Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko suotta? Miehen käsitys viettelystä..

Vierailija
31.10.2018 |

Vietimme viikonloppua yhdessä, kiirettä on ollut ja lauantai-iltana uni painoi silmiä. Siinä viiniä ja toisiamme nautiskellen mies totesi, että saat vietellä minut aamulla ja silloin meillä ei ole kiire minnekään. Kuulosti todella hyvältä, sitten nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen ääneen. Tunnistin sen miehen puhelimeksi, joten en noussut katsomaan. Siinä amuyöllä heräillessämme mainitsin asiasta ja helliminen ja viettely jäivät siihen, kun mies halusi nähdä, kuka oli häntä tavoitellut. Kaveri oli yöllä soittanut ja ilmoittanut tulevansa hakemaan aamulla tarvikkeita jänisjahtiin ja mies lupasi antaa nämä.
Porukka saapui aamulla kello viisi ja mies kutsui heidät vielä sisälle, sitten siinä naukattiin vielä muutama hömpssy ja tunnin päästä minun mittani tuli täyteen. Puin vaatteet päälle ja keräsin tavarani, ja lähdin.
Miehen mielestä suutuin ihan turhasta, koska olisihan meillä vielä ollut aikaa. Minun mielestä hän olisi voinut työntää tarvikkeet oven raosta ja toivottaa porukalle hyvää matkaa, eikä kutsua heitä sisälle viettämään aikaista aamua hänen seurassaan.
Minusta on nyt tuntunut siltä, ettei minulla oikeasti taida olla paikkaa hänen elämässään, jos tuo on se, mitä hän tarkoittaa viettelyllä. Vai olenko pikkumainen ja suutuin turhasta?
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin kyllä ap:lle, että etsi ihmeessä paremmin itsellesi sopiva ukko. Sitä aina alussa ajattelee, kun on joku ongelma, että kyllä minä varmaan opin sopeutumaan ja varmaan se toinenkin tulee asioissa vastaan. Harvoin se vain käy niin tosielämässä. On niin nähty. Se vaatii paljon fiksuutta ihmiseltä ensinnäkin huomata omat puutteensa tai haitalliset käyttäytymismallinsa ja toiseksi vielä tehdä jotakin niiden eteen. Siihen harva oikeasti pystyy tai edes viitsii yrittää. Paljon helpompaa on todeta "no minä nyt olen aina ollut tällainen" ja "näin minä olen tottunut toimimaan".  Metsästys tai muu harrastus jossa ollaan paljon kaveriporukassa menee usein parisuhteen edelle ja tämä on hyvä uskoa heti alussa. Jos sen hyväksyy niin voi jatkaa suhdetta. Jos ei hyväksy, niin ei kannata alkaa säätämään vaan etsiä itselleen sopivampi puoliso.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
62/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele että tämäkin aloittaja on eronnut. 

Minäminäminäminä ja muntunteet. Byhyy

jokainen toimii suhteessakin omien tunteidensa mukaan. Niinhan mieskin tässä teki. Jätä sika ap. Olet kavereihin nähden ikuinen kakkonen tai kolmonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olllaan menossa jänisjahtiin, sitten hirvijahtiin, sateet estää, peijaisia pidetään kesken kauden. AP sepustus menee provoillessa pikkaisen jo sekavaksi.

Vierailija
64/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin olllaan menossa jänisjahtiin, sitten hirvijahtiin, sateet estää, peijaisia pidetään kesken kauden. AP sepustus menee provoillessa pikkaisen jo sekavaksi.

Jos tuota sisälukutaitoakin olisi. 

Oli siis porukka, joka oli menossa jänisjahtiin. Ap:n mies kuului samaan hirviporukkaan kuin tämäkin sakki. Peijaisille ei ole olemassa pakollista pitoaikaa. Tuolla tosi pohjoisessa ne pidetään heti, kun ensimmäinen hirvi on kaadettu, etteivät vallan jää pitämättä, koska monena vuonna saattaa se viimonen jäädä juoksemaan.

Ei tämä nyt ihan mahdoton ole, mutta vaatii kyllä sitä lukutaitoa, muistiakin hitusen.

Vierailija
65/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä karsealta elämältä.

Ja tuo nyt on aivan perus käytöstapoja, ettei aleta hengaamaan kavereiden kanssa jos on joku kesken, eli olisi pitänyt antaa vain ne metsästyskamat eikä kutsua sisälle.

PAITSI jos olivat pitkänmatkalaisia eli tyyppejä, joita mies näkee harvoin.

Silloin tietysti keskeytetään omat hommat ja seurustellaan vieraiden kanssa, kun siihen on mahdollisuus.

Vierailija
66/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siis porukka, joka oli menossa jänisjahtiin. Ap:n mies kuului samaan hirviporukkaan kuin tämäkin sakki. Peijaisille ei ole olemassa pakollista pitoaikaa. Tuolla tosi pohjoisessa ne pidetään heti, kun ensimmäinen hirvi on kaadettu, etteivät vallan jää pitämättä, koska monena vuonna saattaa se viimonen jäädä juoksemaan.

Ei tämä nyt ihan mahdoton ole, mutta vaatii kyllä sitä lukutaitoa, muistiakin hitusen.

Tällaisena harrastelijametsästäjänä hieman huvittaa ajatus siitä, että jänismetsälle lähdetään isolla porukalla. Kyllä se pupujahti on enemmän semmoinen yksilö- tai pariharrastus eikä hirviporukka kesken kauden lähde jäniksiä porukalla jahtaamaan. Eikä viikonlopuksi osuva sade hirvenmetsästystä estä, ei väki mistään sokerista ole tehty.

Mutta varmaan pohjoisessa semmoinen 6 miestä juoksee koirineen yhden jäniksen perässä, koska lihaa on niin vähän ja oravat laihoja.

Vierailija
67/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena harrastelijametsästäjänä hieman huvittaa ajatus siitä, että jänismetsälle lähdetään isolla porukalla. Kyllä se pupujahti on enemmän semmoinen yksilö- tai pariharrastus eikä hirviporukka kesken kauden lähde jäniksiä porukalla jahtaamaan. Eikä viikonlopuksi osuva sade hirvenmetsästystä estä, ei väki mistään sokerista ole tehty.

Mutta varmaan pohjoisessa semmoinen 6 miestä juoksee koirineen yhden jäniksen perässä, koska lihaa on niin vähän ja oravat laihoja.

Jos tälle kaveriporukalle tissuttelu ja metsästys kuuluu saumattomana yhteen ja on heistä hauskaa niin toki he lähtevät vähän isommalla porukalla jänisjahtiin koska hirviporukassa tulisi kännäämisestä sanomista. Jänismetsällä saa kuitenkin seistä tiellä ja vetää hömpsyjä

(Heidän mielestään), lintujahdissa joutuisi kävelemään. No nyt haettiin tarvikkeita ja jäätiin hömpsyilemään niin ettei kukaan krapulaltaan pystynyt metsälle eli entisiä pohjiakin oli. Kelpo miehiä!

Vierailija
68/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tälle kaveriporukalle tissuttelu ja metsästys kuuluu saumattomana yhteen ja on heistä hauskaa niin toki he lähtevät vähän isommalla porukalla jänisjahtiin koska hirviporukassa tulisi kännäämisestä sanomista. Jänismetsällä saa kuitenkin seistä tiellä ja vetää hömpsyjä

(Heidän mielestään), lintujahdissa joutuisi kävelemään. No nyt haettiin tarvikkeita ja jäätiin hömpsyilemään niin ettei kukaan krapulaltaan pystynyt metsälle eli entisiä pohjiakin oli. Kelpo miehiä!

Aamulla klo 5? En usko!

Vierailija
69/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut moksiskaan miehen kaverista, kun oli tulossa käväisemään yllätyksellisesti, kun sunnuntaiaamun piti olla meille varattu.

Menin eteiseen alasti vain villasukat jalassa ottamaan kaveria vastaan (osoitin, että tämä on minunkin kotini). Lähti hyvin äkkiä.

Vierailija
70/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua naisten typerryttävälle draamalle

Eikös tuossa ollut vain yksi nainen?

Vierailija
71/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo taas siitä, millaisia metsästäjät ovat. Aamuviideltä viinaa ja sitten ampumaan.

Vierailija
72/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jänismetsällä ei tarvita kuin ase ja metsävaatteet. Mitähän mettätarvikkeita ovat kaverit tulleet lainailemaan aamuviideltä?

Eikä kyllä kuulosta metsästäjiltä - tai sitten mulle on syntynyt väärä käsitys metsästäjistä. Mies, jos mettälle menee, niin ei se matkalla mitään hömpsyjä jää ottamaan tai jätä väliin ryypiskelyn vuoksi.

Vierailija
73/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika suotta suutuit kyllä. :)

Ei vaan ihan aiheesta suuttui. Jos mies alkaa ottaa viinaa kavereiden kanssa kun on ollut puhe harrastaa seksiä vaimon kans, onhan tuo oikeasti törkeää!! Ja metsästys ja viina eivät kuulu yhteen. Tästä olen ollut aina tiukkana, samoin ex-puoliso joka metsästi ja joi, muttei ikinä samaan aikaan.

Mieslapsi, todella.

Vierailija
74/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis idiootit pilkunn***jat. En tiedä metsästyksestä mitään, sen sijaan entisessä suhteessa törmäsin tähän "tullaan vaan hakeen tärkeetä tavaraa". Jos tätä nyt suomentamaan alkaa, juttu menee näin: viina loppui sieltä missä oltiin ja tultiin apn miehen luo lisää juomaan. Muijalle sanottiin tekosyyksi, että jänismetsätavaroita, olettaen, että ei se ymmärrä metsästyksestä mitään myöskään. Metsästyksellä harrastuksena ei siis ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Sitä en tiedä, koska juominen olisi loppunut, kahden, kolmen tunnin kuluttua vaiko ei koko päivänä, vai olisko viina loppunut apn mieheltäkin.

Sen sijaan ajatus siitä, että tätä odottelemaan olisi apn pitänyt jäädä paita hampaissa makkariin "koska parisuhteessa pitää joustaa ja voi tyttökulta, pahempaakin tulee eteen" on täysin viallinen. Tälläisissä tilanteissa juuri punnitaan, onko mies oikeasti alkoholisti,  jolle ryyppyporukka merkitsee enemmän kuin yhteinen aamu vai eikö ole.

Jos hän nyt on kovasti närkästänyt, että jäänyt odottelemaan viettelyvuoroasi, niin sehän on voi voi. Itse totesin aikanaan, että eipä mua enää panettanutkaan, että sikäli tässä ei mitään kukaan menettänyt.

Miettisin apna tätä asiaa ihan ilman metsästysaspektia.

Vierailija
75/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en nyt tähän metsästykseen tässä koko jutussa ole niin keskittynyt, sattuu vain kuulumaan miehen harrastuksiin ja nämä kaverit olivat siitä piiristä. Ja kyllä, meillä on totuttu  nousemaan aikaisin ja sunnuntainahan siirrettiin niitä kellojakin, joten tämäkin pitää ottaa huomioon, minä siirsin kellon ryhmä rämä ei.

Tuota asennetta minä tässä itse päälimmäisenä mietinkin, että ilmeisesti minun kuuluisi vain sopeutua tähän, että metsästyskaudella eletään tälle harrasteelle, mutta kun minulla ei ole tällaisia kausiharrasteita, vaan elän samaa tylsää elämääni läpi vuoden. Oma työni vaatii todella paljon sosiaalista elämää ja olen paljon ryhmissä, niin en vain sitä vapaalla jaksaisi, varsinkaan kun tuota yhteistä aikaa on hyvin rajoitetusti.

