulisi mieleen mikään snapsin veto aamuviideltä. Ei yhden eikä useamman.

Nimenomaan tuollainen sanoilla leikkiminen ja hellittelynimien keksiminen alkoholille (hömpsy 🤢) on alkoholismin kovaa ydintä. Ja jolle "vain yhden nauttiminen" on ihan luonnollista heti herättyään, on ihan samassa alkoholistiveneessä. Sä et edes tiedä mikä ei-ongelmaisten mielestä on normaalia ja mikä ei...

Tämä provo kaatui siihen, että ap on alkoholisti mies. Ei edes tajunnut, että metsälle ei mennä kännissä ( tietokone miehisin välineensä ), eikä kukaan vedä viinaa aamuviideltä ellei alkkis.

Ihan kuin olisi palstan persu mo”eroija taas kirjoittanut...😂😂😂

->kirjoittelee lisää myötääviä kommentteja loppuun. Se kato on, jos leikkii tietävänsä miehistä&metsästyksestä&alkoholin normaali käytöstä mitään, voi itkut mikä paska provo. Naista piti mollata, pieleen meni. Älysi on niukka.

Vierailija
99/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ap.

On, mutta palstan persu läski mies😂

Vierailija
100/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin fiksulta mieheltä.

Kuuluu itsekin tähän ”rämä- porukkaan”.

Juntilta kuulostaa, anterksi vain.

Vaikka toisaalta en voi lähteä arvostelemaan ihmistä jota en tunne. Mutta tuo että naukkaillaan ja riistäytyy käsistä, kuulostaa sille että sinne metsälle ei ihan tosimielessä oltu lähdössä. Aikuiset miehet käyttäytyvät kuin teinit, itse en jaksaisi katsella tuollaista miestä.

Ap ei todellakaan suuttunut turhaan. Ei tuo ollut mielenosoitusta että häipyy.

Mies itse häipyi, ja toivoi itsekkäästi että naisensa odottelee häntä peiton alla kun itse jättää tämän huomiotta. Kuinka hel.. in kauan ap: n olisi pitänyt odottaa peiton alla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi