Suutuinko suotta? Miehen käsitys viettelystä..
Vietimme viikonloppua yhdessä, kiirettä on ollut ja lauantai-iltana uni painoi silmiä. Siinä viiniä ja toisiamme nautiskellen mies totesi, että saat vietellä minut aamulla ja silloin meillä ei ole kiire minnekään. Kuulosti todella hyvältä, sitten nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen ääneen. Tunnistin sen miehen puhelimeksi, joten en noussut katsomaan. Siinä amuyöllä heräillessämme mainitsin asiasta ja helliminen ja viettely jäivät siihen, kun mies halusi nähdä, kuka oli häntä tavoitellut. Kaveri oli yöllä soittanut ja ilmoittanut tulevansa hakemaan aamulla tarvikkeita jänisjahtiin ja mies lupasi antaa nämä.
Porukka saapui aamulla kello viisi ja mies kutsui heidät vielä sisälle, sitten siinä naukattiin vielä muutama hömpssy ja tunnin päästä minun mittani tuli täyteen. Puin vaatteet päälle ja keräsin tavarani, ja lähdin.
Miehen mielestä suutuin ihan turhasta, koska olisihan meillä vielä ollut aikaa. Minun mielestä hän olisi voinut työntää tarvikkeet oven raosta ja toivottaa porukalle hyvää matkaa, eikä kutsua heitä sisälle viettämään aikaista aamua hänen seurassaan.
Minusta on nyt tuntunut siltä, ettei minulla oikeasti taida olla paikkaa hänen elämässään, jos tuo on se, mitä hän tarkoittaa viettelyllä. Vai olenko pikkumainen ja suutuin turhasta?
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.
Okei. No miten arvioisit sun omaa käytöstä tässä?
Paska äijä. Viina on kivempaa kuin aamuseksi? Alkkis.
Aseita ja viinaa, kuulostaa kivalta. Ammuttiinko ketään? No ens kerralla sitten.
Hienoa että sinulla on kaikki aistit valppaina rekisteröimään pieninkin kumppanin virheliike. Loistava suhde tiedossa teille..
Vierailija kirjoitti:
Vastuulliset ihmiset ei todellakaan ota alkoholia ennen metsälle menoa, sen verran monta metsästäjää tunnen. Joten eroa ja heti.
MUTTA jos metsästäjän kanssa noin muuten haluat pariutua, kannattaa ymmärtää että se metsästys menee kyllä sinun edellesi aina. Aina. Mutta kyllä sen kestää kun on 50 kg valkohännän lihaa pakkasessa ja lisää tulossa.
Mikään määrä lihaa tai kalaa pakastimessa ei korvaa sitä, että se kumppani lorvii jossain pusikossa päivät pitkät. Ei kiitos metsästäjille ja kalastajille.
Tuntuisi epämiellyttävältä jos joku mies vaatisi itse maatessaan "kuolleena lahnana" naista viettelemään itsensä (mitä ihmettä sekin tarkoittaa??), vielä pahimpaan aikaan aamulla, kun kaikki ovat väsyneitä. Miehet voivat sanoa tavan vuoksi jotain, mitä eivät konkreettisesti tarkoita. Silti harmi jos toinen odottaa turhaan
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi epämiellyttävältä jos joku mies vaatisi itse maatessaan "kuolleena lahnana" naista viettelemään itsensä (mitä ihmettä sekin tarkoittaa??), vielä pahimpaan aikaan aamulla, kun kaikki ovat väsyneitä. Miehet voivat sanoa tavan vuoksi jotain, mitä eivät konkreettisesti tarkoita. Silti harmi jos toinen odottaa turhaan
Ja ap:n otsikkokin oli kyllä väärä. Miehen käsitys viettelystä tarkoitti miehen käsitystä vieteltävänä olemisesta. Ei hän omasta käytöksestään mitään luvannut, lupasi olla "vieteltävä". No, sä et vietellyt tarpeeksi hyvin klo. 5 aamulla, joten kaverit meni edelle. Kannattaa tosiaan miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla lisää viinaa viideltä kavereiden kaa. Joo ei jatkoon,ryyppyporukat pyörii nurkissa.
Eli juoppojen hourailua. Tyypillistä suomalaista. Puukkohippa vaan puuttui.
Oli kai niillä aseet, jos kerta metsälle olivat menossa. Pahempi kuin puukot. Taisi ap olla fiksu, kun häipyi, vielä fiksumpi jos ei palaa.
Poliisit olis pitänyt soittaa tuollaisten metsästäjien perään.
Ihanan junttii kaikin puolin.