Mutta kai se on vain mietittävä sinkkujengiin siirtymistä ja vapauttaa tämä mies omiensa joukkoon.

Ap.

Vierailija
76/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla lisää viinaa viideltä kavereiden kaa. Joo ei jatkoon,ryyppyporukat pyörii nurkissa.

Eli juoppojen hourailua. Tyypillistä suomalaista. Puukkohippa vaan puuttui.

Vierailija
77/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, metsästäjän eukkona joutuu hyllylle kauden ajaksi, oli sitten miten hemaiseva hyvänsä.

Vierailija
78/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pulijengeillä on itselleen tällaisia "ryhmä rämä" nimityksiä, ihan kuin jollain 10-vuotiailla pojilla. Sen turvin naureskellaan sitten ryhmän kännitoilailuille, kun toki se hassunhauska nimi velvoittaa myös käyttäytymään kuin 10-vuotiaat.

Vierailija
79/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä en nyt tähän metsästykseen tässä koko jutussa ole niin keskittynyt, sattuu vain kuulumaan miehen harrastuksiin ja nämä kaverit olivat siitä piiristä. Ja kyllä, meillä on totuttu  nousemaan aikaisin ja sunnuntainahan siirrettiin niitä kellojakin, joten tämäkin pitää ottaa huomioon, minä siirsin kellon ryhmä rämä ei.

Tuota asennetta minä tässä itse päälimmäisenä mietinkin, että ilmeisesti minun kuuluisi vain sopeutua tähän, että metsästyskaudella eletään tälle harrasteelle, mutta kun minulla ei ole tällaisia kausiharrasteita, vaan elän samaa tylsää elämääni läpi vuoden. Oma työni vaatii todella paljon sosiaalista elämää ja olen paljon ryhmissä, niin en vain sitä vapaalla jaksaisi, varsinkaan kun tuota yhteistä aikaa on hyvin rajoitetusti.

Mutta kai se on vain mietittävä sinkkujengiin siirtymistä ja vapauttaa tämä mies omiensa joukkoon.

Ap.

Ei minusta tässä ollut kyse metsästysharrasteesta vaan ihan ryyppäämisestä. En sylje lasiin itsekään ja jollakin mökkikeikalla tms. erikoisjutussa on vallan hauskaa herätä aikaiseen aamuun ja alkaa nostelemaan kuoharilaseja ja kikattaa aamiaista tehdessä tms.

Sen sijaan ei ole ok tunkea aamuvarhaisella kaverin kämppään juominkeja jatkamaan, eikä ole ok kaverin pinkaista sängystä muijan vierestä ryyppyseuraksi juomia tarjoilemaan.

Kaikkein vähiten ok on odottaa, että muija rauhassa odottelee, että kunhan ovat juomisensa juoneet, niin sitten jatketaan viettelyä, jos miehellä kunto vielä kestää. Tai ehkä varmaan sitten seuraavalla kerralla, kun nähdään, ellei kavereilla ole muuta mielessä.

Eli en moiti miehiä, tai naisia, joilla on intohimoinen harrastus ja olen sitä mieltä, että etenkin, jos harrastus on kausiluonteinen, totta kai sitä pinna kestää, että toinen harrastaa harrastuskautensa. Sen sijaan tässä tapauksessahan juuri ei harrastettu, vaan jäätiin ryyppäämään.

Vierailija
80/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin maajusseja täällä pyörii? Aamuyöllä vietellään ja viideltä aamulla jo ryyppyremmi kiskoo viinaa... ei hyvää päivää... Mihin aikaan te jo sammuitte edellisenä iltana jos aamuyöllä on teidän aamu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme